20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg er litt skeptisk til Diop, men så er jeg heller ikke helt sikker på hans ferdighetsnivå.
Bedre enn Faye, men jeg ser ikke vitsen med å bruke mange penger på denne plassen.Hvor mye krever Fulham?
Nå har jeg en følelse av at ei heller Diop er særlig interessert i å gå fra fast spill i Fulham til benkesliting i Newcastle da. Og er det ikke da lett for at han ved utallige kamper på benken vil begynne å surne? Som jeg er svært redd for vil skje med Duscher.Jeg mener det er klart tryggest å beholde Faye. Han er ikke SÅ forbanna dårlig. Det er klart det hadde vært å foretrekke en bedre spiller som backup. Men hvis vi sikter altfor høyt er det stor sjanse for at spilleren vil surne og skape dårlig stemning i laget. Det er det siste vi trenger.
Ja takk. Diop er ein glimrande speler, ein komplett midtbane speler. Spørsmålet er om han vil klare å sitte på benken over lengre tid. Trur han er ganske keen på å spele fast ja.
Dioup er nok dyrere enn 4 mill £, han har vært ønsket i lang tid av både Man U og Arsenal, så det blir nok kamp om denne mannen.. Når det gjelder hans ferdighetsnivå er det ikke noe å utsett der. Han er en glimrende fotballspiller.