20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tsjekkia - Norge  (Lest 9865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #15 på: 15. Nov. 2005, 22:11 »
HAr folk ikkje fått med seg at BRAATEN er SUSPENDERT enda?

BRAATEN ER SUSPENDERT :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Tsjekkia - Norge
« Svar #16 på: 15. Nov. 2005, 22:12 »
Hmm...hva feiler han?
Har ikke oppdatert meg så mye på landslaget i det siste. Kanskje det er det beste. Daniel Braaten er nok den beste høyrekanten vi har. Hvem som skal erstatte han blir vanskelig. Men ikke for Hareide. En blond Skiensgutt stiller nok på høyrekanten for Norge i morgen også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #17 på: 15. Nov. 2005, 22:13 »
Solli er bankers uansett, Spiller med brukket for om nødvendig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #18 på: 15. Nov. 2005, 22:15 »
Sitat fra: "plebbster"
Hmm...hva feiler han?
Har ikke oppdatert meg så mye på landslaget i det siste. Kanskje det er det beste. Daniel Braaten er nok den beste høyrekanten vi har. Hvem som skal erstatte han blir vanskelig. Men ikke for Hareide. En blond Skiensgutt stiller nok på høyrekanten for Norge i morgen også.

Hva som feiler meg ?
Nei si det, det må du nesten fortelja meg.
Eg bare prøver å få folk til å sjønne at Braaten er suspendert, siden det tydeligvis er få som har fått det med seg. Kva er gale med det ?

plebbster

• Gjest
Tsjekkia - Norge
« Svar #19 på: 15. Nov. 2005, 22:15 »
Jeg tviler på at Norge hadde blitt noe svekker om Solli hadde brukket foten og spilt med 10 mann...

Nei, jeg fikk ikke med meg før nå at Braaten var suspendert.

plebbster

• Gjest
Tsjekkia - Norge
« Svar #20 på: 15. Nov. 2005, 22:16 »
Sitat fra: "Benson"
Hmm...hva feiler han?

Hva som feiler meg ?
Eg bare prøver å få folk til å sjønne at Braaten er suspendert, siden det tydeligvis er få som har fått det med seg. Kva er gale med det ?

Hehe.

Jeg mente: Hva feiler Daniel Braaten? ( Trodde han var skada )

Beklager. Dårlig formulering fra min side.  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #21 på: 15. Nov. 2005, 22:18 »
Sitat fra: "Benson"
Hmm...hva feiler han?

Hva som feiler meg ?

Hehe.

Jeg mente: Hva feiler Daniel Braaten? ( Trodde han var skada )

Beklager. Dårlig formulering fra min side.  :)

Ja du tog meg dar  :lol:
Men det feiler ikkje Braaten noko særleg hellår, men han er flink til å samle unødvendige kort ...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tsjekkia - Norge
« Svar #22 på: 16. Nov. 2005, 16:10 »
Jeg glemte at Braaten var ute. Da får det være han Strømstad fyren på kanten da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #23 på: 16. Nov. 2005, 16:42 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg glemte at Braaten var ute. Da får det være han Strømstad fyren på kanten da.

Strømstad er sentral midtbanespiller, og spiller dermed ved Doffens side i kveld.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #24 på: 16. Nov. 2005, 17:50 »
Greit, da sier vi det.

I kveld er det uansett noe viktig som står på spill. Skal Norge spille i VM, eller ikke? Denne kampen er viktigere enn de fem neste Newcastle-kampene til sammen!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tsjekkia - Norge
« Svar #25 på: 16. Nov. 2005, 18:51 »
helstad på kanten i stedetfor.

men dere syns vel ikke det er bra at solli spiller?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

djmattis

• Gjest
Tsjekkia - Norge
« Svar #26 på: 17. Nov. 2005, 13:28 »
HIHIHIHIHI............

meg for en måned siden:
:D

Sitat fra: "djmattis"
DET BLIR SÅ GÖY I NOVEMBER, GLEDER MEG :D

Spania!!!! *host kremt host kremt*

hva sa jeg noe?, må ha tenkt höyt, oops.....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #27 på: 17. Nov. 2005, 15:47 »
Tror neppe at Sverige hadde gjort det noe bedre. Hadde det ikke vært for Petr Cech, så hadde Norge i hvert fall scoret to mål!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #28 på: 17. Nov. 2005, 18:01 »
Svenskene hadde helt klart sørget for å skaffe seg et bedre utgangspunkt, da. De har dessuten klassespillere i flere ledd enn oss, og en klar spillestil. I tillegg har de en herre med bosniske røtter, som er relativt god til å score like umulige mål, som Cechs umulige redninger.
Men om Sverige hadde slått Tsjekkia over to kamper er jeg ikke så sikker på. Men at de fort kunne gjort det er det liten tvil om.

Jeg håper virkelig at Söta Bror gjør det så bra som mulig i VM jeg, og for min del kan de gjerne kopiere 94. Men jeg tror ikke svenskenes lag er like godt nå som da. Og den store forskjellen heter vel i bunn og grunn Thomas Ravelli, som sikkert er ekspertkommentator for SVT i dette VM.
I tillegg er svenskenes lag mer preget av humørspillere. Hvis Zlatan har stått opp med feil fot, så vil han overhodet ikke være så farlig som han er om han er topp konsentrert. Dahlin, Brolin og Andersson var ikke like mye humørspillere. De jobba hardt uansett.

Når det gjelder Norge, så vil vi komme sterkere tilbake i EM-kvaliken. Da er Hæstad, Grindheim og Strømstad visse erfaringer rikere, Solli har forhåpentligvis blitt fjernet fra kanten for godt (han er mye bedre som ballfordeler sentralt), og spillere som Braaten, Valencia, Riise jr., MGP og Per Ciljan Skjelbred har forhåpentligvis etablert seg på et høyere nivå enn i dag (da mener jeg ikke nødvendigvis som utenlandsproffer).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tsjekkia - Norge
« Svar #29 på: 17. Nov. 2005, 18:19 »
Jeg kan ikke ungå å enda gremmes over den forferdelig opptredenen vi hadde på Ullevål. Jævla irriterende, for der burde vi gjort det mye bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida