20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Grimsby - Newcastle  (Lest 13449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Grimsby - Newcastle
« på: 23. Okt. 2005, 21:16 »
Til onsdag er det den første runden Newcastle spiller i mot Grimsby. De slo som kjent ut som Tottenham, og må IKKE undervurderes! Spar spillere!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Grimsby - Newcastle
« Svar #1 på: 23. Okt. 2005, 21:28 »
Denne skal vinnes ja. Håper Souness starter med en fin blanding erfarne og unge spillere. Kanksje Chopra fra start??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #2 på: 23. Okt. 2005, 21:29 »
Souness uttalte etter trekninga at han ikke kom til å undervurdre Grimsby, og ta med seg alle de beste spillerne til kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #3 på: 23. Okt. 2005, 23:29 »
Bør være forsiktige med f.eks Emre og Solano så vi ikke risikerer de igjen nå. Det ville vært toppen av uflaks og for jævlig nå som vi kanskje begynner å komme skikkelig i gang.
Ellers er dette en fin kamp for både Ameobi og 'N Zogbia til å vise seg frem. Syns Ramage kan få starte denne også, men han gjør vel det da han er eneste alternativet. Clarke starter vel på midten, kanskje Shearer på topp. En fin mulighet for ham til å få en nettkjenning igjen og kanskje litt mer selvtilit. Men på en annen side fortjener vel også Chopra en sjanse denne kampen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #4 på: 23. Okt. 2005, 23:35 »
Given
Carr-Taylor-Boum-Ramage
Brittain-Clark-Parker-Zog
Ameobi-Chopra

Et lag blandet med ungdommer og rutinerte. I forsvar har vi egentlig nesten ingen andre valg for øyeblikket enn de som er satt opp.  
Syns heller ikke vi skal gamble med Emre og Nobby, og ser derfor gjerne at Brittain får sjansen. Samtidig misser vel Parker uansett WBA-kampen, og kan vel lett spille denne sammen med Clark sentralt. Eventuelt kan en sette Faye/Bowyer inn. Zog er eneste venstrevingen som er klar.
Ameobi kan gjerne forsøke å fortsette å score mål, og Shearer kan gjerne hviles til denne til fordel for Chopra som har scora mange mål for b-laget med Ameobi på sin side.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #5 på: 24. Okt. 2005, 00:19 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Given
Carr-Taylor-Boum-Ramage
Brittain-Clark-Parker-Zog
Ameobi-Chopra

Et lag blandet med ungdommer og rutinerte.

Om Harper er frisk igjen håper jeg han kan få seg en kamp..
Faye må også få seg en kamp, han trenger mye selvtillit.. Mannen er jo nesten blitt blå!!

Ellers ser laget ditt greit ut Eilertsen gutten min :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #6 på: 24. Okt. 2005, 12:55 »
Faye????
Du godeste Beckheim, vi har ikke råd til å tape denne kampen. Du vet vi skal vinne ligacupen i år. Da har vi ikke råd til å risikere å tape ved å bruke Faye. Parker har da ikke så skjøre ben.

Harper fortjener kanskje en kamp, men jeg vil ikke stille med rent b-lag. Da er vi dømt til å tape.

Grimsby blir på langt nær noen walk-over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Grimsby - Newcastle
« Svar #7 på: 24. Okt. 2005, 14:23 »
Ameobi-Chopra

mener Shearer MÅ spille! Han skal klarer rekorden, og da må han score! Kanskje dette er en mulighet!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #8 på: 24. Okt. 2005, 16:09 »
Sitat fra: "Noreng"
Ameobi-Chopra

mener Shearer MÅ spille! Han skal klarer rekorden, og da må han score! Kanskje dette er en mulighet!

Shearer kan ha godt av å spille denne kampen. Han har slitt i det siste og formen er sviktende, og han er ikke den samme gode gamle. Kanskje et par Shearer mål kunne fått ham tilbake i form. Ameobi & Chopra hver sin omgang ved siden av Shearer ?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #9 på: 24. Okt. 2005, 17:19 »
Shearer spiller jo omtrent hver ligakamp, derfor synes jeg han fortjener en pause. Rekorden er uviktig. Dessuten skal vi videre, så det skal komme nye muligheter.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #10 på: 24. Okt. 2005, 18:54 »
Nja, Grimsby skal slåes uansett hvem vi spiller med.. Er vel bare et møkka lag som Tottenham som taper mot de? (så den kampen)

Faye må få seg en kamp der han kan krige litt. Vet jo at han ikke klarer å slå en passning eller å skape en dritt, men tar sjangsen!!

DanMan

• Gjest
Grimsby - Newcastle
« Svar #11 på: 25. Okt. 2005, 11:34 »
Jeg håper på følgende lag:

------------------- Given ----------------

Huntington - Taylor - Boum - Ramage

Solano ---- Parker --- Emre ---- Zog

---------- Shearer ------ Ameobi ----

Benk:
Harper (inn til pause, særlig dersom vi leder)
Bramble (dersom klar, kan benyttes mot slutten for å få kamptrening)
Clark
Chopra (inn til pause for Shearer, særlig dersom vi leder)
Owen (dersom klar, kastes inn om vi må)

Dersom noen på benken ikke blir klare: Brittain, evt Bowyer.
Heller 4 mann på benk enn Faye og Elliott, beklager.

Dette laget forutsetter at visse spillere (som nevnt) blir klare, og at Carr blir suspendert av FA i dag (i saken der Parker feilaktig fikk gult kort).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #12 på: 25. Okt. 2005, 16:53 »
Jeg vil om mulig bruke Emre og Solano bare i en omgang. Ser heller at Brittain får høyrekanten og Clark erstatter Emre. Walton kan vurderes på topp. Og jeg er skeptisk til å bruke nok en ung midtstopper out of position på backplass. Jeg er ikke helt enig i at backjobben er lettere enn stopperjobben. Dersom ikke backen gjør jobben sin, så blir det straks mye enklere for motstanderen å score mål, fordi de da trolig vil være i flertall inne i boksen, men minst 1 ving og vanligvis to spisser. Med to midtstoppere og tre angrepsspillere har vi da et gedigent problem. Ergo, backjobben har minst like stor verdi som stopperjobben. Og mine erfaringer tilsier at en ung spiller vil gjøre den beste jobben om han får spille i en posisjon han er vant til.

Jeg foreslår:
----------------Given
Carr - Bramble (om klar) - Taylor - Ramage
--Brittain - Parker - Clark/Emre - Zoggie
-----------Chopra - Ameobi

Benk:
Harper/Craig
Boumsong (Huntington om ikke Bramble blir klar)
Emre/Clark
Solano
Shearer

Dersom Dyer skulle bli klar, så får vi finne en plass til ham der det måtte være mest forsvarlig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #13 på: 25. Okt. 2005, 20:09 »
Trodde Dyer var langt unna spilleklar? Men er til å leve med om noen irettesetter meg på den altså....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Grimsby - Newcastle
« Svar #14 på: 25. Okt. 2005, 22:35 »
Sitat fra: "chickenman"
Trodde Dyer var langt unna spilleklar? Men er til å leve med om noen irettesetter meg på den altså....

Dyer er med i stallen, og det er Souey voldsomt fornøyd med!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~732267,00.html