20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Grimsby - Newcastle  (Lest 13430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #30 på: 26. Okt. 2005, 22:28 »
YEAH!!!! :D

da vinner vi jo 2 kamper på rad da, have to be some kind of record ;)

Bjørn - YEAH!!!!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #31 på: 26. Okt. 2005, 22:28 »
Yes da! :)  

Bra, redd for at det skulle bli extra omganger.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #32 på: 26. Okt. 2005, 22:32 »
Rett og slett en lettelse når Shearer scora. Begynte å bli nervøs for både ekstraomganger og straffekonk, ikke bare gode erfaringer med det vi så...
Men hedigvis har vi fortsatt Shearer på topp! Same old Shearer, always scooooring!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Grimsby - Newcastle
« Svar #33 på: 26. Okt. 2005, 22:39 »
stillingen ble??? spillerbørs noen? :roll:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

djmattis

• Gjest
Grimsby - Newcastle
« Svar #34 på: 26. Okt. 2005, 22:47 »
0-1 ferdig

skaff målet noen

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #35 på: 26. Okt. 2005, 23:56 »
Var på byen og så kampen. Litt heldig mål egentlig, men mål er mål. Shearer burde scort tidlig i kampen, men en elendig avslutning. Steven Taylor var bunnsolid i dag også. Grimsby skapte lite, og det som kom tok forsvaret seg greit av. Ellers synes jeg Parker gjorde en grei kamp, mange gode tacklinger...

Shearer fikk seg en stygg albue. Mongoen så på Shearer først, hoppa opp, smalt albuen i ansiktet på ham selv om ballen var 2 meter over hodet på de. I det han lander viser han verdens største glis. Dommeren står 2 meter unna og gjør ingenting. Soleklart rødt, noe kommentatorne også var enig i. Rett etter kampen var ferdig sprang han bort til Shearer og begynte å knuffe i gjen. Slike folk hadde nok lært ei lekse av et nakkeskudd...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Grimsby - Newcastle
« Svar #36 på: 27. Okt. 2005, 07:03 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #37 på: 27. Okt. 2005, 07:55 »
Kan du verså snill og legge ut måla igjen? bruk rapidshare :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #38 på: 27. Okt. 2005, 11:59 »
Noen som har driver til avi filer?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #39 på: 27. Okt. 2005, 12:43 »
Ikke bra kamp egentlig, synes Newc er småtamme avsluttningsvis, men vinner fortjent en null.

Shearer gliste ekstra bredt etter målet, noe som i og seg selv er ganske naturlig med ett 2 cm hakk i øverleppa, he he  :D
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #40 på: 27. Okt. 2005, 13:19 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Noen som har driver til avi filer?

www.divx.com tror jeg skal løse problemet ditt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #41 på: 27. Okt. 2005, 15:45 »
Vi gjorde en helsikes elendig kamp i går. Vi var brukbart gode kun i de første 10 minuttene av kampen, pluss de siste 5 minuttene før Shearer scora. I de resterene 75 minuttene av kampen var vi drit dårlige, og vi skal være glade vi har to gode stoppere i Taylor og Bramble, som stort sett gjør en god jobb. Men også de glipper i markeringen noen ganger, og gir Grimsby skuddmuligheter. Hadde vi spilt mot et bedre lag hadde vi tapt denne kampen. Et bedre lag hadde utnyttet sjansene Grimsby fikk mye bedre, i tillegg ville et bedre lag også kommet seg til flere sjanser enn Grimsby greide.

Som om ikke det var nok, så er dommeren ganske så tidlig imot oss. Han nekter å se at Shearer blir albuet med overlegg. Noen minutter tidligere hadde Shearer kommet borti samme mann med sin albue, men han var raskt ute med å be om unnskyldning. Og det er ikke noe Shearer gjør til daglig!

Så når vertenes kaptein vet at Shearer står rett bak ham, strekker han tidlig ut albuen, og du ser klart og tydelig at den der er med fullt overlegg. Shearer får et skikkelig kutt i overleppa, men lar det være. Han er for rasende på dommeren til å bry seg om litt blod i munnen. Shearer går og maser på dommeren om den situasjonen resten av førsteomgang.

Hadde Nicky Butt, Craig Bellamy eller Lee Bowyer blitt utsatt for en lignende situasjon hadde Grimsbys kaptein ligget rett ut like etterpå. Kanskje også dommeren. Men da hadde vi fått straff og kritikk og alt det styret mot oss. Så sånn sett er det kanskje bedre at Shearer beholdt roen. Ifølge VG inviterte Grimsby-kapteinen Shearer til en omgang juling etter kampen.

Sitat fra: "[url=http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294796
VG Nett[/url]"]Etter kampen møttes de to gigantene igjen. Det endte langt i fra med et hjertelig takk for kampen, men et munnhuggeri der Whittle tydelig bød veteranen opp til en runde juling bak stadion etterpå.

Heldigvis for Whittle, takket Shearer - om enn ikke høflig - nei.

Hehe, skjønner ikke hvorfor Wittle bød opp til slagsmål med Shearer, han ville jo garantert fått juling så det holdt. Du ypper bare ikke med en forbanna Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Grimsby - Newcastle
« Svar #42 på: 27. Okt. 2005, 16:46 »
Den artikkelen Jarle Fredagsvik har skrivi der er ikke annet enn svært glimrende, og jeg har sendt en mail til han hvor jeg takket for den gode artikkelen. Jeg har dog ikke fått noe svar enda.

Hele artikkelen kan leses i sin helhet her.

PS! Artikkelen er selvsagt skrevet ut og hengt opp på veggen.
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Grimsby - Newcastle
« Svar #43 på: 27. Okt. 2005, 17:04 »
Sitat fra: "Mack"
Den artikkelen Jarle Fredagsvik har skrivi der er ikke annet enn svært glimrende, og jeg har sendt en mail til han hvor jeg takket for den gode artikkelen. Jeg har dog ikke fått noe svar enda.

Hele artikkelen kan leses i sin helhet her.

PS! Artikkelen er selvsagt skrevet ut og hengt opp på veggen.

Og her en link til hvor han sier nettopp dette, tror jeg: http://rapidshare.de/files/6804642/shearer.avi.html

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #44 på: 27. Okt. 2005, 18:57 »
Godt å høre at vi er med videre i Ligacupen, var ute på konsert i går kveld så jeg fikk ikke fulgt kampen, men bra at vi er videre, og bra at Shearer scorte, håper det løfter spillet hans i Premier League litt igjen å... Kanskje litt dumt dette bråket med han midtstopper'n til Grimsby, men er vel for småplukk å regne, godt å vite at Shearer beholdt roen iallfall.
Interessant lag vi stile med også. Hvordan klarte Ramage seg igår? Anvendelig type, egentlig midtstopper og mot Sunderland var han venstreback og igår høyreback. Også spent på å høre hvordan Chopra gjorde det? En veldig omtalt spiller her som jeg vet altfor lite om ettersom han spiller lite på førstelaget. Også godt å se at både Babayaro og Bramble er "fit for fight" igjen. Fortsetter Ramage å vise solide takter i det defansive spillet og Taylor spiller like bra som i de par siste kampene i tillegg til at Bramble er tilbake har Boumsong snart hard konkuranse om stopperplass. Kanskje litt konkuranse som skal til for at han hever seg et par hakk også.
Noen som sa at Dyer var med i troppen, men jeg ser ham hverken i oppstillingen eller på benken i Øystein sin post(?) Lov å håpe at han "prøver de siste ti" mot WBA i helga dersom han er klar for det...?