20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor dum er du egentlig?  (Lest 9562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #15 på: 27. April 2005, 16:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå har du mindre greie på Newcastle enn jeg trodde. Du vet vel knapt nok hvem Alan Oliver er, som skriver om hva som skjedde.

Prøv deg igjen om noen år. Kanskje du har lært deg litt mer om Newcastle Utd.

nei jeg veit ikke hvem han er du er gud.. seff veit jeg hvem han er. men storyen ble først henta opp av the sun. Og den når bellamy gikk til Celtic ble ikke lagd så mye styr over pga at den ikke va sann. men men du får nå bare leke NUFC gud du asbjørn brekke.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #16 på: 27. April 2005, 16:30 »
Diskuter sak og ikke person. Å begynne å kalle hverandre useriøse på grunn av forskjellige meninger hører ikke hjemme her på et Newcastle-forum vi alle støtter samme lag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #17 på: 27. April 2005, 16:50 »
Sitat fra: "BegBie"

nei jeg veit ikke hvem han er du er gud.. seff veit jeg hvem han er. men storyen ble først henta opp av the sun. Og den når bellamy gikk til Celtic ble ikke lagd så mye styr over pga at den ikke va sann. men men du får nå bare leke NUFC gud du asbjørn brekke.

Hvordan vet du at den ikke var sann? Har du link til at noen sier det?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #18 på: 27. April 2005, 18:01 »
Bellamy angrer? Hvorfor sier han ikke det da. Er han ikke voksen nok til å be om unnskyldning?

Nei, han er nok ikke det. Men jeg tror fortsatt at han angrer på å ha sendt de meldingene.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #19 på: 27. April 2005, 19:06 »
For å skyte inn litt kritikk her:

Kan ikke folk lære seg å sitere andre sine innlegg?Skal man sitere, så fjern det man ikke siterer direkte. Utrolig uoversiktlig å lese et innlegg som siterer 4-5 andre innlegg.

Ikke meningen å virke grinete, men jeg synes at det er best med innlegg uten for mye sitering om det ikke er relevant. Om jeg skulle være den eneste som mener dette, så får dere bare fortsette.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #20 på: 27. April 2005, 19:48 »
Sitat fra: "Mack"
Bellamy angrer? Hvorfor sier han ikke det da. Er han ikke voksen nok til å be om unnskyldning?

Nei, han er nok ikke det. Men jeg tror fortsatt at han angrer på å ha sendt de meldingene.

Jeg håper også han angrer for Bellamy sin del.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #21 på: 27. April 2005, 23:10 »
Sitat fra: "Rolfern"
Kan ikke folk lære seg å sitere andre sine innlegg?Skal man sitere, så fjern det man ikke siterer direkte. Utrolig uoversiktlig å lese et innlegg som siterer 4-5 andre innlegg.

Har lenge villet si dette. Det har ikke vært noe voldsomt problem på dette forumet, men det er godt du tar det opp. Selv om det kanskje kunne vært gjort i en annen tråd.  :lol:  Jeg er helt enig med deg.

Siter bare det dere vil kommentere direkte. Alt annet bør fjernes. Om det ikke er mange involverte i en diskusjon, og innleggene kommer kronologisk etter hverandre, er det ikke noe behov for å sitere. Et enkelt tips kan være å sitere minst mulig.

For å komme tilbake til hva denne tråden handler om så tror jeg Bellamy angrer, men han er ikke mann nok til å si det. Han vil derfor ikke komme med en unnskyldning for de sms'ene han har sendt. Vi ser et klassisk eksempel på en såret stolthet.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #22 på: 28. April 2005, 08:56 »
Her er Bellers i gang igjen ja..Det er bare å innse det med en eneste gang, "mannen" er direkte idiotisk. Står på mitt med at jeg håper han aldri ikler seg en NUFC-trøye igjen, og det fikk jeg (forhåpentligvis) bekrefta av den feite mannen på topp.

Til kritikken av FF om at han burde holdt kjeft om dette er jeg forsåvidt enig, men regner med dette er for å nettopp UNNGÅ falske rykter og reint sludder fra media, samt å prøve å vinne supporternes side i det som har utviklet seg til en kamp mellom Soey/FF og Bellers. Forståelig det også synes jeg, og "fint" med en liten reminder til fansen som alt har glemt Bellamys oppførsel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #23 på: 28. April 2005, 12:51 »
Bellamy kan angre så mye han bare vil, men er han ikke mann nok til å unnskylde seg, så hjelper det utrolig lite. Han kan angre så mye han bare vil. Skal han bli benådet, så må han be om unnskyldning for absolutt alt, og han må mene det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #24 på: 28. April 2005, 12:55 »
Nettopp! Klarer han ikke å beklage er det jo åpenbart at han ikke angrer all verden. Ikke at det er noe nytt fra den kanten..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #25 på: 28. April 2005, 13:40 »
Hvordan ville deres innstilling til Bellamy vært om han la seg fullstendig flat, beklaget og ba om nåde på sine knær?

Kanskje en litt lite realistisk, men en spennende hypotetisk spørsmål.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #26 på: 28. April 2005, 17:20 »
Kommer litt an på hvor omfattende unnskyldningen er, men jeg ville ha stilt han til veggs med noen få spørsmål, og latt han få en prøvetid. Jeg tilgir ikke så lett, men jeg kunne gitt ham et halvt års prøveperiode, som med Dyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #27 på: 28. April 2005, 19:11 »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #28 på: 29. April 2005, 14:44 »
Celtic kommer jo til å betale oss en drøss av penger for Bellamy. Det er en god deal. Godt å bli kvitt den bråkemakeren en gang for alle, og jeg tviler ikke på at han sendte meldingene til Shearer. Til tross for hvilken uutholdelig drittsekk han er, kommer jeg til å savne han som en fotballspiller. Vi mister nok en stor skatt i Bellamy.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #29 på: 29. April 2005, 15:03 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Celtic kommer jo til å betale oss en drøss av penger for Bellamy. Det er en god deal. Godt å bli kvitt den bråkemakeren en gang for alle, og jeg tviler ikke på at han sendte meldingene til Shearer. Til tross for hvilken uutholdelig drittsekk han er, kommer jeg til å savne han som en fotballspiller. Vi mister nok en stor skatt i Bellamy.

Drøss av penger? er ikke sikkert de har råd til £5M engang.