20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 318776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #840 på: 15. Aug. 2009, 21:10 »
Enig der Berntsen. Forøvrig har Ameobi rundspilt Barca på Nou Camp, sånn just for the record ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #841 på: 15. Aug. 2009, 21:53 »
For 6-8 uker siden ville jeg ha sagt blankt nei til Huseklepp. Men nå er jeg ikke helt sikker lenger. Tror nok kanskje han kunne gjort det godt i CCC. Spørs om han hadde passet inn i ligaen med en gang, men etter litt tid tror jeg nok at Huseklepp hadde blitt god i England.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #842 på: 16. Aug. 2009, 12:12 »
Huseklepp har tatt en kvantesprang dette året.
Spissegenskapene hans er blitt mye bedre, så nå kan han spille omtrent alt, så lenge han får være offensiv.
Trur han kunne brilljert i CCC. Hva er vingalternativene når Duff drar, og muligens Jonas til Hellas eller Pompey?

Vi har noen unggutter, men ærlig talt. CCC er ikke noen lekegrind, der vi bare kan forvente at nye unge spillere skal være gode, når de omtrent ikke har vært på banen for Newcastle tidligere. Trur Huseklepp kunne vært kanon, så lenge formen holder.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #843 på: 16. Aug. 2009, 13:25 »
Vi har Kazenga Lua Lua, og Geremi :D
Ikke noe suverent utvalg. Vi kan spille med en skjev firer som vi gjorde på lørdag, og vi kan også bruke Guthrie. Men det er ikke bra nok. Hvis vi skal ha to fyrtårn, vet du nevnte dette i en annen tråd, trenger vi god vinger. Det har vi ikke hvis Duff og Jonas forsvinner.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 16. Aug. 2009, 14:10 »
Hadde du sagt det for et halvt år siden hadde jeg kunnet si meg enig. Men Huseklepp har tatt vannvittige steg denne sesongen kontra forrige.
Jeg vil fortsatt ikke være så sikker på at det er Huseklepp som er så forferdelig god, eller om det er norske forsvarsspillere som er ekstremt trege. Både i beina og hodet.
Jeg heller mest mot det siste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 16. Aug. 2009, 14:28 »
Selvfølgelig vil han aldri få briljere på samme måten i PL eller CCC, men hans ferdigheter er utvilsomt tilstede. Forrige sesong var han antakeligvis en av de minst effektive angrepsspillerne i TL, men han har virkelig tatt store steg denne sesongen. Meget god tilrettelegger, og han har også lært seg å avslutte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #846 på: 16. Aug. 2009, 22:28 »
Bøyer meg i støvet over Huseklepp :P
Jeg tar han gjerne i mot i Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 16. Aug. 2009, 23:13 »
Jeg tar mye heller Huseklepp enn Skjelbred sånn ståa er nå ihvertfall.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 16. Aug. 2009, 23:26 »
Og hva skal vi egentlig med Skjelbred? Vi har en midtbane som ikke nødvendigvis må forsterkes, og han er dårlig i Tippeligaen. Synes helt ærlig ikke vi skal behøve å måtte ta til takke med PCS i Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 16. Aug. 2009, 23:48 »
Jeg tar jatakk til begge, men det er selvfølgelig åpenbart hvilken spillertype vi har mest bruk for.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #850 på: 17. Aug. 2009, 00:03 »
Hadde du sagt det for et halvt år siden hadde jeg kunnet si meg enig. Men Huseklepp har tatt vannvittige steg denne sesongen kontra forrige.
Jeg vil fortsatt ikke være så sikker på at det er Huseklepp som er så forferdelig god, eller om det er norske forsvarsspillere som er ekstremt trege. Både i beina og hodet.
Jeg heller mest mot det siste.

Du må seriøst begynne å lese over det du skriver for så å tenke "profilerer dette innlegget meg bare som en større idiot hvis jeg trykker Legg til innlegg?".

Da unngår du mange blemmer.
Jeg kan begynne å dra frem kamper mot gode internasjonale motstandere der Huseklepp har vært "outstanding". men vet du hva?

En fyr som mener at det er forsvarsspillerne som får huseklepp til å se god ut... en sånn fyr bare gir jeg opp diskusjonsmessig.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #851 på: 17. Aug. 2009, 01:18 »
Joakim er RBK-fan, og det skal han få være  ;)

Men Huseklepp har virkelig vært den nest beste spilleren i TL i år, og han er en kvalitetsspiller. Jeg skulle gjerne sett ham i klubben.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #852 på: 17. Aug. 2009, 05:15 »
Hadde gjerne tatt imot Puseklepp i disse dager. Uten tvil.
Toon till I die.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 17. Aug. 2009, 10:30 »
Shola og Huseklepp vil jo bli nesten det samme som Huseklepp og Carew, bortsett fra at Shola er bedre selvfølgelig. Huseklepp kan jo gjøre det bra i Wanker, men problemet er at jeg er redd at newcastle ikke evner å gi ham den langsitktigheten som kan være nødvendig. Hans gode form nå, kommer jo av at han fikk spille fast nesten hele forrige sesong. Da brente han noen utrolige muligheter, og gjorde noen dumme valg. Men den lærdommen han da fikk, har åpenbart gjort ham til en bedre spiller nå.

Jeg er stygt redd for at han kommer til å få 1-3 kamper å score på. Hvis ikke havner han på benken og blir en Xisco eller Luque. For at spillere skal bli gode, trenger de tillitt over lengre tid, selv om det kan innebære at klubben faktisk taper noen kamper på å still med dem. Det samme kan også sies om Lua Lua, han er et talent ja, men har ikke imponert i sine innhopp. Heller ikke her tror jeg castle vil gi ham nok spilletid til at han kan ta steget helt ut. 

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 17. Aug. 2009, 10:49 »
Så på sporten nå at brann priset ham til 40 mill. Da kan vi glemme det. Vi betaler aldri 40 mill for en spiller sålenge MA eier klubben.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /