20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salgado til Newcastle?  (Lest 3215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« på: 20. Okt. 2005, 12:00 »
Newcastle manager Graeme Souness could be set to make a move for Real Madrid defender Michel Salgado.

Spanish football journalist Ivan Modia has told clubcall that the Toon chief is keeping a watching brief on the Spanish international.

"Salgado will leave Real Madrid and Graeme Souness is a big fan of him," said Modia.

"I had the opportunity to talk to Souness about Salgado and he's obviously a guy that they are monitoring.

"Michel Salgado won't finish his career without leaving Spain for another country - if Newcastle push hard I think they could get the player.

"He wants recognition and confidence of the manager and I think Souness could offer that."

http://www.clubcall.com/vsite/vcontent/content/transnews/0,10869,5034-169529-19728-36699-206172-13916-5024-layout104-186747-news-item,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #1 på: 20. Okt. 2005, 13:10 »
Hurra! Kanskje Souness klarer å hente enda en skadeforfulgt spiller...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #2 på: 20. Okt. 2005, 13:58 »
Sitat fra: "chickenman"

Regner med at du har statistikk for hvor mange kamper han har mistet for Real de siste sesongene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #3 på: 20. Okt. 2005, 15:10 »
Trodde Silly Season var forbi jeg. Men der tok jeg skammelig feil...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Salgado til Newcastle?
« Svar #4 på: 20. Okt. 2005, 15:22 »
Om silly season kan bringe oss fotballspillere som Emre, Owen, Parker og Luque kan den bare fortsette for min del.

Mats91

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #5 på: 20. Okt. 2005, 17:13 »
jeg synes det er bra og kjøpe veteraner fra andre land som vil spille i PL
DNewcastle ruler:D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #6 på: 20. Okt. 2005, 21:38 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "chickenman"

Regner med at du har statistikk for hvor mange kamper han har mistet for Real de siste sesongene.

Nope.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Okt. 2005, 22:17 »
At du kan si at Salgado er en skadeforfulgt spiller når man ser på hvor mange kamper han har spilt de siste sesongene er en gåte.

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=10291&cc=5739

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #8 på: 20. Okt. 2005, 22:39 »
Høyreback av høy klasse, gjerne for meg. Virker kanskje noe usannsynlig, men det gjorde også Emre, Luque og Owen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #9 på: 21. Okt. 2005, 06:48 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Høyreback av høy klasse, gjerne for meg. Virker kanskje noe usannsynlig, men det gjorde også Emre, Luque og Owen :P

Mest sannsynlig er dette sprøyt, men det er langt større overraskelser som har skjedd på overgangsmarkedet enn at en 30 år gammel høyreback skriver under for Newcastle.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Okt. 2005, 22:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"
At du kan si at Salgado er en skadeforfulgt spiller når man ser på hvor mange kamper han har spilt de siste sesongene er en gåte.

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=10291&cc=5739

I stand corrected.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #11 på: 24. Okt. 2005, 00:02 »
Nope!! Han er på vei ned og kan bli i RealM for min del..
Hent en back som er 24-25 år sier jeg!!

Noreng

• Gjest
Salgado til Newcastle?
« Svar #12 på: 24. Okt. 2005, 14:26 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Nope!! Han er på vei ned og kan bli i RealM for min del..
Hent en back som er 24-25 år sier jeg!!

Hadde akkuratt til å skrive det samme, min godeste Thomas

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #13 på: 24. Okt. 2005, 17:04 »
Er enig i at en back på 24-25 år vil være det beste, men jeg takker ikke nei til en høyreback av Salgados kaliber, for å si det sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
Salgado til Newcastle?
« Svar #14 på: 25. Okt. 2005, 19:26 »
Helt enig med Thomas og Noreng der!
ancs and Scousers, go to H***!!