20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness interessert i spanske stjerner  (Lest 3817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness interessert i spanske stjerner
« på: 23. Nov. 2005, 13:39 »
Sou keen on Spanish duo

Nov 23 2005

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Newcastle United are keeping tabs on two Spanish midfielders, Real Betis's Joaquin and Ruben Baraja of Valencia.

Acting chief scout David Mills will be at Anfield tonight to run the rule over Joaquin as Real Betis go in against Liverpool in the Champions League.

I understand that Graeme Souness has already spoken to his Spanish international Albert Luque about his fellow countryman and liked what he heard.

Indeed, Luque was heard discussing the merits of Joaquin and Baraja with fellow Spaniard Asier del Horno after United's game with Chelsea on Saturday.

Mills will provide a report on Joaquin and the manager himself is likely to watch the proceedings from Anfield on television.

And if Souness wants to know more about Baraja, he can always ask his former United players Patrick Kluivert and Hugo Viana, who are playing alongside the 30-year-old former Atletico Madrid midfielder at Valencia.

Baraja was in the Valencia side which won the Spanish title under Rafael Benitez, who is interested in taking him to Liverpool.

The 24-year-old Joaquin has 33 caps and is regarded as one of the best players in Spain, but despite this, Real Betis are languishing second bottom in La Liga.

After handing over £50m to Souness in the past 12 months, chairman Freddy Shepherd will be looking to his manager to wheel and deal in the transfer market in January.

That's why talk of United signing strikers Mark Viduka and Nicolas Anelka in January could not be wider of the mark, with the fees which Middlesbrough and Fenerbahce will want for the two strikers prohibitive.

While United are currently well off in midfield, Souness said last week that he was of the opinion that Lee Bowyer was eventually looking to return south.

And United will not be completely happy about Kieron Dyer until the little midfielder has half a dozen games under his belt this season.

In the meantime, all Souness can do is to build up a dossier on players he would like to sign if he gets the nod from the board and that is what he is doing.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1 på: 23. Nov. 2005, 14:49 »
hvis vi hadde fått joaquin, hadde lasse vært i ekstase :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Nov. 2005, 15:09 »
hadde vært moro! Men tviler sterkt på at han vil til oss....

plebbster

• Gjest
« Svar #3 på: 23. Nov. 2005, 15:10 »
Joaqin er et mye bedre kjøp enn Baraja.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Nov. 2005, 15:43 »
Man skal aldri si aldri, men dette kommer aldri til å skje!
Baraja kan være en mulighet, hvis Luque prater med han!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Nov. 2005, 15:47 »
Hadde Joaqin komt til Newcastle tror jeg flere Liverpool fans hadde slitt med å fått tommelen ut av ræva!! De ser jo på han som "nesten allerede klar"

Jeg tror nok Joaqin kommer til å be om et klubb bytte i sommer. Betis sliter kraftig i år og spiller som et bunnlag.

Tviler på at han kommer til oss ja.

Forresten hvor mye penger har vi egentlig?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Nov. 2005, 18:13 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Hadde Joaqin komt til Newcastle tror jeg flere Liverpool fans hadde slitt med å fått tommelen ut av ræva!! De ser jo på han som "nesten allerede klar"

Jeg tror nok Joaqin kommer til å be om et klubb bytte i sommer. Betis sliter kraftig i år og spiller som et bunnlag.

Tviler på at han kommer til oss ja.

Forresten hvor mye penger har vi egentlig?

Hmm...Så ikke Liverpool som Solano som "nesten klar" også da?  :D

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Nov. 2005, 18:25 »
Hvis Joaqin drar kommer han enten til Real eller Chelsea.....ganske sikker på det

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Nov. 2005, 18:35 »
Skal me ha Joaquin oxo no :o

Digger Souness transfers Me bler jo aldri linka til dårlige spillere jo bare superstjerner.

8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Nov. 2005, 19:21 »
Joaquin til Newcastle?

Anser det som svært usannsynlig, mulig det mest usannsynlige ryktet jeg har hørt på år og dag. Han kommer til å ende opp i Real Madrid, og om han skulle flytte utenlands så blir det nok Chelsea.

Sitat fra: "Benson"

Digger Souness transfers Me bler jo aldri linka til dårlige spillere jo bare superstjerner.

Det er en ganske stor forskjell på å bli linket til en superstjerne og det å få superstjernen til å signere.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Nov. 2005, 19:28 »
Sitat fra: "Rolfern"
Joaquin til Newcastle?

Anser det som svært usannsynlig, mulig det mest usannsynlige ryktet jeg har hørt på år og dag. Han kommer til å ende opp i Real Madrid, og om han skulle flytte utenlands så blir det nok Chelsea.

Sitat fra: "Benson"

Det er en ganske stor forskjell på å bli linket til en superstjerne og det å få superstjernen til å signere.

Owen, Emre......
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Nov. 2005, 20:16 »
Hvordan i helvette skal vi få penger til dette?

Kommer Joaquin og Baraja blir jeg å se hyppig i Newcastle...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Nov. 2005, 20:33 »
Joaquin er jo drit god. En av verdens beste driblere. Chelsea er også intressert i han, så vi må nok se om de legger inn bud, før vi kan tørre og prøve oss.
Baraja er og en god spiller, men jeg mener Joaquin er det beste kjøpet av de to( sikkert det dyreste ogå)

Alt kan skje vi fikk Owen så hvorfor ikke joaquin`=)
lt;3 Newcastle <3

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Nov. 2005, 23:42 »
Vel, nå har det seg slik at Joaquin kommer til å bli dyr, meget dyr. Samtidig så skal jo både Chelsea og Real Madrid i følge ryktene være interesserte, og dette kommer til å føre prisen enda mer opp samtidig som jeg tviler sterkt på at Newcastle har noe som helst å stille opp med i forhold til disse to klubbene. Greier Souness å lokka Joaquin foran nesen på disse to klubbene, ja da er det snakk om et mirakel.
Carr har altfor få landskamper for England!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Nov. 2005, 12:59 »
får vi joaquin så må jeg få lov til å spørre... hva er det egentlig som mangler for at vi skal komme til tops..? midtbane leddet danker ut hele england.. kanksje ikke Chelski... spissene er bra.. og da mangler vi et par backer... men vi burde danke ut de fleste andre lag og kapre 3plassen...
Han kom, ble mett og dett var dett....