20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Legger alltid skylden på dommeren  (Lest 13764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Legger alltid skylden på dommeren
« Svar #60 på: 03. Des. 2005, 19:46 »
Sitat fra: "Torjus"
Shearer blør ikke lenger for drakta. Ser ut til at han er motløs utpå banen...
`
Shearer var den eneste som skapte sjanser i dag. Omtrent. Etter mine rapporter. Og Shearer blør alltid for drakta. La det være klart. Men han er ute av form (han bommet jo på sjanser han scorer på 9 av 10 ganger. Det har han forøvrig gjort flere ganger den seneste tiden). Og når Shearer ikke er i form, og vi i tillegg har en manager som ikke evner å få det beste ut av den gamle mannen, så blir han veldig stasjonær, og ser tilsynelatende lat og slapp ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #61 på: 03. Des. 2005, 20:23 »
Jeg har enda ikke sett kampen, men så litt på Canal+ i stad. Shearer gjorde en del gode prestasjoner, og jeg er 100% sikker på at han ga alt.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Des. 2005, 20:40 »
Skjønner ikke hvorfor noen syntes det er helt utrolig at Bellamy måtte spille ving i noen kamper? Hvor mange kamper var det egentlig? 8-10?

Det må han tåle hvis han skal ha 500.000!!! kr i uka for å spille fotball. Selvom det ikke er der han trives best... Dyer har spilt høyreving i flere sesonger selvom han alltid har sagt han trives best i sentral midtbane. SOLSKJÆR BLØR for drakta. Notorisk måljeger som ble dyttet ned på høyrevingen etter at Beckham ble solgt. Spilte som en ku til å begynne med, men etter hvert så kom han seg å spilte tilogmed høyreving på det Norske landslaget ved et par anledninger. Så hvorfor kunne ikke Bellamy akseptere det?

Det at vi ikke har noen spillere som kan avgjøre en kamp på egenhånd syntes jeg også er veldig rart når vi har sett Owen i kampen mot WBA og vi så hvordan han snudde England sin kamp mot Argentina!

ALDRI Bellamy til Newcastle for min del... Da vil jeg heller spille med Ameobi enn å ha en kødd i klubben. Ameobi er hvertfall en sympatisk spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Des. 2005, 00:50 »
Wow, nå ble jeg FAEN så forbanna. Dersom noen kommer å forventer at jeg ikke skal fyre meg opp når en sier at Bellamy blødde mer for drakta enn Shearer, så faen heller. Beklager min usaklige språkbruk, men noe klikka akkurat nå. Det Bellamy gjorde beviste at han ikke blødde for klubben. Ingen blør så mye for drakta som Shearer. En SKAMMELIG uttalelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Des. 2005, 00:50 »
Sitat fra: "Christian"
Skjønnar godt at Bellamy klikka på Souness. Men for all del, Souness solgt ein av dei største fotballspelarane i Bellamy. Som eg skriv når han vart solgt, så var Bellamy den type spelar som kunne avgjera kampar på eigen hand. Har me noko sånn spelar no? Har me ein spelar som fightar som Bellamy? Har me nokon som blør for drakta utan om Given, Parker og Shearer? Men eg vil nesten seie Bellamy blødde meir for drakta ein dei 3 nevnte gjere no. Eg kjem sikkert til å bli hata for at eg seier at Shearer blør mindre for drakta enn Bellamy.

Bellamy var ærleg, sa ting som det var. Eg elska han for det, og det var det som gjorde til at han er ein så stor fotballspelar som han er.

Korleis i helvete går det ann å finne ein spelar som kan erstatte Bellamy? Ikkje faen om Owen, Luque eller Henry kan erstatte fightar viljen til Bellamy.

#Bellamy tilbake i Newcastle drakt igjen#

Eg gjer blanke I om Bellamy er god. tebake til Newcastle skal den jævelen aldri :D  :D  :D

Trenger ikkje endå ein skadeutsatt spillar uansett.

Bellamy sender hat sms til Shearer
Faker skade, vil ikkje spilla ving buhuuuu. No skal eg ta Souness hehe eg driter ut fyren via media hehe :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 04. Des. 2005, 00:54 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Wow, nå ble jeg FAEN så forbanna. Dersom noen kommer å forventer at jeg ikke skal fyre meg opp når en sier at Bellamy blødde mer for drakta enn Shearer, så faen heller. Beklager min usaklige språkbruk, men noe klikka akkurat nå. Det Bellamy gjorde beviste at han ikke blødde for klubben. Ingen blør så mye for drakta som Shearer. En SKAMMELIG uttalelse.

Takk Gud for det ennå  finnes kloke hoder :D

Når ein Quisling lizzom ska ha blødd meir for drakta enn Shearer sjølve kongen ja då er det lov og klikke :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Des. 2005, 00:54 »
Sitat fra: "Benson"

Takk Gud for det ennå  finnes kloke hoder :D

Når ein Quisling lizzom ska ha blødd meir for drakta enn Shearer sjølve kongen ja då er det lov og klikke :D

Takk. Jeg ble ærlig talt forbanna der :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Des. 2005, 00:56 »

Takk. Jeg ble ærlig talt forbanna der :D

Det sjønner eg godt  :wink:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Des. 2005, 01:01 »
Bellamy når ikke Shearer til anklene når det gjelder å blø for klubben!!
Unner ikke den dvergen der noe! Hvertfall ikke gleden med å ta på seg en Newcastle drakt igjen!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Des. 2005, 01:26 »
Sitat fra: "Joakim"
`
Shearer var den eneste som skapte sjanser i dag. Omtrent. Etter mine rapporter. Og Shearer blør alltid for drakta. La det være klart. Men han er ute av form (han bommet jo på sjanser han scorer på 9 av 10 ganger. Det har han forøvrig gjort flere ganger den seneste tiden). Og når Shearer ikke er i form, og vi i tillegg har en manager som ikke evner å få det beste ut av den gamle mannen, så blir han veldig stasjonær, og ser tilsynelatende lat og slapp ut.

Nettopp. Var kanskje feil av meg å si at han ikke blør for drakta, men det ser ut, som du også sier, at han er stasjonær å ser lat og slapp ut, p.g.a manageren, og p.g.a lagets prestasjoner. Noe som gjør han motløs, og ute av form...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Des. 2005, 01:42 »
Sitat fra: "Joakim"
`

Nettopp. Var kanskje feil av meg å si at han ikke blør for drakta, men det ser ut, som du også sier, at han er stasjonær å ser lat og slapp ut, p.g.a manageren, og p.g.a lagets prestasjoner. Noe som gjør han motløs, og ute av form...

Kan kanskje ha noko med at mannen har gjort sitt på bana? Han er gammale blitt og har ikkje den samme spruten og dødelige tutchen i avslutninga som før.

Shearer - Legg opp og ta managerjobben resten av sesongen :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Des. 2005, 15:55 »
For no tullball. Shearer kan fortsatt spille fotball, og han kan fortsatt å score mål. Det har han bevist i denne sesongen. Problemet er at han er veldig avhengig av god service. Den servicen får han ikke så lenge Souness er manager. Han vil jo ikke gi Shearer den servicen, når han ber Solano spille sentralt. Samtidig som innleggene skal komme fra kant. Men når det kommer til stykket, så skal de ikke komme overhodet.
Det er ikke så farlig hvordan vi spiller, så lenge vi vinner kamper, mener Souness. Og når vi ikke vinner kamper, ja da er det spillernes skyld. Eller dommerens. Eller fansens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #72 på: 04. Des. 2005, 16:49 »
Shearer er kanskje ikke så god som han engang var, men har er fortsatt mange hakk giftigere enn Ameobi og Chopra. Han kan til og med være farligere enn Owen med en god plan og de rette spillerne rundt seg.
Toon, Toon,
Black and white army