20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lennon-sparket!  (Lest 3835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« på: 17. Nov. 2005, 12:30 »
Noen som kan finne en video av da Shearer sparket Neil Lennon fra Leicester City i fjeset midt i en kamp? Kom plutselig på hendelsen, og kunne tenkt meg og sett den igjen!

plebbster

• Gjest
Lennon-sparket!
« Svar #1 på: 17. Nov. 2005, 13:07 »
Blir flau over å være NUFC-fans i slike situasjoner. Skjønner ikke hvorfor du vil se den igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #2 på: 17. Nov. 2005, 13:54 »
Jeg står fortsatt på at Shearer prøvde å komme seg fri i den situasjonen, og at han på den måten kom borti Lennon. Uansett hva folk sier til meg, jeg vil høre Shearer selv si at "jeg sparket til Lennon med viten og vilje", før jeg kan endre oppfatning. Det har Shearer heller aldri sagt, og dermed er det svært liten sjanse for at jeg kan endre oppfatning av den situasjonen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #3 på: 17. Nov. 2005, 15:07 »
Eg veit ikkje om eg tror på Shearer men har ikkje tatt noko endelieg standpunkt, men Shearer var orntli drittsekk i den perioden. Huske han nekta å bytte trøye med Stevenage etter 1-1 i Fa cupen. Stevengage hadde hatt loddtrekning om kem som sko bytta trøya med han og han vart nok lei seg han som vant når han fikk byttenekt av Shearer

No fekk han vel trøya til slutt i omkampen men stygt gjort av Shearer. Sjølv om han var langt nede etter 1-1 mot Stevenage skal kongen ha verdighet til å bytte drakt.

Han var jo og i klammeri med Ginola i ein kamp mot Tottenham, Der Ginola skal ha sagt at Sheareer var etter ham heile kampen elelr noko i den dur.

Lennon sparket var i denne perioden så derfor kan det godt vere Shearer gjorde dette med vilje. For meg virke det som Shearer hadde eit eller anna problem utanfor bana eller noko for det liknar ikkje Shearer å gjøre sånt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #4 på: 17. Nov. 2005, 15:21 »
Mener å kan huske det selv... Var han ikke innblandet i ennå flere stygge episoder?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #5 på: 17. Nov. 2005, 15:23 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Mener å kan huske det selv... Var han ikke innblandet i ennå flere stygge episoder?

Jo det er meget mulig.

MEn ikkje flewire som eg kommer på, var ikkje så stor den tida og husker nok ikkje alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Lennon-sparket!
« Svar #6 på: 17. Nov. 2005, 16:58 »
Var det ikke en episode med Duncan Ferguson?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #7 på: 17. Nov. 2005, 20:15 »
Skal tru om Olav likar Shearer? Han sparka jo Lennon i ansiktet! :roll:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Lennon-sparket!
« Svar #8 på: 17. Nov. 2005, 21:16 »
Shearer er og blir den samme.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #9 på: 17. Nov. 2005, 22:47 »
Shearer var nok litt høy på pæra... men har vokst opp til å bli en stor stor mann i newcastle.. idag står Shearer framfor treneren.. på den tiden kunne han nok ha bli solgt tror jeg... men det er jo bare noe jeg tror... lite er sikkert...

Rooney vil nok ikke bli like stor her i verden før han vokser opp... samme gjelder nok Zlatan... jeg tror ikke det er mange her i verden som får den høyeste utmerkelsen her i landet som i ettertid blir hengt ut for at han fikk den... den mannen der skyter seg ned hver gang han blir sett på som verdensklasses idol!

Jeg vet ikke om vi ville hatt Shearer til å lede laget hvis han hadde fortsatt i samme trenden.. hehe... men Joakim... ikke ondt ment, men ovenfor shearer er du nok litt Naiv... større killer spark mot en annen person skal du lete lengre etter...:P haha... det var nok gjort i ren frustrasjon pga. av at han ikke kom seg løs:P første gangen jeg har følt at jeg kunne kalle deg naiv *stolt*  :lol:  (på en måte et komplimang)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lennon-sparket!
« Svar #10 på: 18. Nov. 2005, 13:55 »
Det er mulig jeg er naiv. Men for meg så er det kun én ting som er aktuelt. Støtte Shearer i tykt og tynt.

Men jeg stiller meg tvilende til din teori om at han var høy på pæra og fort kunne blitt solgt. Shearer var allerede den gang klubbens viktigste spiller, og ikke minst klubbens soleklart beste. Men det var mulig han hadde en liten down-periode sånn rent mentalt. Og at det kan ha virket inn på banen. Men høy på pæra har Shearer aldri vært. Jeg har ikke hørt en eneste en som har spilt og trent sammen Shearer, i verken Blackburn eller Newcastle, som har karakterisert Shearer som høy på pæra på noen som helst måte.

Uansett, så lenge ikke det motsatte er bevist, så er Shearer en kjernekar, og jeg står fast på at det sparket mot Lennon ikke var med viten og vilje. Skal jeg forandre standpunkt, må Shearer selv uttale seg om det der. Og det tror jeg ikke skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon