20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OWEN SKADA!!!  (Lest 4885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« på: 19. Okt. 2005, 13:21 »
Der ja. Akkurat det vi trengte nå. En hamstringskade på Michael Owen. Det er mulig han må stå over helgens kamp mot Sunderland. Hærregud. Får lyst å gå hjem å grine...

For å strø salt i såret sier Woodgate at det er ingen sjanse for at han ønsker å forlate Real Madrid....

Om Shearer/Ameobi starter på topp på søndag kommer jeg til å hoppe fra toppen av St.James...

http://www.southtynesidetoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=1112&ArticleID=1225301

djmattis

• Gjest
OWEN SKADA!!!
« Svar #1 på: 19. Okt. 2005, 13:50 »
var vel bare det som mangla, nå må bare shay given og scott parker bli skada så er vi ikke noe lag lenger, hehe

plebbster

• Gjest
OWEN SKADA!!!
« Svar #2 på: 19. Okt. 2005, 13:52 »
Sitat fra: "djmattis"
var vel bare det som mangla, nå må bare shay given og scott parker bli skada så er vi ikke noe lag lenger, hehe

Vi er best selvom.

At Owen ble skada er jo en tragedie. Vi MÅ bruke han fra start i Sunderland-kampen selvom han er halvskada. Jeg tørr ikke tenke tanken på å tape mot det drittlaget.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #3 på: 19. Okt. 2005, 14:14 »
Chophra er vel tilgjengelig eller ?

Orker ikkje sjå Ameobie spilla.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #4 på: 19. Okt. 2005, 15:09 »
Fy faen. Ble så uvel når jeg leste dette at jeg bare måtte gå hjem fra skolen... En tragedie...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #5 på: 19. Okt. 2005, 15:12 »
******** ******* ****** *f**** h****

Eg blir arg! blir så utrolig sint! ÅÅÅ, kvifor oss!!!!
* går og legger meh*

Hans-frustrert
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #6 på: 19. Okt. 2005, 15:27 »
Lagt ut på forsida nå.

Det er krise de luxe at Owen er skada. Ingen tvil. Vi får bare krysse fingre, tær og alt som er, og håpe at Owen blir klar nok til å møte Sunderland.
Chopra eller Ameobi vil aldri noensinne kunne erstatte Owen. Sunderland mangler tempo i sine bakre rekker, og ingen er bedre enn Owen til å utnytte det.

Tipper det er stormende jubel på Wearside, etter denne nyheten.

Hvorfor oss? Nei, du kan så si. Newcastle er et yndet objekt for høyere, onde makter. Men akkurat hvorfor, det tror jeg ingen kan svare på. Men vi har jo en egen evne til å ødelegge for oss selv da, og da er det jo sikkert morsomt å terge oss på denne måten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #7 på: 19. Okt. 2005, 16:13 »
Faen i helvete! Det klikker for meg hvis Shearer/Ameobi blir spissparet vårt i denne kampen. Vil se Chopra ved siden av Shearer. Dersom ikke Souness velger det, så håper jeg vi bare spiller med en spiss - Shearer. ALT må være bedre enn at Ameobi spiller sammen med Shearer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #8 på: 19. Okt. 2005, 17:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~729271,00.html

Manager Souness sier det er uklart om Owen blir klar til søndag, men at han håper han blir klar. De vet mere om situasjonen hans på fredag. Dette lyder faen ikke bra...

Tør vedde på han ikke spiller søndag :(

molala

• Supersub
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #9 på: 19. Okt. 2005, 19:30 »
Det er helt for jævlig!! Og om han spiller, kommer han garantert til å gjøre det verre, å bli ute i en måned eller noe! Hva i helvete er det som er galt med treningsforholdene våre???? Jeg som trodde vi hadda flyttet fra et treningsannlegg til et annet for å bedre skadesituasjonen!
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #10 på: 19. Okt. 2005, 19:39 »
Sitat fra: "molala"
Det er helt for jævlig!! Og om han spiller, kommer han garantert til å gjøre det verre, å bli ute i en måned eller noe! Hva i helvete er det som er galt med treningsforholdene våre???? Jeg som trodde vi hadda flyttet fra et treningsannlegg til et annet for å bedre skadesituasjonen!

Newcastle har flytta, men det hjelper nok lite på en spiller som Owen. Han har vært plaget av hamstring skader siden han var juniorspiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #11 på: 19. Okt. 2005, 20:16 »
Er enda håp. Selv håper jeg da ihvertfall at Chopra starter dersom Owen ikke gjør det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #12 på: 19. Okt. 2005, 22:40 »
OWENS SKADE IKKE SÅ OMFATTENDE SOM VENTET:

www.nufc.com står det at Owen forlot treninga fordi han følte seg litt runsten i låret, ikke fordi han har fått en strekk:) Det kan tolkes som om han sluttet treninga for å unngå en evnt skade! Det er håp!

Premiership:
Owen: don't panic

Stories sweeping the city of a training ground injury sustained by Michael Owen seem to have further depressed an already down-beat support following Saturday's poor show.

However we understand that the England striker pulled up after feeling a hamstring twinge and his involvement in Tuesday's training session was curtailed as a precautionary measure.

Hopes remain high that Owen will still feature in his first Tyne-wear derby on Sunday, but a safety-first approach saw Ameobi pulled out of Tuesday's reserve team defeat at Birmingham in case he picked up a knock.

Speaking on the club's official website, Manager Graeme Souness admitted Owen was a doubt but had not yet been ruled out of Sunday.

Reserve 'keeper Steve Harper had also been in line for some match practice at St.Andrew's, but remained on Tyneside as he continues to recover from an injury.
ancs and Scousers, go to H***!!

Taveren

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #13 på: 19. Okt. 2005, 23:06 »
For å tenke worst case scenario: at Owen ikkje spelar på søndag så meiner eg det bør vere eit folkekrav at Chops får prøve seg på topp ilag med Shearer. For å sette opp ei liste over grunnar til kvifor han bør gjere dette:

1. Han har fart. Det har ikkje verken forsvaret til Mackems eller Ameobi
2. Han har skora regelmessig for reservelaget, og virka giftig før skaden i pre-season.
3. Han har eit bra track-reckord mot apene: skora i nesten kvar kamp mot dei på academy-nivå og reserveliga
4. Han er "born&bread" på Tyneside (ja, veit han er halvt indar), noko som gjer at han VIRKELIG forstår betydninga av lokalderbyet.
5. Han fortjener sjansen. Kva var poenget med å gje han ei ny kontrakt om han ikkje får sjansen til å vise seg fram. Show some balls Souness.

OM Owen ikkje skulle bli klar til sundag, så er det ingen eg unner eit mål så mykje som Michael Jr.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN SKADA!!!
« Svar #14 på: 20. Okt. 2005, 14:51 »
Kunne ikke blitt mer enig. Bortsett fra at jeg er usikker på hvor mye mer fart han har enn Ameobi. Det Ameobi mangler, er akselerasjonen. Han har brukbar toppfart, men trenger lang tid på å nå toppfarten. Men ellers er det ingenting å utsette på det du skriver. Skulle likt å sett Souness argumentere mot dette, men det har han antakeligvis ikke evner til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon