20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diop til Newcastle?  (Lest 3609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Diop til Newcastle?
« Svar #15 på: 08. Nov. 2005, 23:36 »
Nå har ikke jeg lest kommentarene fordi det har jeg ikke tid til så ikke whine hvis jeg sier det samme eller noe :P

greit nok at vi trenger en venstreback mer en dioup. Men skal vi kunne bli en ordentlig storklubb må vi ha kvalititets spillere på benken og det er ikke faye.Nå må vi huske på at vi nesten ikke kan regne med dyer lenger heller.

Så lenge vi skaffer oss noen nye backer og så er ikke dioup meg i mot!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Tjeriau
lt;3 Newcastle <3

DanMan

• Gjest
Diop til Newcastle?
« Svar #16 på: 09. Nov. 2005, 15:08 »
Diop er en glitrende defensiv midtbanespiller med en helt sinnssvak fysikk, men dette er dessverre Mr. Coleman også klar over, og det er vel svæært usannsynlig at denne spilleren kommer billig. Visstnok skal det en £15mill for å rikke på Coleman, og selv om dette nok ikke helt er korrekt, er det en steil forhandlingspartner, noe som ble vist ved Boa Morte-budene.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Diop til Newcastle?
« Svar #17 på: 10. Nov. 2005, 12:17 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg tror neppe det er mulig å ha 11-16 faste spillere i Engelsk fotball. Til det er det altfor mange kamper. Spiller man CL i tillegg til PL og to engelske cuper kan man fort komme opp i 70 kamper pr sesong. Det er vel omtrent dobbelt så mye som det RBK spiller i løpet av sin sesong.

Enig der. Skal man hevde seg i Premier League og i Europa, så må man ha dekning på alle plasser. Det er svært få spillere som greier å holde et høyt nivå i over 60 kamper. Spillere blir slitne, suspenderte, mister formen o.l og det å ha dekning, eventuellt rotere en del er et middel for å oppnå suksess.

Krever Fulham en sum i størrelseorden £10-15M så bør vi holde oss unna. Det blir for mye å betale for en som er ikke er tiltenkt en helt fast plass i stallen. Vi er da ikke Chelsea heller...
Carr har altfor få landskamper for England!