Samuelsen, Ajer, Ødegård, King?(har vist storform i PL i det siste), Omar Ebdoulaye, han venstrebacken på landslaget med det utenlandske navnet*jernteppe*...
I tillet kunne nok Stefan Johansen kanskje kjempet om en fast plass i 11eren, mens Henriksen, Helland, kunne nok gjort det samme..
Realsistiske? Samuelsen? Neppe... Ajer,,, gikk nettopp til Celtic.. Men etter ett oppryk kanskje?.. Ødegård? Hvor lenge vil Real vente på han?.. Eller,, er han i hele tatt så spennende som vi har fått inntrykk av? Jeg syns han vertfall virker spennende, og minner litt om Otzil... King har vært giftig i det siste,, men jeg syns vi skal satse på Mitrovic, som virker å finne mer og mer formen, og kan være en hodespiller, som kan variere angrepspillet vårt, og i tilleg er en god avslutter med beina, som kan bli en targetspiss, blant de bedre...Men en billig King i bakhånd, kunne vært en sterk utfordrer..Om han fortsetter formen han avsluttet ifjor..
Janmaat virker som en god spiller, men om han forsvinner er ikker Omar en dårlig erstatning..
Han nye ventrebacken til norge, med litt utenlandsknavn, virker meget spennende..
Så vil jeg nok tro Stefan Johansen kanskje kunne kjempet seg til en fast plass, uten å være noen direkte verdensklassespiller...
Mens Henriksen og Helland kunne vært spennende squad spillere..
Holdt på å glemme Rakik i Odd,,,, han hadde vært genialt å sikre oss...