20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ville du solgt Owen?  (Lest 5166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Ville du solgt Owen?
« på: 12. Nov. 2005, 21:58 »
Vi kjøpte Owen for £17-18m i sommer. Hvis du hadde tatt over Fat Fred sin plass i noen dag, og la oss si at transfer-vinduet er åpent, ville du da solgt Owen hvis et bud på £25m hadde kommet inn?

Jeg ville ikke ha gjort det, fordi han er en notorisk målscorer som ett hvert lag må ha. Vi vil mest sannsynlig ikke få kjøpt en annen spiss som er like god som Owen. Det er rett og slett ubetalelig å ha en spiss som Owen i troppen. Håper han blir her i mange år fremover og scorer like mange mål.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #1 på: 13. Nov. 2005, 00:33 »
Med tanke på at Shearer legger opp, så mener jeg vi må strekke oss så langt som overhodet mulig for å beholde Owen i sommer. Han er en notorisk goalgetter. Han har scoringer i blodet. Og han er den typen som kan være anonym i en match (som mot Argentina i dag), men plutselig være på rett plass til rett tid når du trenger det som mest (som mot Argentina i dag).

Slike spillere er av enorm verdi for ethvert lag. Uten goalgettere scorer du betydelig færre mål enn med. Og uten mål vinner du ikke kamper, og vinner du ikke kamper, ja da vet vi hva som skjer.
Men samtidig er det viktig at vi ikke presser Owen. Han må selv føle seg tilfreds med livet i Newcastle. Og den beste måten å få han til å føle seg tilfreds på, er å sørge for at vi er tilbake i europa neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #2 på: 13. Nov. 2005, 00:59 »
Selvsagt ville jeg ikke solgt Owen...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ville du solgt Owen?
« Svar #3 på: 13. Nov. 2005, 11:39 »
Owen er kommet for å bli. Men for 30 millioner pund er det selvfølgelig vanskelig å si nei...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #4 på: 14. Nov. 2005, 09:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Owen er kommet for å bli. Men for 30 millioner pund er det selvfølgelig vanskelig å si nei...

30 millioner pund er altfor lite for en mann som Owen. Skulle jeg solgt Owen måtte kjøperen betalt godt over £50 mill. Og selv da ville jeg forlangt en minst like god spiller i retur, for i det hele tatt å vurdere å slippe Owen.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #5 på: 14. Nov. 2005, 10:50 »
Jeg ville ikke solgt Owen, hvis han ikke ville blitt solgt selv. Hadde vi fått ett bud på £25 mill og owen spør om å dra ville jeg solgt han.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ville du solgt Owen?
« Svar #6 på: 14. Nov. 2005, 18:19 »
å selge owen ville vært talentløst! hvem skulles spilt på topp når shearer legger opp da? ameboi? HELL NO! sleng på 10 mill mer, så kunne jeg vært med på den. da kunne vi kjøpt inn en ny av samme kaliber!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #7 på: 14. Nov. 2005, 18:29 »
Nå har me endelig ein proffesjonel World Class Spiss ved sida av Shearer, Om me sko fått 35 Mill så veit ikkje eg spørs alt etter kordan dei pengene bler forvalta i grunn. Men tviler på dei blir forvalta godt nok til det er vert å selga Owen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #8 på: 14. Nov. 2005, 18:40 »
oppsiktsvekkende at to stykker har svart ja.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #9 på: 14. Nov. 2005, 18:45 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"

Kvifor det ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #10 på: 14. Nov. 2005, 19:01 »

Vet ikke om jeg forklarte meg godt nok. Jeg personlig vil ikke selge Owen. MEN hvis spilleren selv vil gå, synes jeg det er best for både klubben og spilleren om han kan gå. Da skal det selvfølgelig være en god pris. Vil ikke at Newcastle skal bli en klubb der ikke spillere ønsker å spille, fordi de ikke får lov til å bli solgt hvis de selv ønsker det.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #11 på: 14. Nov. 2005, 22:28 »
nei, men per dags dato VIL owen spille i newcastle! selvsagt skal spillere som ikke er villige til å blø for klubben ikke holdes her, men owen vil det i dag. derfor mener jeg at det er hål i høvve å selge han!

men endrer owen mening, er jo dette selvsagt en helt ny situasjon.

skal vi kjempe i toppen, kan vi ikke drive å selge unna de beste spillerene, bare fordi det ligger litt penger på bordet. da må vi hvertfall ha MINST like gode erstattere klare, som kan spille fortløpende.

og som sagt, per dags dato er det hodeløst å selge Owen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #12 på: 15. Nov. 2005, 13:06 »

Det er ingen som har skrevet noe her, som har sagt noe mer drastisk enn at Owen skal selges bare om han selv vil. Likevel er det fire stykker som nå har svart ja på at Owen skal selges for usle £25 mill.
Hvem er disse fire? Og hvorfor i all verden vil de selge Owen?

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Ville du solgt Owen?
« Svar #13 på: 15. Nov. 2005, 15:36 »
Kunne ikke tenkt meg å selge Owen nå :D jeg håper vi beholder han lenge! Han er en ekte gullgutt ;)
ignert Morten.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Ville du solgt Owen?
« Svar #14 på: 15. Nov. 2005, 16:34 »
Sitat fra: "Joakim"

Det er ingen som har skrevet noe her, som har sagt noe mer drastisk enn at Owen skal selges bare om han selv vil. Likevel er det fire stykker som nå har svart ja på at Owen skal selges for usle £25 mill.
Hvem er disse fire? Og hvorfor i all verden vil de selge Owen?

Det er sikkert noen ikke-NUFC-fan som har lurt seg innpå forumet kan jeg tenke meg. Kanskje noen Liverpool-supportere som er misunnelig på oss som har Owen mens de har flaggstanga. Jaja, sånn kan det gå