20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor dum er du egentlig?  (Lest 9556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #30 på: 29. April 2005, 15:58 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "geordie-olav"
Celtic kommer jo til å betale oss en drøss av penger for Bellamy. Det er en god deal. Godt å bli kvitt den bråkemakeren en gang for alle, og jeg tviler ikke på at han sendte meldingene til Shearer. Til tross for hvilken uutholdelig drittsekk han er, kommer jeg til å savne han som en fotballspiller. Vi mister nok en stor skatt i Bellamy.

Drøss av penger? er ikke sikkert de har råd til £5M engang.

Har de ikke £5 millioner får de ikke Bellamy. Det er nok av andre klubber som ønsker å betale den prisen. Birmingham var jo villige til å betale £6 millioner i Januar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

RHCP14

• Gjest
Sv: Hvor dum er du egentlig?
« Svar #31 på: 06. April 2008, 12:00 »
Det her var tider det ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 06. April 2008, 15:35 »
Hehe. Tiden var da Bellamy herjet på topp. Ikke da han slo seg vrang og ble kastet på hodet ut av klubben.
Det gjør jeg regning med at samtlige er enige om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #33 på: 07. April 2008, 04:19 »
Nå er å vill Bellamy alltid være en drittsekk av dimensjoner.Vill aldri se han i klubben igjen.Makan til større idiot enn han skal man lete lenge etter!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. April 2008, 17:54 »
Jeg må si jeg av og til savner Bellamys utrettelige arbeidsinnsats, og jeg elsker temperamentet hans, så lenge det ikke går fullstendig over stokk og stein, som det dessverre gjorde ved alt for mange anledninger. Og Bellamys tid i Newcastle er selvsagt forlengst over. Å kjøpe Bellamy tilbake i disse dager blir bare tull. Det er omtrent det samme som å kjøpe tilbake Robert.

Craig Bellamy er historie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon