20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor dum er du egentlig?  (Lest 9560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« på: 27. April 2005, 10:09 »
Jeg snakker om Bellamy. Er det en peson jeg hater så er det nettopp denne tullingen.

Shepherd said: "It's true that messages were received from Bellamy's phone - but he got more than he bargained for from Alan Shearer.
"The text he sent to Kenneth was mildly upsetting but what he said to Shearer was insulting.

"It was along the lines that he was past it and his legs had gone and that he was going to come back here from Celtic.

"I can tell you there is no chance of that. Bellamy has taken on a hero in Alan and there is only one winner of that one. And it is not Bellamy.

"Alan might have thought twice about firing off a reply but he was obviously so riled he reacted. He told Bellamy he would knock his block off if he ever set foot back in Newcastle," Shepherd told the Daily Express.

Fall out

Bellamy joined Celtic on loan until the end of the season in January after a public fall-out with manager Graeme Souness.

He scored the decisive goal in Sunday's crucial Old Firm win over Rangers but has now been ruled out for the rest of the season with a hamstring injury. His long-term future is still to be resolved.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=346414&in_page_id=1779
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #1 på: 27. April 2005, 10:18 »
Flink Sheperd er til å uttale seg :shock:   hater Sheperd mer og mer for vær gang han åpner den store kjeften sin i media så blir klubben utflirt i media :oops:  

Væll Bellamy har nu sagt tidligere at han har mista tlf'en, så det e nu merkelig at Freddy "tjukkhue" Sheperd måtte ut å komentere dette i media nå.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #2 på: 27. April 2005, 10:23 »
Det er slikt som er talentløst av klubbledelsen å gjøre. Dette kunne de tatt internt. Vi har absolutt ikke noe behov for å vite alt som skjer.

Og når Bellamys agent har gått ut tidligere og sagt at Bellamys telefonen ble stjålet, eller at han mistet den, virker det jo enda mer uforståelig at de klarer å gjøre noe sånt.

Er det på tide med et supporteropprør mot Souness og Shepherd? Det er de som er syndebukkene i denne saken.

Ååååååååh! Hvorfor kan dem ikke bare oppføre seg. De har mye å lære av Alan Shearer. :evil:
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #3 på: 27. April 2005, 10:28 »
Er det virkelig noen som tror at Bellamys telefon har blitt stjålet?

Å stole på den idioten der er det siste jeg gjør.

Det er jo den mest latterligste bortforklaringen jeg har hørt noen gang. Var telefonen stjålet da Bellamy sendte tekstmeldinger til Shearer rett etter overgangen til Celtic også?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #4 på: 27. April 2005, 10:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det er jo den mest latterligste bortforklaringen jeg har hørt noen gang. Var telefonen stjålet da Bellamy sendte tekstmeldinger til Shearer rett etter overgangen til Celtic også?

du får nå tru va du vil, å stole på den andre idioten er ikke bedre. Den Shearer sms'en etter han dro var jo kun et rykte, men ser jo at du liker å tro på rykter, så da må jo du kose deg når du leser news'n til newcastle, for det er jo 90% som er rykter.

Svart og Hvit

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #5 på: 27. April 2005, 11:02 »
Den jævla Shepherd klarer ikke å holde kjeft.Han er jo enda verre enn Bellamy.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #6 på: 27. April 2005, 11:16 »

Selv om vi ikke tror det, burde ikke Souness ha gått ut i media. Det er en dårlig bortforklaring, men den kan jo vise at han faktik angrer. Uansett er det dumt av Shepherd å gå ut i media når Bellamys agent faktisk har kommet med unnskyldningen. Det er rett og slett fullstendig bak mål.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #7 på: 27. April 2005, 12:47 »
Jeg skjønner at mange Newcastle fans her inne vil ha Bellamy tilbake i Newcastle drakta. Dette er for meg uforståelig, når man kan liste opp en lang liste over tåpelige ting som han gjorde mens han spilte for klubben.

Kommer Bellamy tilbake i klubben så forlater ihvertfall Shearer, Hughes, Jenas og Given klubben, som tidligere har hintet til at Bellamy er en drittsekk.

Når det gjelder de første tekstmeldingene Shearer mottok så var Terry McDermott sammens med Shearer på golfbanen. Om vi ikke kan stole på Terry McDermott eller andre i støtteapparetet. Hvem skal vi stole på da?

Bellamy er nok svaret mange har lyst til å svare virker det som.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #8 på: 27. April 2005, 12:51 »
Sitat fra: "BegBie"
du får nå tru va du vil, å stole på den andre idioten er ikke bedre. Den Shearer sms'en etter han dro var jo kun et rykte, men ser jo at du liker å tro på rykter, så da må jo du kose deg når du leser news'n til newcastle, for det er jo 90% som er rykter.

Hvem er den andre idioten?

Var det kun et rykte når Terry Mc var sammens med Shearer på golfbanen? Hvorfor nekter ikke Bellamy for de meldingene om det kun var et rykte?

Du sier at jeg liker å tro på rykter. Kan du komme med en bedre forklaring, så kanskje jeg tar deg litt mer seriøst.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #9 på: 27. April 2005, 12:58 »
Sitat fra: "Mack"

Selv om vi ikke tror det, burde ikke Souness ha gått ut i media. Det er en dårlig bortforklaring, men den kan jo vise at han faktik angrer. Uansett er det dumt av Shepherd å gå ut i media når Bellamys agent faktisk har kommet med unnskyldningen. Det er rett og slett fullstendig bak mål.

Bellamy angrer? Hvorfor sier han ikke det da. Er han ikke voksen nok til å be om unnskyldning?  Jeg har ikke lest noe som  helst om at agenten har sagt unnskyld. Han har sagt at mobilen ble stjålet, men det er vel ingen unnskyldning. Mulig han har sagt mer enn dette, men det har ikke jeg lest. Uansett bør Bellamy selv be om unnskyldning. Han åpner kjeften når det er noe dritt han kan slenge, men nå lar han agenten snakke for seg.

Makan til patetisk figur har vel ikke fotballen opplevd.

Shepherd snakker utvilsomt for ofte til media. Men i denne saken mener jeg det er rett og rimelig at fansen får greie på hva som har skjedd.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #10 på: 27. April 2005, 15:19 »
Hvem er den andre idioten?

Var det kun et rykte når Terry Mc var sammens med Shearer på golfbanen? Hvorfor nekter ikke Bellamy for de meldingene om det kun var et rykte?

Du sier at jeg liker å tro på rykter. Kan du komme med en bedre forklaring, så kanskje jeg tar deg litt mer seriøst.

Gå å lek med historiene fra the sun du, orker ikke diskutere med deg Asbjørn Brekke.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #11 på: 27. April 2005, 15:58 »
Må nok si meg enig med Asbjørn. Craig Bellamy er en drittsekk, og han sendte nok meldingene også. Bare fordi at han benekter det betyr ikke det at han ikke sendte meldingene. Den går jeg ikke på!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #12 på: 27. April 2005, 16:02 »
Sitat fra: "BegBie"
Gå å lek med historiene fra the sun du, orker ikke diskutere med deg Asbjørn Brekke.

Nå har du mindre greie på Newcastle enn jeg trodde. Du vet vel knapt nok hvem Alan Oliver er, som skriver om hva som skjedde.

Prøv deg igjen om noen år. Kanskje du har lært deg litt mer om Newcastle Utd.

djmattis

• Gjest
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #13 på: 27. April 2005, 16:19 »
HVORFOR I ALL VERDEN GÅR HAN UT OG SIER DETTE TIL EN AVIS.
ENTEN ER DETTE RYKTER OG EN FALSK INTERVJU, ELLER SÅ ER DET IDIOTI!!!!!
KAN BARE IKKE FORSTÅ DETTE....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor dum er du egentlig?
« Svar #14 på: 27. April 2005, 16:23 »
Sitat fra: "djmattis"
HVORFOR I ALL VERDEN GÅR HAN UT OG SIER DETTE TIL EN AVIS.
ENTEN ER DETTE RYKTER OG EN FALSK INTERVJU, ELLER SÅ ER DET IDIOTI!!!!!
KAN BARE IKKE FORSTÅ DETTE....

Nå sa han vel dette til BBC.