20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness henter nok en tyrker?  (Lest 6211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness henter nok en tyrker?
« på: 09. Nov. 2005, 11:57 »

Skrevet av Asbjørn, 9 november 05

Evening Chronicle skrev i gårsdagens utgave at Souness vil være på tribunen når Tyrkia møter Sveits i Bern kommende lørdag. Spilleren Souness skal ta en nærmere titt på er Fenerbahce spissen Sanli Tuncay.

23-åringen debuterte på landslaget mot Italia november 2002. Han startet sin karriere i Sakaryaspor AS, hvor han scoret 34 mål på to sesonger. Deretter skrev han under for Fenerbahce.

I sesongen 2003/2004 scoret han 19 mål på 31 kamper, og hjalp Fenerbahce med å vinne den tyrkiske ligaen. Noe de også gjorde det påfølgende året. I England er han mest kjent for å ha scoret et hattrick mot Manchester United i Champions League sist sesong.

Evening Chronicle skriver at Souness mest sannsynlig kommer til å ha Emre ved sin side under kampens gang, siden Newcastle spilleren er suspendert til den første play-off kampen mot Sveits.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 09. Nov. 2005, 14:30 »
veldig god spiller dette. Men jeg er alltid nervøs for å hente inn spillere som bare har gjort det bra i en liga som er dårligere enn den engelske. Men vi trenger absolutt forsterkninger på spissplassen....

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 09. Nov. 2005, 14:30 »
Jeg tenkte bare JIPPI!
Har sendt litt av Tuncay, og liker han. Souey har skjønt at han må få inn en ny spiss. Gleder meg veldig til Januar!

plebbster

• Gjest
« Svar #3 på: 09. Nov. 2005, 14:33 »
Har bare prøvd han på FM med AC Milan og der funker han fett. JA til Tuncay.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Souness henter nok en tyrker?
« Svar #4 på: 09. Nov. 2005, 14:40 »
Ser ikke bort i fra at Emre kan overtale han til å komme til Newcastle :-) Håper isåfall ikke prisen blir altfor høy.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Nov. 2005, 14:40 »
Sitat fra: "plebbster"

FM og The real life er veldig forskjellig!
En spiller som er bedre enn Ronaldinho på FM kan være dårligere enn Frode Johnsen i virkeligheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Nov. 2005, 14:41 »
Sitat fra: "Joakim"

En spiller som er bedre enn Ronaldinho på FM kan være dårligere enn Frode Johnsen i virkeligheten.

Sant så sant. FM er et spill og ikke noe annet.

plebbster

• Gjest
« Svar #7 på: 09. Nov. 2005, 15:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Joakim"

Sant så sant. FM er et spill og ikke noe annet.

Faktisk så har dere rett. Og dette er jeg klar over, men flere av talentene på FM er talenter i virkeligheten.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Nov. 2005, 15:48 »
Woooohooo! Han er jo konge! Tenk hvis vi får han foran mange andre storklubber! Det hadde vært digg!  :D  Ser enda lysere på det å få han hit ettersom Emre er tyrkisk! Men prisen blir nok høy, hvis man ser på hva Fenerbache skulle ha for Anelka!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Nov. 2005, 16:22 »
Negativ? Har ikke sagt et eneste negativt ord om tyrkeren jeg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 10. Nov. 2005, 16:46 »
Sitat fra: "Christian"
Greit, forsto du var enig i Joakim sin lille kritikk av FM talent osv eg :P

Det jeg mente var at et FM talent ikke nødvendigvis bør være god i virkeligheten.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Nov. 2005, 19:26 »
han MÅ vi hente!! vi trenger spisser.. selg ameobi og kjøp han og 1-2 til
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Nov. 2005, 19:32 »
Selg Ameobi? Tror du er gal jeg. Ameobi skal selvsagt ikke selges. Da går vi glipp av et vanvittig talent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Nov. 2005, 03:32 »
haha joakim håper du kødder, "vanvittig" talent, HE SUCK
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Nov. 2005, 07:53 »
Sitat fra: "Doffi"
haha joakim håper du kødder, "vanvittig" talent, HE SUCK

Det er jo sant. Ameobi har eit vanvittig talent, spørsmålet er om han klarer å bli ein klassespelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!