20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker med en fantastisk tackling...  (Lest 7117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Parker med en fantastisk tackling...
« Svar #15 på: 26. Nov. 2005, 00:22 »
Sitat fra: "Activ"
Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.

hah.. han er fortsatt englands beste def midtbane, men desverre ingen blest rundt han , nok til at han blir landslagspiller!!
ancs and Scousers, go to H***!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #16 på: 26. Nov. 2005, 00:26 »
hallo folkens, gutten har skrevet hele TO innlegg.. han er det vi liker å kalle for en spammer. Useriøse faen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Nov. 2005, 09:40 »
Ey folkens. La nå gutten være i fred da! Han må få lov til å mene hva han vil. Selv om dere kanskje ikke er enige. Nå har dere sagt nok om innlegget hans. La han være i fred nå.

Parkers takling derimot er utrolig stygg, MEN ren og alle vet jo at slike taklinger er de deiligste taklingene :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Nov. 2005, 18:56 »
Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.

Parker dårlig? Hmm. Jaja. Deg om det. Han har imponert meg. Det er ikke enkelt å komme fra tribuneplass i Chelsea, til å dominere så til de grader som han har gjort for Newcastle.
Du er lei av å være et elendig PL-lag. Skal vi se. Hvor lenge har vi vært det? Faktisk bare siden i fjor. For to år siden var vi ett topplag i PL. Men hvis det eneste som teller for deg er at vi vinner PL hvert bidige år, så tror jeg du bør finne deg en annen klubb.
Forøvrig burde du jo vite at Shepherd alltid har satt mest pris på bare å delta. Han er ikke så ivrig på å vinne. Han sparker som regel gode managere før de rekker å vinne noe. Og sparker ikke de dårlige før de har ødelagt klubben fullstendig.
Sånn har han alltid vært, og sånn kommer han alltid til å være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Nov. 2005, 20:09 »
Det må da være lov til å ha sine egne meninger. Latterlig av dere å rakke ned på meg bare fordi jeg tør å ha egne meninger. Mye av det dere skriver er og blir fjas. Akkurat nå er jeg utrolig skuffa over dere ¨nufc supportere¨ som jeg trodde stod sammen i tykt og tynt. Men nei da dere kjefter meg huden full.

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Nov. 2005, 20:18 »
Sitat fra: "molala"

hah.. han er fortsatt englands beste def midtbane, men desverre ingen blest rundt han , nok til at han blir landslagspiller!!

Det kan du ikke mene.. Er masse spillere som er bedre enn han. King, Hargreaves og Carrick for eksempel. Beckham har jo faktisk spilt der også. Han  har ikke sjanse på en plass i troppen til VM i tyskland. Vi ender nok opp med kun Owen i troppen ja.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Nov. 2005, 20:29 »
Klart det er lov å ha egne meninger Activ.. Er jo bra at ikke alle tenker likt!!
Men har bare store problemer med å skjønne at du synst Parker er ræva!!

Synst han har vært helt rå jeg og om han ikke havner i troppen til England så vet ikke jeg!

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Nov. 2005, 20:32 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Klart det er lov å ha egne meninger Activ.. Er jo bra at ikke alle tenker likt!!
Men har bare store problemer med å skjønne at du synst Parker er ræva!!

Synst han har vært helt rå jeg og om han ikke havner i troppen til England så vet ikke jeg!

Sa ikke at han var ræva men middelmådig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. Nov. 2005, 00:13 »
Det må da være lov til å ha sine egne meninger. Latterlig av dere å rakke ned på meg bare fordi jeg tør å ha egne meninger. Mye av det dere skriver er og blir fjas. Akkurat nå er jeg utrolig skuffa over dere ¨nufc supportere¨ som jeg trodde stod sammen i tykt og tynt. Men nei da dere kjefter meg huden full.

Dette er slikt du må regne med når du kommer med en såpass kontroversiell uttalelse. Det er nesten det samme som å si at Shearer er en forbanna dust og elendig fotballspiller, eller at Owen bare er en middelmådig fotballspiller, og at han ikke er noen goalgetter. Det er noe rart at du mener Parker har vært dårlig i Newcastle, når han ligger veldig høyt på de aller fleste statistikker for Newcastle-spillernes prestasjoner.

Hos True Faith har han et snitt på 7,15.
Hos NUSSC har han et snitt på 7,43
7,46 hos NewcastleOnline
Hans suksessrate på pasninger er 76% (og 69%på taklinger) ifølge Sky Sports.
Han er nr. 8 på VG-børsen, med et snitt på 7,25.
Er vår nest bestemann på Dagbladets PL-børs, med et snitt på 7.

Personlig synes jeg det vitner om en spiller som har vært mer enn bare middelmådig for et lag som ligger et godt stykke bak på tabellen etter 13 spilte kamper. Jeg kunne sikkert ha prøvd å lett opp flere engelske kilder, men uansett. Han har uten tvil vært en av våre aller beste spillere i år, sammen Owen og Emre. Og han har altså vært svak, om ikke dårlig, så i det minste middelmådig i dine øyne. Jeg har veldig vanskelig for å forstå det. Hva med å begrunne hvorfor du ikke synes han har vært særlig mye å skryte av?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon