20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hvorfor poster du hele denne forbanna lange reportasjen her? Hvorfor ikke bare poste linken? Jeg synes det er mye enklere å lese det fra originallinken fremfor å lese det i forumet.Det er greit med små nyhetssaker. Men denne er altfor altfor lang.
Hehe, jeg har faktisk ikke lest intervjuet. Så jeg klaget ikke på at han nevner skader. Jeg klager på at du poster hele det forbanna lange intervjuet i forumet. Jeg synes det er unødvendig.Men det er nå min mening.
Grunnen til at jeg postet hele var at det var meget interessant etter min mening. Langt ifra noe forbanna innlegg. Så fort Solano åpner kjeften sitter jeg som et tent lys. En ekte helt som har kommet tilbake.
Sitat fra: "Joakim"Hvorfor poster du hele denne forbanna lange reportasjen her? Hvorfor ikke bare poste linken? Jeg synes det er mye enklere å lese det fra originallinken fremfor å lese det i forumet.Det er greit med små nyhetssaker. Men denne er altfor altfor lang.Er du sur for at også Solano nevner skader? Nå er ikke jeg her inne for å tilfredstille deg. Men du får ha en god dag.Håper du kommer i bedre humør når du ser denne linken. http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16346336%26method=full%26siteid=50081%26headline=face%2dto%2dface%2d%2dnobby%2dsolano-name_page.html