20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Legger alltid skylden på dommeren  (Lest 13741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Legger alltid skylden på dommeren
« Svar #45 på: 01. Des. 2005, 17:53 »
det laget mangler er PASSION og det har BELLAMY hauer og lass av!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Des. 2005, 17:54 »
Bellamy er et svin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Des. 2005, 18:07 »
Souness er et svin som har øydelagt forholdet ditt til Bellers!" Tenk på det du"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Des. 2005, 18:09 »
Det gidder jeg ikke tenke på.
Har diskutert den underutvikla hestkuken lenge nok nå, blir uansett ikke enige med de som støtter idioten uansett. Uansett hva jeg mener om Souness, vil jeg ikke se Bellamy. Ja, jeg ønsker han faktisk vondt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Des. 2005, 18:09 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bellamy er et svin.

Kan ikke være mer enig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Des. 2005, 18:19 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bellamy er et svin.

Kan ikke være mer enig.

Støttes.

Bellamy -  :x
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 01. Des. 2005, 18:34 »
Bellamy er ein til tider fantastisk spelar, men det hjelp lite når han har ein personlegdom som gjer at han kranglar med "alt og alle" i klubben.

DanMan

• Gjest
« Svar #52 på: 02. Des. 2005, 12:31 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Må du gi Joakim fred.

Nå var det absolutt ikke ment som et angrep på Joakim da, og det tror og håper jeg han ser. Dette er et debattforum, og vi debatterer stort sett rolig og saklig. Når aggressjon viser sitt stygge hode er det absolutt ikke ment som et angrep e.l. fra min side, det er rett og slett et sunnhetstegn, fordi vi begge er ærlige og samtidlig sterkt uenig ang. Souness.

La det ikke herske et fnugg av tvil, jeg respekterer Joakim svært mye! Han er en glimrende debattant, og en fryd å være uenig med.  :lol: I tillegg har han humor og er trønder, da må man jo bare like fyren!  :lol:

At Bellamy er et svin støttes selvsagt av meg også. Passion er en ting, idioti er noe helt annet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Des. 2005, 13:48 »
Er redd at passion, fanatisme og idioti er noe som ofte går hånd i hånd!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Des. 2005, 16:27 »
Kall Bellamy hva dere vil. Souness er minst 10 ganger verre.
Det var Souness som startet det hele. Det var han som på mange måter fortalte Bellamy at han ikke var god nok til å spille spiss, og at hans ferdigheter ikke passet å ha på spissplass for Souness. Og vi vet at Souness legger opp til et spill uten vinger, selv om han likevel forventer at de som spiller ving gjør jobben sin. Selv om de aldri får lov å spille slik de ønsker å spille. Dette er den første og største feilen av alle. Hvorfor i helvete skal vi ikke bruke en rask, gjennombruddshissig type som Bellamy på topp, sammen stasjonære typer som Shearer og Kluivert? Nei, Kluivert og Shearer skulle spille sammen. Vi ser jo alle hvilket sjakktrekk det var. Han hadde jo ingen plan for hvordan de skulle utfylle hverandre. Han hadde heller ingen plan for hvordan Bellamy skulle spille fra sin vingposisjon.

Feil 2 er Bellamys. Han klager høylytt på at han ikke får spille spiss. Det er ikke feil å klage. Men han bør ikke snakke så høyt om det. Nå vil jeg tro (husker ikke alle detaljer i farta), at han oppsøkte sjefen på hans kontor først. Det hjalp ikke det spor. Hold kjeft og spill fotball, sa Souness. Han fortsetter en periode, men det er liten tvil om at han ikke er fullt så inspirert. Vi hører stadig i media at han ikke er så fornøyd med vingplassen. Gjør Souness noe med saken? Nei. Enten spiller Shearer og Kluivert. Eller så er det Shearer og Ameobi. Bellamy skal være ving.
Raske gjennombruddshissige spisser? Nei, det er for pyser.
Altså. Motstanderne kan forsvare seg mye høyere opp på banen, og vi har svært, svært vanskelig for å bryte gjennom. Så lenge sidebacken passer på Bellamy, så er det null problem.

Så kommer feil 3. Nok en gang Bellamys feil. Han gjør noe veldig, veldig dumt. Noe jeg tror han selv innser var dumt. Han faker skade og dropper tidlig ut av treningen. Følgelig får souness nyss fra fysioene om at det ikke er noe galt med bellamy, og valiseren blir innkalt til Shepherds kontor. Det eneste vi vet skjedde der er at han fikk beskjed om å unnskylde seg for lagkameratene. Bellamy mener selv på dette tidspunkt at han ikke har gjort noe galt, og han gidder ikke si unnskyld. Han føler han ikke har noe å unnskylde. Det var dumt av Bellamy.

Feil nr 4: Bellamy- again. Når han er vraket for Arsenal-kampen, så går han rett inn i presserommet og åpner kjeften for åpen mikrofon. Souness får gjennomgå, og det er ikke særlig smart.

Feil nr. 5: Etter først å ha forsvart Bellamy og sagt han var skadet, åpner Bellamy kjeften. Og Souness er nødt til å svare. Det ender med munnhuggeri. Souness kjefter på Bellamy via pressen. Bellamy kjefter tilbake. Via pressen. Stor feil av Souness. Det er ikke i pressen diskusjonen skal foregå. Det er innenfor ditt kontors fire vegger. Evt. innenfor Shepherds fireveggers kontor.
Greit at Bellamy var dum nok til å åpne kjeften for pressen. Men du skal ikke åpne til krig via media. Det var det du gjorde.
Slik gikk det frem og tilbake. Begge brukte media for å skylde på hverandre. Det får ingen løsning. Først lånes Bellamy ut til Celtic. Så skal Newcastle på død og liv selge.

Selv om Bellamy kanskje har gjort flest feil, så har Souness gjort de største og groveste. Han velger feil taktikk. Den største blemma er å overhodet endre på Bellamys posisjon. Han skal spille spiss, og ingenting annet. Selv om han ikke er noen goalgetter. Han er et arbeidsjern uten sidestykke. Det er livsnødvendig å ha slike spillere, for å få et godt kollektiv. Ikke bare på midtbanen. Også i angrep. Og du kan ikke ha to så stasjonære spillere som kluivert og shearer på topp, uten å ha en plan for hvordan du kan kompensere for det. Ethvert lag trenger spisser som aldri gir opp å løpe etter en ball. Har du noengang sett Inzhagi gi opp en ball? Hvorfor skal vi ikke ha fightere på topp? Gi meg en jævlig god grunn til det, Souness. For jeg ser ikke hvor du vil hen.

Ja, Bellamy var en liten idiot som slo seg vrang. Men jeg er villig til å slå en stor strek over det hele hvis han kan si at han ikke hadde til hensikt å gjøre annet enn å spille spiss. Det er det som er Bellamys ønske. Det er det som driver Bellamy. Å jage hver eneste ball. Samme hvor umulig det er. Han kan være ved den ene sidelinja, mens motstanderen løper etter ballen på den andre siden. Du kan bite deg bak på at Bellamy når den ballen først! Han SKAL nå ballen. Owen er en goalgetter. Ja, han er rask. Og han løper etter de fleste ballene. Men han er ikke det arbeidsjernet Bellamy er, som løper etter hver blodige ball, og ikke gir seg før ballen er utover sidelinja.

Bellamy er en type spiller det er umulig å ikke bli glad i. Ihvertfall for alle som elsker fotball. Souness elsker bare de som gjør nøyaktig det han sier og ingenting annet.

Sikkert derfor han kjøpte slike stjernespillere til Benfica. Spillere ingen har hørt om verken før eller siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Des. 2005, 13:26 »
Vi har diskutert dette opp og ned i mente. Jeg mener uansett hvor mye dere måtte mislike Souness, at Bellamy gjorde noe forkastelig, og pissa nærmest på drakta. Jeg tilgir han aldri, og er glad at noen ihvertfall tydeligvis er enig med meg. Det hadde vært en drøm å se Steven Taylor takle Bellamy reint, men så sinnsykt hardt at Bellamy hadde ligget å vridd seg i smerter. Stygg tanke, helt klart, men jeg skal ærlig innrømme at det er slik jeg tenker på Bellamy.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Des. 2005, 14:42 »
Jeg helt enig med Kristoffer her.

Bellamy er en kødd rett og slett.... Liker ikke Souness heller, men akkurat i det tilfelle støtter jeg han fult ut!

Tenk at Bellamy kunne sende sms til Shearer å påstå at han var bedre enn det Shearer var/er/kommer til å bli! Rasshøl... håper han råtner i stykker i Blackburn drakta.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Des. 2005, 14:54 »
Sitat fra: "Joakim"
Kall Bellamy hva dere vil. Souness er minst 10 ganger verre.
Det var Souness som startet det hele. Det var han som på mange måter fortalte Bellamy at han ikke var god nok til å spille spiss, og at hans ferdigheter ikke passet å ha på spissplass for Souness. Og vi vet at Souness legger opp til et spill uten vinger, selv om han likevel forventer at de som spiller ving gjør jobben sin. Selv om de aldri får lov å spille slik de ønsker å spille. Dette er den første og største feilen av alle. Hvorfor i helvete skal vi ikke bruke en rask, gjennombruddshissig type som Bellamy på topp, sammen stasjonære typer som Shearer og Kluivert? Nei, Kluivert og Shearer skulle spille sammen. Vi ser jo alle hvilket sjakktrekk det var. Han hadde jo ingen plan for hvordan de skulle utfylle hverandre. Han hadde heller ingen plan for hvordan Bellamy skulle spille fra sin vingposisjon.

Feil 2 er Bellamys. Han klager høylytt på at han ikke får spille spiss. Det er ikke feil å klage. Men han bør ikke snakke så høyt om det. Nå vil jeg tro (husker ikke alle detaljer i farta), at han oppsøkte sjefen på hans kontor først. Det hjalp ikke det spor. Hold kjeft og spill fotball, sa Souness. Han fortsetter en periode, men det er liten tvil om at han ikke er fullt så inspirert. Vi hører stadig i media at han ikke er så fornøyd med vingplassen. Gjør Souness noe med saken? Nei. Enten spiller Shearer og Kluivert. Eller så er det Shearer og Ameobi. Bellamy skal være ving.
Raske gjennombruddshissige spisser? Nei, det er for pyser.
Altså. Motstanderne kan forsvare seg mye høyere opp på banen, og vi har svært, svært vanskelig for å bryte gjennom. Så lenge sidebacken passer på Bellamy, så er det null problem.

Så kommer feil 3. Nok en gang Bellamys feil. Han gjør noe veldig, veldig dumt. Noe jeg tror han selv innser var dumt. Han faker skade og dropper tidlig ut av treningen. Følgelig får souness nyss fra fysioene om at det ikke er noe galt med bellamy, og valiseren blir innkalt til Shepherds kontor. Det eneste vi vet skjedde der er at han fikk beskjed om å unnskylde seg for lagkameratene. Bellamy mener selv på dette tidspunkt at han ikke har gjort noe galt, og han gidder ikke si unnskyld. Han føler han ikke har noe å unnskylde. Det var dumt av Bellamy.

Feil nr 4: Bellamy- again. Når han er vraket for Arsenal-kampen, så går han rett inn i presserommet og åpner kjeften for åpen mikrofon. Souness får gjennomgå, og det er ikke særlig smart.

Feil nr. 5: Etter først å ha forsvart Bellamy og sagt han var skadet, åpner Bellamy kjeften. Og Souness er nødt til å svare. Det ender med munnhuggeri. Souness kjefter på Bellamy via pressen. Bellamy kjefter tilbake. Via pressen. Stor feil av Souness. Det er ikke i pressen diskusjonen skal foregå. Det er innenfor ditt kontors fire vegger. Evt. innenfor Shepherds fireveggers kontor.
Greit at Bellamy var dum nok til å åpne kjeften for pressen. Men du skal ikke åpne til krig via media. Det var det du gjorde.
Slik gikk det frem og tilbake. Begge brukte media for å skylde på hverandre. Det får ingen løsning. Først lånes Bellamy ut til Celtic. Så skal Newcastle på død og liv selge.

Selv om Bellamy kanskje har gjort flest feil, så har Souness gjort de største og groveste. Han velger feil taktikk. Den største blemma er å overhodet endre på Bellamys posisjon. Han skal spille spiss, og ingenting annet. Selv om han ikke er noen goalgetter. Han er et arbeidsjern uten sidestykke. Det er livsnødvendig å ha slike spillere, for å få et godt kollektiv. Ikke bare på midtbanen. Også i angrep. Og du kan ikke ha to så stasjonære spillere som kluivert og shearer på topp, uten å ha en plan for hvordan du kan kompensere for det. Ethvert lag trenger spisser som aldri gir opp å løpe etter en ball. Har du noengang sett Inzhagi gi opp en ball? Hvorfor skal vi ikke ha fightere på topp? Gi meg en jævlig god grunn til det, Souness. For jeg ser ikke hvor du vil hen.

Ja, Bellamy var en liten idiot som slo seg vrang. Men jeg er villig til å slå en stor strek over det hele hvis han kan si at han ikke hadde til hensikt å gjøre annet enn å spille spiss. Det er det som er Bellamys ønske. Det er det som driver Bellamy. Å jage hver eneste ball. Samme hvor umulig det er. Han kan være ved den ene sidelinja, mens motstanderen løper etter ballen på den andre siden. Du kan bite deg bak på at Bellamy når den ballen først! Han SKAL nå ballen. Owen er en goalgetter. Ja, han er rask. Og han løper etter de fleste ballene. Men han er ikke det arbeidsjernet Bellamy er, som løper etter hver blodige ball, og ikke gir seg før ballen er utover sidelinja.

Bellamy er en type spiller det er umulig å ikke bli glad i. Ihvertfall for alle som elsker fotball. Souness elsker bare de som gjør nøyaktig det han sier og ingenting annet.

Sikkert derfor han kjøpte slike stjernespillere til Benfica. Spillere ingen har hørt om verken før eller siden.

Så det er Souness sin feil at Bellamy er ein drittsekk  :? :!:  :!:  :!:   Det Bellers gjorde er så stygt at han burde blitt fengsla. Helvete då Kan ikkje samanlikna her. Souness har ikkje svikta klubben vårres på den måten. Han bare har ikkje managagerskills.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Des. 2005, 17:21 »
Souness fremprovoserte på mange måter en reaksjon fra Bellamy. Det er ikke Souness' feil at Bellamy reagerer på den måten han gjør. Men du setter bare ikke Bellamy som ving. Det er selvmord. Det er en gavepakke til motstanderne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Des. 2005, 19:02 »
Shearer blør ikke lenger for drakta. Ser ut til at han er motløs utpå banen...