20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi vs. Chopra  (Lest 14376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ameobi vs. Chopra
« Svar #30 på: 13. Okt. 2005, 14:25 »
Jeg har egentlig ikke troa på verken Chopra eller Ameobi, men er enig med Mushans i at Ameobi virker å være en bedre spiller. Ameobi har i det minste bevist at han faktisk HAR kvaliteter og klarer å utnytte dem på toppnivå, selv om det er veldig sjeldent. Jeg forstår ikke hvorfor folk har så stor tro på Chopra. Greit nok, han scorer en del på reservelaget, men det er en grunn til at han har fått spille lite på Newcastle, som i lengre tid har hatt problemer med en tynn angrepsrekke. Han kan bli god i en TCCC-klubb, men jeg har mine tvil om at han kan bli en fast inventar på et "topplag" som Newcastle.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #31 på: 13. Okt. 2005, 16:00 »
Ja vi får vente å se. Men syns det er rettferdig at Chopra får lov til å vise oss hva han kan utføre på det øverste nivå! Det har han fortjent samme hvor mye bedre Ameobi måtte være!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #32 på: 13. Okt. 2005, 22:22 »
Chopra har ikke fått mange sjansene på det høyeste nivået. Mulig det er en grunn til det, men vi må gi han spilletid, skal vi vite om han duger eller ei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #33 på: 13. Okt. 2005, 22:23 »
Men enn ting vi vet er at Ameobi ikke har visst taktene han burde, og han hadde kanskje og hatt godt av å sett at han ikke har klippekort på innhoppene og som reserve spiss! Han virker til å totalt mangle motivasjon, likt som Jenas!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #34 på: 14. Okt. 2005, 13:37 »
Jeg betviler ikke at Ameobi er en langt bedre spiller teknisk, men han har store problemer med å score, og mangler endel der. Petter Belsvik hadde ingen utrolige ferdigheter, annet enn at han var enorm til å vær der han skulle være. Chopra virker til å være noe det samme, i tillegg til at jeg uten å ha sett han alt for mye, virker til å være mye mer mobil og bevegelig enn Ameobi. Det burde jo være verdt å prøve Chopra sammen med Shearer istedet for Ameobi. Kan vel ikke bli så ekstremt mye værre?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #35 på: 14. Okt. 2005, 14:24 »
Helt rett! Bra at noen endelig kan prøve å vinkle dette på rette måten. Det er virkelig på tide med et Chopra innhopp!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #36 på: 14. Okt. 2005, 14:28 »
Det er ikke uten grunn at Chopra ikke har fått prøvd seg. Tror du ikke at Ameobi også kunne fått inn de 3 straffene?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #37 på: 14. Okt. 2005, 14:52 »
La meg få presisere at dette er ikke noen diskusjon om hvem som er best av de to spillerne - men en diskusjon om hvorvist Chopra FORTJENER en sjanse på førstelaget på BEKOSTNING av Ameobi dersom sistnevnte fortsetter sitt utrolig slette spill og innsats. Og selvsagt fortjener Chopra en sjanse dersom Ameobi ikke skjerper seg snart. Det burde da de aller fleste være enige om.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #38 på: 14. Okt. 2005, 16:23 »
Sitat fra: "Souey"
La meg få presisere at dette er ikke noen diskusjon om hvem som er best av de to spillerne - men en diskusjon om hvorvist Chopra FORTJENER en sjanse på førstelaget på BEKOSTNING av Ameobi dersom sistnevnte fortsetter sitt utrolig slette spill og innsats. Og selvsagt fortjener Chopra en sjanse dersom Ameobi ikke skjerper seg snart. Det burde da de aller fleste være enige om.

Fint sagt§!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #39 på: 15. Okt. 2005, 16:56 »
Ameobi viste hvilken spiller han er i dag! En elendig spiller og en skam for laget!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #40 på: 15. Okt. 2005, 16:59 »
Han spilte rein høyreving, og gjorde seg vel, forutenom nestenassisten til Wigan (da ropte jeg på oppsigelsen til Ameobi), ikke vekk. Skaffa oss farlig frispark, og burde hatt straffe. Ujevnt kan jeg være enig. Noen gode touch, mens andre er helt elendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Chopra bør få sjangsen
« Svar #41 på: 15. Okt. 2005, 18:10 »
Jeg husker mye bra av Ameobi, men Chopra imponerer på reservelaget og bør få starte en PL kamp dersom Shearer/Owen er ute...
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Kremt!
« Svar #42 på: 15. Okt. 2005, 18:12 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ameobi viste hvilken spiller han er i dag! En elendig spiller og en skam for laget!

Dette var å ta litt hardt i. Du husker ikke når han senket Chelski.. Shola skulle i tillegg hatt straffespark i dag, da han ble taklet av keeper da han var på vei forbi.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #43 på: 15. Okt. 2005, 18:13 »
Ja kanskje han skulle det. Men han hadde vel problemer med å gi det ubestridte snublekongen straffe!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #44 på: 15. Okt. 2005, 20:22 »
Nå må vi slutte å hetse Ameobi på den måten vi gjør her. Greit at vi synes han ikke gjør jobben sin godt nok, men han er ikke udugelig. Han har god teknikk, er sterk i kroppen, men han er for faen ingen ving. Han er spiss, og skal spille spiss og ingenting annet. Skal vi sette Shearer på kant snart også kanskje? Tror faktisk Shearer har mer på kanten å gjøre enn Ameobi. Ameobi sliter med elendig form, og lite spilleglede. Han jobber ikke fullt så godt lenger, og sliter med null selvtillitt, som følge av null tillitt.

I dag gjør Ameobi egentlig ikke så veldig dårlig kamp. Det gulkortet hans var feilaktig. Tøvete av dommeren. Han burde fått straffespark. Lager flere frispark for oss i gode posisjoner. Det er ikke hans feil at frisparkene er dårlige. Ameobi gjorde en brukbart god kamp ut ifra forutsetningene i dag. Men han spilte en elendig kamp totalt sett. Fordi han var malplassert på vingen.

Ameobi vil ikke bli bedre når vi har en manager som gjør enhver spiller på laget dårligere enn han egentlig er. Det mannskapet vi stilte med i dag tror jeg Wigan ville siklet etter. De var jo også ute etter Owen. Om vårt mannskap hadde hatt på seg Wigans trøyer og hatt Wigans manager, så hadde de gitt motstanderen rundjuling. Men i stedet så vinner en gjeng med spillere som knapt nok når Amdy Faye til skuldrene.

Ok, noen av dem er ganske gode, men flesteparten av spillerne til Wigan er langt dårligere enn vårt svakeste ledd. Det vil jeg tørre å påstå.
Souness gjorde en helt på trynet fantastisk elendig kamp i dag, og jeg halshugger heller han, enn Ameobi. Det var Souness og dommeren som tapte kampen for oss i dag. Og delvis Robbie Elliott.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon