20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Kunne du tenkt deg å studert/jobbet en sesong i Newcastle?

JA
15 (88.2%)
Nei
2 (11.8%)

Stemmer totalt: 15

Avstemning er avsluttet: 23. Nov. 2005, 12:20

Skrevet av Emne: Studere/jobbe i Newcastle?  (Lest 2661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Studere/jobbe i Newcastle?
« på: 23. Nov. 2005, 12:20 »
Kunne du tenkt deg å studert eller jobbet i Newcastle en sesong?
Det er en drøm jeg og trolig mange flere har. Den drømmen skal realiseres en gang..

Svar på avstemningen da...
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 23. Nov. 2005, 15:41 »
Hvem kunne ikke tenkt seg det da?? Hadde vært kjempe spennende å kunne følgt Newcastle United "tett" i et helt år. Sett alle hjemme kampene og reist på borte kampene.

Hadde jeg kunne skrudd tiden tilbake og blitt 18/19år igjen skulle jeg ha vurdert det! Studert engelsk eller økonomi f.eks.

Nå er nok det toget kjørt for min del!!

Men kanskje en dag om jeg får litt cash kan kjøpe meg en leilighet og sesongkort i Newcastle??

Hva med et spleiselag da? Kjøper en to/tre-roms leilighet og benytter den som en slags timeshare??

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2 på: 23. Nov. 2005, 18:40 »
kunne selvsagt tenkt meg dette, men er mange andre plasser jeg kunne tenkt meg å studere/jobbe først, som feks et sted i syden hvor man kan jobbe som bartender...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Nov. 2005, 12:13 »
Har selvsagt vurdert det, men har lagt den tanken på hylla. Som Thomas sier, så hadde jeg nok gjort det om jeg var 18 år i dag. Flytte til Newcastle rett etter videregående for å studere/jobbe.

Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Hva med et spleiselag da? Kjøper en to/tre-roms leilighet og benytter den som en slags timeshare??

Det er en morsom tanke. For å dekke utgifter så kunne vi jo vært såpass vennlige å leie denne leiligheten ut for kortere perioder når ingen av eierene hadde anledningen til å benytte den? Tenker på ingen måte å tjene penger på dette, men heller sørge for at tilreisende norske fans kunne fått et trygt og rimelig sted å bo. Inntektene hadde selvsagt gått til å dekke løpende utgifter med leiligheten slik at leiligheten ikke hadde blitt et rent "tapsprosjekt".

Jeg vet at det er en nordmann som gjør dette for Liverpool-fans som skal på kamp i Liverpool.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #4 på: 24. Nov. 2005, 12:50 »
Kan du ikke bare kjøpe en leilighet og låne den bort til oss?
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Nov. 2005, 16:56 »
Hehe.

Håper det er en med masse gryn som kan gjøre det.

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Kjempeide
« Svar #6 på: 25. Nov. 2005, 15:13 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Sitat fra: "Rolfern"
Det er en morsom tanke. For å dekke utgifter så kunne vi jo vært såpass vennlige å leie denne leiligheten ut for kortere perioder når ingen av eierene hadde anledningen til å benytte den? Tenker på ingen måte å tjene penger på dette, men heller sørge for at tilreisende norske fans kunne fått et trygt og rimelig sted å bo. Inntektene hadde selvsagt gått til å dekke løpende utgifter med leiligheten slik at leiligheten ikke hadde blitt et rent "tapsprosjekt".

Jeg vet at det er en nordmann som gjør dette for Liverpool-fans som skal på kamp i Liverpool.

Det var en kjempeide folkens.. Men kan d la seg gjennomføre?
Omtalen blir jo ordnet gjennom www.newutd.com og newcastle.no
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Nov. 2005, 17:38 »
Hehe.

Da har man vel kommersielle hensikter, og det er da ikke lov? :D