20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #645 på: 27. Juni 2007, 21:19 »
For de som reiser første gangen kan det kanskje være greit å bestille på forhånd, men som dere sier er det bare å stikke innom SJP så får dere vite når omvisningene er. evt sjekk http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/MuseumDetail/0,,10278~799239,00.html

Der vil dere også se at familiebillett 3+2 selges for £34 (ca 410 NOK)...

Nei dette er inget bra tilbud!...

EDIT:
Reiseshop er også samme selskap som har inngått avtale med NUSSC om å arrangere turene til Newcastle for de. Det er skrevet en kontrakt på 3 år (hvis jeg ikke husker feil). Dette "oppdraget" var det vel Fotball-Norge som hadde... Det er reiseselskapet til Weiseth... Dvs at det er en avtale om at NUSSC skal bruke reiseshop på sine fellesturer til england. Altså ikke nødvendigvis det billigste alternativet...
« Siste redigering: 27. Juni 2007, 21:39 av Ulf »

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
« Svar #646 på: 24. Juli 2007, 00:15 »
Bare sånn til info, da har kommet ny leder på den siden, og ikke for og kritisere newutd.no, men nufc.no opptaderer mye mer "news" en newutd.. howay the lads

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 24. Juli 2007, 00:50 »
Bare sånn til info, da har kommet ny leder på den siden, og ikke for og kritisere newutd.no, men nufc.no opptaderer mye mer "news" en newutd.. howay the lads

Det har du faktisk rett i. "newcastle.no" og ikke "nufc.no" oppdaterer langt oftere. Det skal de i hvert fall ha, hvis de skal ha noe.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #648 på: 24. Juli 2007, 08:49 »
Newcastle.no og nufc.no er faktisk samme side...

Men selvom de skriver mer nyheter om dagen, så skal det også sies at det meste de skriver ikke stemmer\skjer. Det er jo silly season nå, og er ikke nødvendig og skrive om hver eneste spiller som er linket, når man ikke har så mye informasjon om saken..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 24. Juli 2007, 10:16 »
Vi i newutd.no har valgt å prioritere de seriøse sakene, og ikke skrive side opp og side ned om silly season, slik som nufc.no.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 24. Juli 2007, 13:39 »
Er nok mye smak og behag her også! Jeg synes "silly season" er meget artig og kommer ikke igjennom dagen uten at jeg får lest de diverse ryktene. Dette er noe jeg faktisk sjekker flere ganger daglig. Greit nok at mestparten av ryktene er tull og tøys, men klubbene er jo desperate etter forsterkninger så det er jo utvilsomt mye som stemmer også.
For meg er "silly season" begynnelsen på den nye sesongen......  :)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #651 på: 27. Juli 2007, 13:20 »
Til og med nufc.co.uk skriver jo om silly season og tar en oppsummering av alle ryktene hver dag. Personlig synes jeg det er glimrende at newcastle.no har så masse nyheter for tiden, for har ikke tilgang på internett på hytta, så da må jeg bruke en dårlig wap på mobilen. Om man da vil holde seg oppdatert, så er newcastle.no mye mer nyttig enn for eksempel newutd.no.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #652 på: 27. Juli 2007, 13:29 »
Newutd.no er bedre å holde seg oppdatert med enn nufc.no. Her skrives det bedre nyheter, og det er bortkasting av tid å lese om spillere som aldri kommer. Vet folk egentlig hvor mange spillere man blir linket til hver sommer? Det er mange. Newutd skriver om de spillerne som faktisk har mest sannsynlighet for å komme til klubben, og det syntes jeg er bra.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 27. Juli 2007, 13:50 »
Om man da vil holde seg oppdatert, så er newcastle.no mye mer nyttig enn for eksempel newutd.no.

Det spørs på hva du vil holde deg oppdatert på. Løse rykter som ikke har noen som helst forankring i sannhet, syns ikke jeg det er så forbanna morsomt å lese om.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #654 på: 27. Juli 2007, 13:59 »
Om man da vil holde seg oppdatert, så er newcastle.no mye mer nyttig enn for eksempel newutd.no.

Det spørs på hva du vil holde deg oppdatert på. Løse rykter som ikke har noen som helst forankring i sannhet, syns ikke jeg det er så forbanna morsomt å lese om.

Ok. Hvis man fortrekker at noen filterer det som skrives om Newcastle for deg, så greit. Men tror folk ønsker og lese og leser alt som skrives om Newcastle om sommeren uansett. Om noen greier å samle at som skrives om Newcastle, så er jo det meget bra. Så får man selv vurdere hva man skal tro på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 27. Juli 2007, 14:02 »

Men det er tydelig at det som betaler for feriene til Weiseth liker det ^^  nufc.no folka har kje peiling på kva som er løse eller kva som er seriøse rykter uansett ^^

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #656 på: 27. Juli 2007, 14:35 »
Jeg vil heller lese om lange nyheter om mulige tranfers, eller to linjer om at Ronaldinho vil reise til Newcastle.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #657 på: 28. Juli 2007, 17:50 »
Benson du er jammen ikke snau... Har du så mye mer peiling på hva som er løse rykter, og hvilke det er hold i da? Jeg synes dette forumet er bedre enn newcastle.no sitt for øyeblikket, men jeg leser med glede alle spekulasjonene som legges ut enten det er på teamtalk, skysports, newcastle.no eller andre nettsteder. Da er iallefall min mening at newcastle.no er en fin plass å starte, så kan man sjekke linkene om de er troverdige etterpå....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 28. Juli 2007, 18:05 »
Benson du er jammen ikke snau... Har du så mye mer peiling på hva som er løse rykter, og hvilke det er hold i da?

Har nok ikkje så veldig peiling.. men nok til og veta at rykter på newcastle.no er mindre troverdig enn M. Aulie og Ijeh tilsammen..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 28. Juli 2007, 18:41 »
Her virker det jo som om det er nufc.no som det er noe feil med, men det er jo ikke tilfelle i akkurat denne diskusjonen. De bare videreformidler rykter som står i/på andre aviser og nettsteder, og det ser jeg ikke noe galt i! Hvorvidt de stemmer eller ikke er det jo kun noen få på denne kloden som vet uansett, så jeg ser ærlig talt ikke problemet i at noen tar for seg "silly season". Etter min mening er det obligatorisk lesestoff hver j...... dag frem til transfervinduet stenger.
Løse rykter forekommer, men du kan ta deg f.... på at mange av ryktene også stemmer selv om det ikke blir noe av overgangene.