20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva nå, Dyer?  (Lest 8711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #15 på: 03. Nov. 2005, 16:41 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "chickenman"

Ja, vi så alle hva han kan gjøre ute på banen mot WBA. Men.... hvor ofte? 3-5 av 15 kamper

Hmmm. Ja, Mener Dyer klarer det oftere enn det!

kanskje, men ikke mye oftere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #16 på: 03. Nov. 2005, 16:52 »
Jeg er helt enig i at vi heller skal hylle Dyer enn å gi han juling fordi han er skada. Det krever som DanMan sier sterk psyke å komme tilbake etter skade gang etter gang etter gang, og oppleve tilbakefall gang etter gang etter gang.

Dyer er en fantastisk fotballspiller når han vil være det, og jeg synes det har blitt oftere. Det er ikke alltid bare Dyers skyld at han blir skadet. Det er flere i trenerteamet som kanskje kunne gjort en bedre jobb her. Og dette beviser vel bare at det ikke nødvendigvis er dekket det er noe galt med. Kanskje også treningsmetodene til Souness.

Jeg er glad vi aldri har latt oss friste av millioner til å selge Dyer. Selv om jeg en periode i fjor var hans største fiende. Dyer kommer tilbake igjen, og han vil bli meget nyttig fremover. Men vær så snill. Gjerne vent en uke ekstra, i stedet for å hive ham inn for tidlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva nå, Dyer?
« Svar #17 på: 03. Nov. 2005, 18:43 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Mack"
Hva var det han sa om Woodgate igjen?

Hva har Woodgate med dette å gjøre? Snakk om avsporing.

Nei la oss heller stole på Se og Hør, The Sun og andre sladder aviser. Evening Chronicle og The Journal farer stort sett bare med løgn og fanteri. det samme gjør den offisielle nettsiden.

I det minste klarer jeg å finne kilder til det jeg sier, og reker ikke fra meg en masse usannheter som ikke har rot i virkeligheten.

Haha! Av og til er du fryktelig morsom. Ja, du er GUD! Vi legger oss alle flate for deg og din enorme kunnskap. Du er fasiten.

Det var ingen avsporing, men et meget godt poeng for de som husker historien.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #18 på: 04. Nov. 2005, 07:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hva var det han sa om Woodgate igjen?

Hva har Woodgate med dette å gjøre? Snakk om avsporing.

Nei la oss heller stole på Se og Hør, The Sun og andre sladder aviser. Evening Chronicle og The Journal farer stort sett bare med løgn og fanteri. det samme gjør den offisielle nettsiden.

I det minste klarer jeg å finne kilder til det jeg sier, og reker ikke fra meg en masse usannheter som ikke har rot i virkeligheten.

Haha! Av og til er du fryktelig morsom. Ja, du er GUD! Vi legger oss alle flate for deg og din enorme kunnskap. Du er fasiten.

Det var ingen avsporing, men et meget godt poeng for de som husker historien.

Nei jeg er hverken noen Gud eller fasiten, men har i det minste en link til det jeg henviser til. Du reker av deg usannheter uten å ha dekning for det. Så fort jeg spør om en link til det du påstår så slimer du deg unna som en ål. Er det en link for mye å be om?

Ellers så er det ganske festlig å se hvordan du har forandret synet på reglene her inne etter at du lekte onkel politi.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #19 på: 04. Nov. 2005, 07:51 »
Nå skal ikke jeg blande meg inn i diskusjonen, men vi alle burde huske og ha en link til ting vi hevder. Folk blir fort uenige...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #20 på: 04. Nov. 2005, 08:49 »
Sitat fra: "John Marius"
Nå skal ikke jeg blande meg inn i diskusjonen, men vi alle burde huske og ha en link til ting vi hevder. Folk blir fort uenige...

Kan ikke være mer enig. En link løser ganske så mye.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #21 på: 04. Nov. 2005, 09:18 »
Kan ikke skjønne at det ikke er mulig å huske sånt. Spørrekonkurranse: Hva sa Shepherd om Woody litt før salget? Innlysende ting trenger ikke linker. Dessuten er det på tide noen tar igjen litt med deg, Asbjørn. Du må lære deg å takle andres meninger. Selv om de strider fra dine. Det er også injurierende å påstå at andre farer med løgn.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #22 på: 04. Nov. 2005, 09:33 »
Kan ikke skjønne at det ikke er mulig å huske sånt. Spørrekonkurranse: Hva sa Shepherd om Woody litt før salget? Innlysende ting trenger ikke linker. Dessuten er det på tide noen tar igjen litt med deg, Asbjørn. Du må lære deg å takle andres meninger. Selv om de strider fra dine. Det er også injurierende å påstå at andre farer med løgn.

Shepherd sa at man måtte by nærmere en halv milliard for å få kjøpt Woodgate. Woodgate gikk deretter for 160 millioner. Souness gikk ut og sa at JJ burde selges for minst £15 millioner men gikk for £7-8 millioner. Styreformann til Rangers sa at Newcastle kunne glemme å hente Boumsong for under £10 millioner men vi hentet han for £9millioner. Dette er slik alle som driver toppklubber holder på. Altså en taktisk spill for å få mest mulig. Hadde Man Utd lagt 300 millioner på bordet for Dyer for 3 år siden er jeg ganske sikker på at Newcastle ikke hadde hatt råd til å si nei.

Når det gjelder troverdige kilder så er Evening Chronicle og The Journal en av de vi Newcastle supportere må stole mest på. Jeg velger ihvertfall å gjøre det.

Var dette et greit svar? Ellers så er det bare artig at noen tar igjen med meg, og du er ikke den eneste. Men de fleste har dekning for hva de skriver i motsetning til deg. Litt temperatur i debatten gjør meg ingen verdens ting.

Så tilbake til f.eks Robbie Keane og Shepherds stans av overgangen. Finnes det noe link til dette? Jeg synes ikke det er feil av meg å si at du farer med løgn når du ikke finner en link som beviser dette. Dette er tross alt noe de aller fleste Newcastle supportere vet ifølge deg.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #23 på: 04. Nov. 2005, 10:36 »
Jeg lagrer ikke linker på alt jeg har lest. Ellers er jo svaret ditt greit, og jeg regner med at du ikke hadde trengt å mase etter link for å lese den informasjonen. Du kunne det. Poenget mitt er fortsatt like gyldig.

Når det gjelder Keane var det vel et snakk om et bytte med JJ. Det må da være flere det demrer for nå? F eks Asbjørn. Du er vel ikke senil enda?
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #24 på: 04. Nov. 2005, 12:39 »
Jeg hørte mye rykter, men kan ikke huske spesifikt. Kan godt hende det du sier stemmer, men hvis det gjør det skal det finnes en link ett sted hvis det ikke bare er rykter som har kommet opp her.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #25 på: 04. Nov. 2005, 13:06 »
Jeg lagrer ikke linker på alt jeg har lest. Ellers er jo svaret ditt greit, og jeg regner med at du ikke hadde trengt å mase etter link for å lese den informasjonen. Du kunne det. Poenget mitt er fortsatt like gyldig.

Når det gjelder Keane var det vel et snakk om et bytte med JJ. Det må da være flere det demrer for nå? F eks Asbjørn. Du er vel ikke senil enda?

Jeg lagrer heller ikke linkene jeg er inne på. Google er et fint hjelpemiddel. Pressen spekulerte i et bytte med JJ, men Souness har hele tiden sagt at Keane ikke var den spisstypen han var ute etter. Nei jeg er ikke senil enda. Jeg synes bare det er greit å kunne stå for det man sier, og en link er alltid greit når det er uenighet.

Dette er hva Souness sa om Keane til Evening Chronicle 5 august. Kan derfor ikke forstå at Shepherd har stanset en overgang her.

But Souness added: "Robbie Keane is not the kind of striker I am looking for at the moment."

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15823512%26method=full%26siteid=50081-name_page.html

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #26 på: 04. Nov. 2005, 14:12 »
Skjønner ikke helt hvordan Shepherds ord i det ene øyeblikket er å betrakte som en sannhet, mens det i det neste garantert er løgn.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #27 på: 04. Nov. 2005, 14:40 »
Skjønner ikke helt hvordan Shepherds ord i det ene øyeblikket er å betrakte som en sannhet, mens det i det neste garantert er løgn.

Hva var det Shepherd har løyet om?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #28 på: 04. Nov. 2005, 15:42 »
For å heve prisen på spillere. Du sa det selv nettopp.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hva nå, Dyer?
« Svar #29 på: 04. Nov. 2005, 16:52 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg er helt enig i at vi heller skal hylle Dyer enn å gi han juling fordi han er skada. Det krever som DanMan sier sterk psyke å komme tilbake etter skade gang etter gang etter gang, og oppleve tilbakefall gang etter gang etter gang.

Dyer er en fantastisk fotballspiller når han vil være det, og jeg synes det har blitt oftere. Det er ikke alltid bare Dyers skyld at han blir skadet. Det er flere i trenerteamet som kanskje kunne gjort en bedre jobb her. Og dette beviser vel bare at det ikke nødvendigvis er dekket det er noe galt med. Kanskje også treningsmetodene til Souness.

Jeg er glad vi aldri har latt oss friste av millioner til å selge Dyer. Selv om jeg en periode i fjor var hans største fiende. Dyer kommer tilbake igjen, og han vil bli meget nyttig fremover. Men vær så snill. Gjerne vent en uke ekstra, i stedet for å hive ham inn for tidlig.

Hadde sterngt tatt ikke tenkt å gjøre noen av delene jeg  :wink:

Men jeg blir grundig lei av dette med skadene til Dyer hele tiden, og det tærer på tålmodet. All I'm saying...
Kan jo stille deg selv spørsmålet om du i arbeidslivet ville ha en ansatt som hadde fått en "god lønn" for jobben sin, å så hadde han vært utilgjengelig på grunn av sykdom i tilsvarende like stor grad av et år som Dyer er skadet  en sessong...

Om vi hadde solgt ham får mange millioner kunne det slått begge veier. Han kunne jo blitt en kjempespiller i en annen klubb dersom han var mindre skadet der, og vi kunne sittet der og vært etterpåkloke. På en annen side, det finnes spillere som har like stort potensiale som Dyer som kunne vært kjøpt for millionene vi fikk av salget...