20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsuke - uke 50  (Lest 22280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #105 på: 16. Des. 2005, 23:59 »
Der kommer du med de spørsmålene igjen.

Jeg husker ikke Mari, men Therese husker jeg. Det var hun jeg skulle si at jeg hadde møtt Robbie Williams til?
Du får si det, du. Si at jeg kan bekrefte det.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #106 på: 17. Des. 2005, 00:30 »
Nei, du møtte vel ikke Mari. Hun hadde du nok likt, kanskje. Hun er bare 18 år.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #107 på: 17. Des. 2005, 00:31 »
fin alder :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #108 på: 12. Mars 2006, 18:06 »
Vaskedama på jobben til Magnar kan bli sett i gårsdagens sportsbilag i Dagbladet. Bare til opplysning.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #109 på: 12. Mars 2006, 18:36 »
Akkurat nå er hun på Gran Canaria. Hun kommer tilbake på torsdag ettermiddag. Bare til opplysning så skal jeg hjem til henne i morgen. Ikke for å treffe henne, men for å treffe faren hennes. Skal jeg legge inn noen aksjer hos din kommende svigerfar, Amund?
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Arbeidsuke - uke 50
« Svar #110 på: 12. Mars 2006, 20:17 »
Det kan du godt. :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsuke - uke 50
« Svar #111 på: 18. Juli 2009, 23:51 »
For en fet tråd...

Synd ikke Trude vant frøken Norge.

Hva gjør du nå, Amund?
Toon, Toon,
Black and white army

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. Juli 2009, 03:47 »
He, he. Vaskedama hadde absolutt potensiale.

I dag hadde jeg min siste arbeidsdag i min tredje jobb sammenlagt (to etter din).  8) Søkte meg inn på studier, men fikk det ikke som jeg ville da jeg åpnet mailen i dag. Kanskje ettersom at jeg søkte mot de studiene der man må ha et veldig, veldig godt snitt for å komme inn.

Ellers har jeg endelig fått lappen da ;D Så hvis du er ansatt der ennå (ble ikke du lærer?), så er det bare å ringe hvis du trenger folk. Hehe

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. Juli 2009, 11:10 »
Hva søkte du på plebUTG? Kom selv inn på samfunnsøkonomi og er brukbart fornøyd med det, men er usikker om jeg skal velge det eller siviløkonomi på BI. Noen som har noen tips å komme med?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #114 på: 19. Juli 2009, 11:12 »
Haha, det her var faktisk en jævla gøy trå å lese gjennom :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #115 på: 19. Juli 2009, 11:16 »
Jeg er veldig spent på vaskedama jeg...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. Juli 2009, 13:13 »
Hva søkte du på plebUTG? Kom selv inn på samfunnsøkonomi og er brukbart fornøyd med det, men er usikker om jeg skal velge det eller siviløkonomi på BI. Noen som har noen tips å komme med?

Rettsvitenskap i Bergen. Jeg kom inn på BI i Bergen (markedsføring), men det tilbudet avslår jeg nok glatt. :)

Siviløkonomi på BI høres skikkelig konge ut da. Men nå er litt av poenget mitt å komme meg til Bergen for å studere, så siviløkonomi i Oslo ligger ikke øverst på listen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. Juli 2009, 14:39 »

Det viktigste er egentlig hvilken by du kommer inn i. Anbefaler sterkt Trondheim og Bergen som studiebyer. Som samfunnsøkonom og siviløkonom har du et hav av jobbmuligheter uansett dersom du får bra karakterer, det koker egentlig ned til hva du er mest interessert i. Når det er sagt; Har ikke sånn veldig godt inntrykk av BI fra de jeg kjenner som går der i Bergen og Trondheim ihvertfall, og ryktet til skolen er ihvertfall ikke på vei opp hos arbeidsgivere for tida...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 19. Juli 2009, 16:11 »

Så lenge du ikke har et mye høyere ønske om å gå siviløkonomi ville jeg valgt en offentlig utdanning. Har hørt mye bra om BI, men valget blir lett når masteren koster deg 350 000,- i skolepenger.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. Juli 2009, 16:21 »
Haha, var en morsom tråd å lese gjennom.   ;D

Tror jeg hadde arbeidsuke på samme tid som deg, plebUTG. Jeg jobbet på Bergenkino da.

Da var det ca 2 timer jobbing pr dag, så kunne jeg se en film, og så var det slutt.

Fikk en del gratisbilletter også :)

Anbefales som arbeidsukejobb