20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 316739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #150 på: 22. Nov. 2007, 18:14 »
Per Ciljan bør nesten vurderes å hentes i januar. Er redd han drar ganske kjapt, for andre klubber i England og ellers i Europa får stadig øynene opp for han, også større enn Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Nov. 2007, 18:35 »
Vi heller ikke ha Hangeland inn. Hvis vi skal ha inn en stopper bør han heve laget betraktelig. Vi har nok bra nok backup på stopperplassen og trenger ikke Hangeland inn for å få et bedre 4 eller 5 valg.

Skjelbreid derimot er jeg svært posetiv til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 22. Nov. 2007, 20:51 »
Per Ciljan forsvinner tidligst til sommeren.
Den gutten er veldig lojal mot RBK, og det skal nok sannsynligvis et VELDIG godt bud til for at RBK ikke skal kunne si nei. Dersom RBK går videre i CL, kommer Skjelbred garantert til å vise seg frem også i februar 2008.

Personlig føler jeg Ciljan bør spille sesongen 2008 i RBK, og bør tidligst forlate RBK neste vinter. Og da bør vi i aller høyeste grad være en av klubbene som kjemper om hans underskrift. Dersom Newcastle lar denne gutten gå fra seg, uten å prøve, blir jeg forbanna. Fly forbanna. For denne gutten har et talent langt utenom det vanlige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Nov. 2007, 20:55 »
Hangeland er det siste vi trenger. Hvis vi skal ha enda en midtstopper så må det være en av høy klasse, nær verdensklasse. Skjelbred er jeg meget positiv til dog. Kvalitetsspiller som bare blir bedre og bedre. Slå til Sam!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Nov. 2007, 21:39 »
Slik som Skjelbred har spilt i det siste spesielt for RBK, men også i landskampene, kan jeg ikke skjønne annet at det hadde vært en god løsning for alle parter å få ham til SJP i januar. Slik jeg ser det.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 07. Des. 2007, 13:39 »
Jarstein...
maken til klyse. leste nettop på tv2 tekst tv at han sa nei til prøve spill i newcastle pga av ferie, og at en landslags keeper ikke burde trenge å spille prøvespille... helt vanvittig...

han kan ikke brenne for et proff liv.
Han kom, ble mett og dett var dett....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #156 på: 07. Des. 2007, 14:00 »
Haha, så det på dagbladet nå. Han var visstnok for god til denslags. Som om han hadde vært god nok til å utkonkurrere Given, Harper og Krul.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 07. Des. 2007, 15:07 »
For Newcastles del, er det like greit at han sa nei. Han er jo overhodet ikke god nok til å danke ut noen av våre fire keepere (hvis man skal basere seg på det som sies om Forster i media). Men det sier jo litt om norske "landslagsspillere" når de regner seg "for gode" for prøvespill. Hadde Manchester United banket på døra hadde han svart ja tvert! Som om noen var i tvil om det...

Forøvrig er det én hake ved Skjelbred. Han scorer ikke mål. Det er kanskje det fremste ankepunktet mot våre eksisterende midtbanespillere. Og Ciljan hjelper oss ikke stort der. Og det kan være en viktig grunn til at han ennå er Rosenborg-spiller.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 07. Des. 2007, 17:03 »
Begynner å lure på hvorfor vi inviterte han. Virker som vi har to gode talenter i Foser og Krul og Given og Harper er en av de bedre keeperduoene i PL. Hvorfor skulle vi invitere Jarstein på prøvespill da? Vet at vi har mange spillere som prøver seg hos oss, men likevel. Vi ha jo ikke noe behov for en ny keeper slik som situasjonen er nå. Hvis ikke Harper har lyst til å prøve seg som førstekeeper i en annen klubb (noe som er helt forsåtlig). Kanskje vi inviterte Jarstein for å finne en ny andre keeper i Januar fordi Harper vil bort? Allardyce hentet jo Al Habsi(?) fra Lyn som andrekeeper i Bolton og hadde vel brukbar suksess med det.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 07. Des. 2007, 17:58 »
For en jævla klyse denne Jarstein er. Han er ikke akkurat noe ny Erik T heller, men brukbar på sitt beste. Hva som foregår oppi det hodet der har jeg lurt på titt å stadig, mannen virker jo helt ustabil.
Tipper en eller flere keepere ønsker seg bort / ikke er i fremtidsplanene til Sam, derfor tittes det vel etter noe nytt. Ellers er Al Habsi i en annen klasse enn Jarstein, det var en bra signing av Sam.

Ø.L, som tipper Jarstein ender i viff.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #160 på: 07. Des. 2007, 18:35 »
Nei dø å pine :D
Denne idioten kan holde seg langt vekke. Faen til ustabil idiot skal du lete lenge etter..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 08. Des. 2007, 00:16 »
Synes Jarstein er en kul fyr jeg ;D

Men drar Harper i januar føler jeg ikke at vi trenger å hente en ny keeper, jeg mener vi trygt kan satse på Fraser Forster og Tim Krul.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 08. Des. 2007, 00:33 »
Det er tidenes gåte hvorfor vi inviterte Jarstein til prøvespill. Førstemann som kommer opp med en god (og noenlunde realistisk) forklaring på det skal få premie. Nå har jeg ingen premie å sende ut, så jeg håper at det er ingen som kan forklare dette mysteriet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #163 på: 08. Des. 2007, 00:41 »
Det er tidenes gåte hvorfor vi inviterte Jarstein til prøvespill. Førstemann som kommer opp med en god (og noenlunde realistisk) forklaring på det skal få premie. Nå har jeg ingen premie å sende ut, så jeg håper at det er ingen som kan forklare dette mysteriet.
:D ::) :o ;D ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 08. Des. 2007, 00:44 »
Jeg lovte nettopp noe jeg ikke kan holde. Derfor håper jeg at ingen kan svare på spørsmålet mitt.