20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: problem med avatar  (Lest 3315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
problem med avatar
« på: 05. Nov. 2005, 18:19 »
heisann.. jeg prøver å få til sånn avatar-greie.. men uansett hvilket bilde jeg velger, så er det alltid noe gale... enten er det noe med pikslene, eller så er det over 24 kb... skjønner ikke noe!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
problem med avatar
« Svar #1 på: 05. Nov. 2005, 18:20 »
Velg et lite bilde og ikke ta linken direkte fra google. Da tror jeg at det skal gå greit.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #2 på: 08. Nov. 2005, 16:40 »
Eg kan godt fikse eit bilde til dei, hvertfall hjelpe til!

Det eg gjør er å laste opp bilde fra www.imageshack.us bruker direkt link og limer inn urlen ved Link til en Avatar på en annen nettside:
på profilen din.

og så skriv du
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #3 på: 09. Nov. 2005, 21:06 »
takk! men tror ikke linken funker :?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #4 på: 11. Nov. 2005, 17:55 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
takk! men tror ikke linken funker :?

No so :)

Hadde komt inn eit komma :P
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #5 på: 14. Nov. 2005, 18:37 »
får det bare ikke til å funke! jeg kan visst heller ikke ha profilbilde!!!???

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #6 på: 14. Nov. 2005, 18:52 »
Tror det er noe kødd ute og går ja! Får det ikke til jeg heller, har endret størrelse og alt skal være tipp topp ja1

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #7 på: 14. Nov. 2005, 22:33 »
THANK YOU! begynte å lure på om jeg var helt hjelpesløs. noe jeg faktisk er da, men likevel.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
problem med avatar
« Svar #8 på: 14. Nov. 2005, 23:41 »
Send meg ønsket bilde i riktig størrelse til info@newutd.com så skal jeg personlig fikse dette.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #9 på: 15. Nov. 2005, 08:07 »
Har  aldri sett dette som eit problem. Mange har jo fått det til etter at eg forklarte det under emnet bannerns and avatars på annet forumet.
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
problem med avatar
« Svar #10 på: 15. Nov. 2005, 09:23 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
THANK YOU! begynte å lure på om jeg var helt hjelpesløs. noe jeg faktisk er da, men likevel.

Kommer det noen merkelig bokstaver på toppen av forumet når du prøver å legge inn avatar? Hos meg står det og at profilen er oppdatert, men den gang ei!

Warning: copy(./images/avatars/153009983543799b18156ad.jpg): failed to open stream: Permission denied in /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/usercp_avatar.php on line 239

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/usercp_avatar.php:239) in /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/usercp_avatar.php:239) in /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/usercp_avatar.php:239) in /hsphere/local/home/newutd/newutd.com/forum/includes/page_header.php on line 478