20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle sitt lag når alle er skadefrie...  (Lest 4345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle sitt lag når alle er skadefrie...
« på: 19. Okt. 2005, 16:34 »
Jeg tror det kommer til å bli seende slik ut:

.............................Given..........................

.......Carr........Bramble........Boumsong......Baba

...........................Parker.................................

...............Solano.................Dyer............Emre......

................................................Luque................

.............................Owen.....................................

Benk:
Harper - selvskreven på benken.
Taylor - Anser fortsatt Bramble som bedre, men Taylor kan komme til å konkurrere han ut i løpet av sesongen. Vi får se om han fortsetter utviklingen.
Bowyer - Er grei å ha som backup. Er anvendelig. Kan spille både sentralt og på h.kant.
N'Zogbia - Greit å sette inn en aggresiv Zog hvis de andre blir slappe.
Shearer - Må nok si at han i en alder av 35 ikke forsvarer en plass på dette laget når alle blir skadefrie. Kan bli grei å ha som joker.

Emre, Luque og Solano bytter på å ta frispark. Emre/Solano tar seg av cornerne. Solano tar straffesparkene når Shearer ikke er på banen. Har veldig lyst å se Parker som kaptein, men jeg tipper Souness velger Boumsong - ikke noe dårlig valg det heller.

Nå tar det vel sin tid før alle sammen er skadefrie. Blir faktisk ikke overrasket om vi går hele denne sesongen uten å ha hatt en skadefri tropp i det hele tatt. Det vi kan se frem til når den tiden kommer er jo følgende:

- Ingen Elliott på førstelaget.
 - Ingen Faye på førstelaget.
 - Ingen Ameobi på førstelaget.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 19. Okt. 2005, 16:36 »
Alan Shearer burde da få mer spilletid enn Luque. Ikke bare fordi han har vært trofast, men fordi han fortsatt har noe å bevise.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Okt. 2005, 16:39 »
Vil heller bruke Shearer i stedet for Solano og Dyer på høyreving...

Ganilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.nufc.co.uk
« Svar #3 på: 19. Okt. 2005, 17:37 »
Given

Carr - Moore - Boumsong - Baba

Dyer - Parker - Emre - Luque

Owen - Shearer

Med ; Ameobi, Solano, Bramble, Harper, N'Zogbia på benken
oway the lads

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Okt. 2005, 18:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Alan Shearer burde da få mer spilletid enn Luque. Ikke bare fordi han har vært trofast, men fordi han fortsatt har noe å bevise.

Forsto raskt at det kom til å komme reaksjoner på at jeg satte Shearer på benken. Men det er vel bare å innse realitetene folkens. Shearer er ikke den han en gang var. Tror laget vil være mer tjent med at Shearer benyttes som en joker (slik Duncan Ferguson var for Everton ifjor). Dersom Shearer ikke presterer skal han selvsagt ikke ha klippekort - noe jeg håper at Souness skjønner.

Og tror du Luque kom til Newcastle (nr 14 i PL i fjor) for å være en squad player??

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Okt. 2005, 19:32 »
Det er da ikke noe å diskutere alikevel, kommer aldri til å få et skadefritt newcastlelag!:(

Men syns Dyer/Solano må kjempe om plassen, Parker og Emre på sentral og Luque på venstre, ikke som spiss... Shearer og Owen på topp
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Okt. 2005, 15:01 »
FourFourTwos taktikk-ekspert, David Platt, mener Newcastle bør legge opp spillet ikke helt ulikt Real Madrid. Owen og Shearer kan utfylle hverandre på en glimrende måte, med den erfaringen Owen har fra Madrid og samarbeid med en spiller som Ronaldo. Men man mangler en som kan ta Zidanes rolle.

Jeg er ikke helt enig i at vi skal leke Real Madrid, men at vi helt klart bør ha en bedre plan for hvordan vi skal spille med det laget vi har, er det liten tvil om. Vi er forbi den tiden hvor vi kan lempe baller opp til Shearer. Nå må vi bruke midtbanen til det den er verdt. Vi har som kjent en kar som heter Emre, som er en utmerket playmaker, på midtbanen. Han bør settes i aktivitet, som ballfordeler til vingene, evt. spissene.

Jeg er spent på å se hvordan vi legger opp spillet mot Sunderland, når vi har Solano og Emre tilbake fra start. Og forhåpentligvis også Owen. Jeg har dessverre en stygg mistanke om at vi ikke kommer til å se noen revolusjon i måten laget spiller på, bortsett fra at høyrevingen vil bli brukt i betydelig større grad, forhåpentligvis.

Fullt mulig å få se et skadefritt Newcastle-mannskap, dersom sjefene på treningsfeltet går litt i seg selv. Tror ikke underlaget er den største trusselen, jeg tror det er det sportslige og medisinske støtteapparatet som ikke fungerer som det skal. Men om ikke noe gjøres, så vil vi nok aldri få oppleve et skadefritt newcaslte-mannskap på noen år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Okt. 2005, 22:34 »
Jeg håper også at spillet vil være mye mer variert enn det vi så spesielt i førsteomgang mot Wigan, der det å spille på Shearer var det vi gjorde stort sett hele tiden. Nå har vi kapasitet til å spille oss gjennom midtbana med Solano og Emre som glimrende ballbehandlere, om jeg får kalle de det :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #8 på: 25. Okt. 2005, 21:09 »
Her er førsteelleveren jeg mener er den beste vi har:

...........................Given............................

Carr...........Taylor..........Boumsong......Babayaro

..........................Parker.............................

Solano..................Dyer......................Emre

..................Owen............Luque................

Gleder meg til den dagen vi får se den startoppstillingen  :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 25. Okt. 2005, 21:31 »
..........................Given............................

...........................Parker.............................

Solano..................Luque......................Emre

..................Owen............Shearer................

Dyer, N`Zogbia og Bowyer som superbenkene på midtbanen.
Ameobi og Chopra som benk på spissplassene.
Bramble, Moore, Elliott og Ramage som benk på forsvarsplassene.
Harper som reserve for Given.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Okt. 2005, 21:31 »
Sitat fra: "NUFCern"
Her er førsteelleveren jeg mener er den beste vi har:

...........................Given............................

..........................Parker.............................

Solano..................Dyer......................Emre

..................Owen............Luque................

Gleder meg til den dagen vi får se den startoppstillingen  :D

Lov å håpe...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Okt. 2005, 17:13 »
Luque er vel ikke sentral midtbanemann? Mer ving og spiss Olav???

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Okt. 2005, 01:46 »
jeg har lyst til å se Newcastle i en 3-5-2 formasjon, fra januar da vår kjære Woodgate kommer tilbake til Newcastle.

------------------------------------Given-------------------------------------------

-----------------Taylor---------Woodgate---------Bramble-----------------------

-----------------------------------Parker-------------------------------------------

--------Solano------------------------------------------------------Emre----------

-------------------------------------------------Shearer----------------------------

------------------------------------Dyer--------------------------------------------

-----------------------------Owen-------------------------Luque------------------

Bramble spilte på sitt beste sammen med Woodgate, og Taylor er bedre spiller enn boumasong, taylor er en tryggere spiller....boumasong gjør noen tabber som en forsvars klippe ikke skal gjøre.Parker spiller defensiv midtbane som kan fordele ballene til de andre.emre og solano spiller vinger som har nok av teknikk til å forvirre hvilken som helst spillere.shearer har jeg plassert der pga han er veldig sterk på hue, sånn at han kan vinne alle luft duellene.dyer kan være den offensive teknikkern, som kan spille ballene gjennom forsvaret til Owen og Luque

av dette blir det Angreps fotball, som kontrer i hell motstandern=) :wink:  :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #13 på: 27. Okt. 2005, 09:28 »
Tror du må forklare den plasseringa av Shearer.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
« Svar #14 på: 27. Okt. 2005, 12:28 »
Sitat fra: "Mack"
Tror du må forklare den plasseringa av Shearer.

Enig.

Shearer kan ikke spille halvsentralt på midtbanen bak Dyer. Verste plasseringen av kongen jeg har sett, tror jeg.