20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.
Sitat fra: "Activ"Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.hah.. han er fortsatt englands beste def midtbane, men desverre ingen blest rundt han , nok til at han blir landslagspiller!!
Klart det er lov å ha egne meninger Activ.. Er jo bra at ikke alle tenker likt!!Men har bare store problemer med å skjønne at du synst Parker er ræva!!Synst han har vært helt rå jeg og om han ikke havner i troppen til England så vet ikke jeg!
Det må da være lov til å ha sine egne meninger. Latterlig av dere å rakke ned på meg bare fordi jeg tør å ha egne meninger. Mye av det dere skriver er og blir fjas. Akkurat nå er jeg utrolig skuffa over dere ¨nufc supportere¨ som jeg trodde stod sammen i tykt og tynt. Men nei da dere kjefter meg huden full.