20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer fortsetter støtten til Souness  (Lest 21454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shearer fortsetter støtten til Souness
« Svar #105 på: 03. Nov. 2005, 07:50 »
Sitat fra: "Mushans"
Har jeg sagt det? Men Luque kan ikke både spille spiss og vare back-up på venstre? I min verden kan du bare bruke en spiller på en posisjon på banen.

jaja, har jo nå skjønt at den verdendin er rimelig spesiell. I min verden kan vi tenke litt mer langsiktig, og det går ann å være backup på en plass når man spiller på en annen. Er det så utrolig vanskelig å forstå? Når vi har en backup som spiller der Luque spiller til vanlig, kan han gå enn der og Luque inn der han er backup. Vanskeligere er det ikke!

Har forresten ikke hørt noe mer fra deg i posten der jeg skreiv vi gikk £9 millioner i underskudd og du mente jeg var blottet for all økonomisk regning?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #106 på: 03. Nov. 2005, 09:41 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Souness har stoppet mange overganger? Jeg fatter ikke hva du mener her og jeg skulle gjerne visst hvilke overganger eller ihvertfall et par. Dette er noe aldri jeg har hørt om og jeg tviler på at så mange andre har hørr om det heller.

Jeg synes ikke det er feil å skylde på skader når det viser seg å være fakta. Vi har hatt tre ganger så mange hamstring skader de 3 siste årene som tidligere. Det sier sitt.

For det første snakket jeg ikke om Souness, men om Shepherd. Freddie Shepherd er styreformann for Newcastle, mens Souness er manager. Jeg kan sikkert forklare litt av hvilke arbeidsoppgaver disse har, men det får blir en annen gang. Kommer ikke på mange nå i farten, men Robbie Keane og Wayne Rooney er noen store. Så kan man diskutere om det var rett eller ikke. Jeg vil nok tro at det er et fåtall i Norge som har hørt om dette, men det vil overraske meg om ikke flertallet av newcastlesupportere har fått med seg slikt. At du ikke har fått det med deg er jo relativt overraskende siden du leser ALT som er av nyheter om Newcastle.

JA! Vi har hatt mange skader. Jeg synes allikevel vi kan gjøre ting bedre.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 03. Nov. 2005, 09:51 »
Har du forresten lest biografien til Bobby Robson?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 03. Nov. 2005, 12:02 »
Sitat fra: "Mack"
Souness har vel stoppet mange overganger. Noen ganger var det nok riktig. Andre ganger var det kanskje feil. Souness er relativt flink med penger. Men jeg er ikke sikker på at alle disponeringer er gjort riktig.

Jeg mener også at det er feigt å skylde på skader når man har en hel sesong som er svak. Da er det noe som er galt! Enten med treningsfeltet, måten man trener på, det medisinske teamet eller noe annet. Så får man stikke fingeren i jorda og finne ut hva.

Så du snakker om Shepherd her???? Souness har vel stoppet mange overganger skriver du.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 03. Nov. 2005, 12:10 »
Sitat fra: "John Marius"
Har jeg sagt det? Men Luque kan ikke både spille spiss og vare back-up på venstre? I min verden kan du bare bruke en spiller på en posisjon på banen.

jaja, har jo nå skjønt at den verdendin er rimelig spesiell. I min verden kan vi tenke litt mer langsiktig, og det går ann å være backup på en plass når man spiller på en annen. Er det så utrolig vanskelig å forstå? Når vi har en backup som spiller der Luque spiller til vanlig, kan han gå enn der og Luque inn der han er backup. Vanskeligere er det ikke!

Har forresten ikke hørt noe mer fra deg i posten der jeg skreiv vi gikk £9 millioner i underskudd og du mente jeg var blottet for all økonomisk regning?

Så visst N`Zogbia blir skadet og Luque må ned å spille ving, kan han da enda regnes som spiss? Eller om Luque spiller spiss en kamp og N`Zogbia blir byttet ut, kan vi da sette ned Luque uten at laget blir betydelig svekket på spissplass?

Har ikke lest i den underskudd-tråden.. Da du nektet å innse at Newcastle hadde tjent 4.5m orker jeg ikke og overbevise deg om det.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 03. Nov. 2005, 12:18 »
Souness har stoppet mange overganger? Jeg fatter ikke hva du mener her og jeg skulle gjerne visst hvilke overganger eller ihvertfall et par. Dette er noe aldri jeg har hørt om og jeg tviler på at så mange andre har hørr om det heller.

Jeg synes ikke det er feil å skylde på skader når det viser seg å være fakta. Vi har hatt tre ganger så mange hamstring skader de 3 siste årene som tidligere. Det sier sitt.

For det første snakket jeg ikke om Souness, men om Shepherd. Freddie Shepherd er styreformann for Newcastle, mens Souness er manager. Jeg kan sikkert forklare litt av hvilke arbeidsoppgaver disse har, men det får blir en annen gang. Kommer ikke på mange nå i farten, men Robbie Keane og Wayne Rooney er noen store. Så kan man diskutere om det var rett eller ikke. Jeg vil nok tro at det er et fåtall i Norge som har hørt om dette, men det vil overraske meg om ikke flertallet av newcastlesupportere har fått med seg slikt. At du ikke har fått det med deg er jo relativt overraskende siden du leser ALT som er av nyheter om Newcastle.

JA! Vi har hatt mange skader. Jeg synes allikevel vi kan gjøre ting bedre.

Det er skremmende å se på hvor tynn is du er her. At du ikke har fått med deg at Man Utd la for mye penger på bordet for Rooney er rett og slett skremmende. Hadde ikke Man Utd kommet på banen hadde Rooney mest sannsynlig vært Newcastle spiller idag, om han selv ønsket det. Om du mener at overgangen ble stoppet pga at vi ble utpriset så skal jeg være enig, men det er etter mening en helt annen diskusjon.

At en overgang for Robbie Keane ble stoppet er nytt for meg, men når flertallet av Newcastle supporterene har hørt om dette så burde det være ganske enkelt å hoste opp en link.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 03. Nov. 2005, 12:19 »
Souness har vel stoppet mange overganger. Noen ganger var det nok riktig. Andre ganger var det kanskje feil. Souness er relativt flink med penger. Men jeg er ikke sikker på at alle disponeringer er gjort riktig.

Jeg mener også at det er feigt å skylde på skader når man har en hel sesong som er svak. Da er det noe som er galt! Enten med treningsfeltet, måten man trener på, det medisinske teamet eller noe annet. Så får man stikke fingeren i jorda og finne ut hva.

Så du snakker om Shepherd her???? Souness har vel stoppet mange overganger skriver du.

Heh! Slurvefeil. Snakker om Shepherd, ja.  :oops:
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 03. Nov. 2005, 12:22 »

Så visst N`Zogbia blir skadet og Luque må ned å spille ving, kan han da enda regnes som spiss? Eller om Luque spiller spiss en kamp og N`Zogbia blir byttet ut, kan vi da sette ned Luque uten at laget blir betydelig svekket på spissplass?

Har ikke lest i den underskudd-tråden.. Da du nektet å innse at Newcastle hadde tjent 4.5m orker jeg ikke og overbevise deg om det.

Ja, er nettopp det jeg mener. Starter vi med Owen og Luque på torr og Zog på venstre og Zog blir skadet kan vi bytte han med Shearer og Luque ned på vingen. Klarer du ikke å forstå dette?Er vi da altfor svekket?

Du kan prøve og overbevise meg om det, men siden du ikke har rett, er det ikke så rart du ga opp.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Nov. 2005, 12:23 »
Det er skremmende å se på hvor tynn is du er her. At du ikke har fått med deg at Man Utd la for mye penger på bordet for Rooney er rett og slett skremmende. Hadde ikke Man Utd kommet på banen hadde Rooney mest sannsynlig vært Newcastle spiller idag, om han selv ønsket det. Om du mener at overgangen ble stoppet pga at vi ble utpriset så skal jeg være enig, men det er etter mening en helt annen diskusjon.

Det er jo nesten alltid et spørsmål om penger. Lest biografien til Bobby?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Nov. 2005, 12:28 »

Det er jo nesten alltid et spørsmål om penger. Lest biografien til Bobby?

Penger har alt å si i dagens fotball. Jeg har lest litt av biografien til Bobby. Det meste som har med Newcastle å gjøre. Har ikke boken selv men har lest det som ligger på nettet. Har dog biografien til Kevin Keegan og Shearer.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Nov. 2005, 12:34 »
Da har du vel lest den detaljerte kritikken av Shepherd. F eks at han ble nektet informasjon om spillernes kontrakter og nektet innsyn og rett til å være med på overgangsforhandlinger. Bobby klaga også på Hall og Shepherds vilje til å satse på de mindre glamorøse detaljene som treningsanlegg, ungdomsakademi og talentspeidere.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Nov. 2005, 12:46 »
Da har du vel lest den detaljerte kritikken av Shepherd. F eks at han ble nektet informasjon om spillernes kontrakter og nektet innsyn og rett til å være med på overgangsforhandlinger. Bobby klaga også på Hall og Shepherds vilje til å satse på de mindre glamorøse detaljene som treningsanlegg, ungdomsakademi og talentspeidere.

Spillerens kontrakter er det Shepherd som bestemmer, og det er slik det skal være. Det samme gjelder overgangsforhandlingene. Shepherd får ønsker fra manageren om hvilke spillere han vil ha til klubben, og Fat Fred gjør sitt ytterste for å hente nettopp den spilleren/spillerene.

At Bobby Robson kan klage på viljen til å satse på treningsanlegg er for meg en gåte da vi er et av PL mest moderne treningsanlegg. Woodgate og Bowyer fikk nesten bakoversveis da de så hvor professjonelt og flott det var. At underlaget muligens har skylden for de mange skadene er selvsagt en ripe i lakken. Det med ungdomsakademi og talentspeidere har jeg ikke lest, men min følelse er at det ikke er så altfor dårlig. Ville det vært det hadde vi aldri hatt spillere som Ramage, Taylor, Chopra, Krul og Zogbia i stallen.

Når det gjelder ungdomsavdelinger så vurderer faktisk flere storklubber (balnt annet Man Utd) i satse mindre på det, for det koster for mye penger. De føler ikke at de får nok igjen for satsingen. De satser på at andre gjør arbeidet og henter talenter fra andre klubber.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Nov. 2005, 13:01 »

Ja, er nettopp det jeg mener. Starter vi med Owen og Luque på torr og Zog på venstre og Zog blir skadet kan vi bytte han med Shearer og Luque ned på vingen. Klarer du ikke å forstå dette?Er vi da altfor svekket?

Du kan prøve og overbevise meg om det, men siden du ikke har rett, er det ikke så rart du ga opp.

Om vi bytter ut Luque med Shearer er vi meget svekket ja.. Det er vel ikke til å stikke under en stol at Shearer langt fra er god nok for dagens Newcastle lag..

Rett? Alle medier uten om VG og NewUTD har figurert med tallene overskud på £4.5m.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Nov. 2005, 13:21 »
Og hvilke kilder er "alle kilder"? ser på

http://www.newcastleunited.rivals.net/default.asp?sid=893&p=2&stid=8395148

Som en bedre kilde en f eks VG. Selvom jeg ikke har sett det på VG nett. Hvis meg gjerne kilder.

Har du sett Luque spille spiss med Owen? Hvis Shearer er langt ifra god nok hvorfor spiller han da, og scorer? Jeg er meget uenig med deg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Nov. 2005, 13:24 »
Både NRK og TV2 tekst TV skrev også at vi gikk med et kraftig underskudd, men jeg er enig i at det blir feil å skrive det. Når alt er inkludert gikk vi med overskudd.