20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NORGE - TSJEKKIA  (Lest 9771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #15 på: 13. Nov. 2005, 00:16 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Årst ikke spiller landskamper! Med en gang han kom innpå i dag fikk Norge seg litt mer opp på banen igjen! Mannen er jo overlegen toppscorer i tippeligaen Hareide! Jeg klarer ikke å se kvaliteter hos Iversen... Ikke scorer han mål noe en spiss skal gjøre, og det virker ikke som han er en humørspreder på laget heller!
Iversen scorer ikke mål på landslaget eller på klubblaget! Iversen mener jeg er mer i veien for landslaget, ihvertfall i dagens landskamp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #16 på: 13. Nov. 2005, 00:28 »
Jo, Iversen er en stor humørspreder utenfor banen. Han har vel omtrent overtatt den rollen Mini hadde på landslaget under Drillos tid. Han og Riise er nok de to som finner på mest skøy mellom landskampene. Både på og utenfor treningsfeltet.
Men når Ivers ikke er i form, så bidrar han med særs lite på banen. Men jeg er ikke så sikker på om Årst nødvendigvis er rett mann til å erstatte Iversen. Steffen er jo ment å være tilrettelegger for John Carew, og en trussel på dødball. Årst er langt unna å ha Steffens hodestyrke, og er mer en bakromsspiller, uten at han nødvendigvis er verdens raskeste. Derfor mener jeg han passer bedre som erstatter for Carew (en rolle også Helstad kan fylle). Men Carew er ei heller rett mann til å ha tilrettelegger-rollen. Synes heller Braaten bør brukes der når Steffen ikke er i form. Evt. kan man bruke Rushfeldt, som er solid i lufta, og som samtidig har goalgetteregenskapene Iversen ikke har.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #17 på: 13. Nov. 2005, 01:22 »
Hvor skal tippeligaens beste spiss spille da?
Årst er da vel god på hodet! Han er jo høy og mer tettbygd enn Iversen!
Hvis du legger merke til Iversen så synes jeg ikke det virker som han er en humørspreder på banen... På treningsfeltet kanskje, men i mitt forrige innlegg mente jeg på banen ihvertfall :wink:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #18 på: 13. Nov. 2005, 01:58 »
Hvis det er humørspreder landslaget skal ha kan de vel bruke Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Iversen er ikke god nok, og han er heller ikke i form.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #19 på: 13. Nov. 2005, 11:37 »
Iversen burde bli spart til en annen gang. For øyeblikket er han altfor formsvak som dere sier.

plebbster

• Gjest
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #20 på: 13. Nov. 2005, 12:13 »
Solli fikk en fortjent 2'er av VG i dag. Daniel Braaten er så mye bedre. Kampen i går var rett igjennom skuffende, egentlig. Tror neppe Norge kommer til VM nå, men VM blir alltid gøy uansett!  :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #21 på: 13. Nov. 2005, 13:07 »
Sitat fra: "plebbster"
Solli fikk en fortjent 2'er av VG i dag. Daniel Braaten er så mye bedre. Kampen i går var rett igjennom skuffende, egentlig. Tror neppe Norge kommer til VM nå, men VM blir alltid gøy uansett!  :)

Riise burde fått ein 2er og. møkka speler.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #22 på: 13. Nov. 2005, 17:08 »
Vel, jeg ga ham 6/10 jeg.

Noreng

• Gjest
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #23 på: 13. Nov. 2005, 20:00 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Pedersen 6
Får lagt inn stadig vekk, men legger for korte og upresise sjanser. Er ofte han som får ballen inne i feltet uten at han tørr å gjøre noe som helst ut av situasjonen. Men klarte i hvertfall å få laget fremover, og det er viktig!

HAHA! Det er det dummeste jeg har hørt! Pedersen var i går banens dårligste! Grunnen til han blir valgt foran Solli er navnet

Sollid = Sollid DÅRLIG

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #24 på: 13. Nov. 2005, 20:05 »
Gamst Pedersen var svak i går. Begynner å bli jækla lei trynet hans, må jeg innrømme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #25 på: 13. Nov. 2005, 22:59 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Gamst Pedersen var svak i går. Begynner å bli jækla lei trynet hans, må jeg innrømme.

Rart det greiene der. Er drit god for Blackburn og suger for Noreg. Grunnen kan jo være at Blackburn er eit mykje bedre lag ein Noreg.
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #26 på: 13. Nov. 2005, 23:17 »
Grunnen kan jo også være at mannen med kjerringlørvstemme er mer opptatt av å se bra ut når en kar fra Tufte IL skal ta bilde for Se&Hør enn han er til å blø for drakta. Jeg er jævla lei enkelte spilleres tryner i norske medier, når de fremstår som verdensklasses fotballspillere der, men faen ikke klarer prestere på langt nær så bra for oss.
Sleng Gamst og Riise til pokkers, og sett inn Trond Olsen og Marius Johnsen  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #27 på: 13. Nov. 2005, 23:26 »
Grunnen kan jo også være at mannen med kjerringlørvstemme er mer opptatt av å se bra ut når en kar fra Tufte IL skal ta bilde for Se&Hør enn han er til å blø for drakta. Jeg er jævla lei enkelte spilleres tryner i norske medier, når de fremstår som verdensklasses fotballspillere der, men faen ikke klarer prestere på langt nær så bra for oss.
Sleng Gamst og Riise til pokkers, og sett inn Trond Olsen og Marius Johnsen  :lol:

Kunne ikkje vært meir enig!

kjerringlørvstemme , der har du ordet eg har leita lenge  etter :lol:
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #28 på: 14. Nov. 2005, 16:51 »
Blackburn er neppe bedre enn Norges landslag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #29 på: 14. Nov. 2005, 17:47 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Rart det greiene der. Er drit god for Blackburn og suger for Noreg. Grunnen kan jo være at Blackburn er eit mykje bedre lag ein Noreg.

Eller at Norge spiller ein heilt for jævlig formasjon der dødballer er alt dei har å by på. :x
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]