20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #585 på: 03. Juni 2007, 23:48 »
Samme arroganse?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 04. Juni 2007, 00:01 »
Kvifor skulle Weiseth plutseli gje frå seg det han tjenar fett på?
Kvifor er det så lite endringar på sida deira?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 04. Juni 2007, 03:54 »
Berg og Jensen er iallfall mistenkelig like Weiseth. Og koffer er begge så vanslige navn at det ikkje kan spores opp.. Og koffer sko ansettelsen av Lene Jensen vere hemmelig og koffer sko Weiseth vera med og vurdere søknadene når han har "trekkt seg ut" Han har jo brukt dekknavn før så koffer ikkje ?
Weiseth er ikkje mannen som gir seg med det første heller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #588 på: 04. Juni 2007, 10:04 »
Lene er IKKE weiseth. Hun har sendt PM og spurt om helt elementære ting ang forumet og hvordan legge inn f.eks linker- Det hadde ikke CW orket å bruke kalorier på!
Weiseth har så mange andre ting han kan tyne penger på - som reiseselskapet sitt f.eks. Der er det mye enklere å tjene fett enn på en supporterklubb der mange er skeptiske til opplegget. I tillegg er han født inn i velstanden all den tid faren er stinn av gryn.. Lene har nok veldig mye å "ta tak i" ennå og trenger nok litt tid til å endre tingenes tilstand. Jeg kapper ikke hånda hennes før jeg ser hva hun får til/ikke får til.
Men det er et fritt land så dere får fortsette å være "Rino" (fra "nissene på låven"). "Alle er mine fiender til det motsatte er bevist"... ;-)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #589 på: 04. Juni 2007, 11:59 »
Benson og flere andre har gode poeng her, men allikevel så holder de ikke mål. Det blir bare meningsløse konspirasjonsteorier.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 04. Juni 2007, 15:43 »
Litt drøyt å komme med påstander om at Christian Weiseth skal utgi seg for å være noen andre ja...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 04. Juni 2007, 16:03 »
Han har jo gjort det på dette forumet før da... Så det er jo ikke helt ukjent for han å gjøre slikt

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 04. Juni 2007, 17:10 »
Men å "infriltrere" oss er jo noe helt annet enn å dikte opp nye eiere i supporterklubben som går under falske navn, og som egentlig er Weiseth selv.

Det tror jeg han aldri ville ha gjort. Tvert imot.
« Siste redigering: 04. Juni 2007, 17:17 av geordie-olav »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 04. Juni 2007, 17:14 »
For alt vi vet kan jo jeg være Weiseth "undercover" i en langsiktig plan, der han prøver å få denne såkalte Geordie-Olav til å fremstå som en vinglete debattant, for å få rette så liten mistanke mot seg som overhodet mulig og fremstå som uskyldigheten selv, for deretter å vinne så mye tillitt til å kunne få tilgang til newutds database eller whatever.

Men igjen, det er jo nesten like lite sannsynlig som om han skulle dikte opp andre mennesker.
« Siste redigering: 04. Juni 2007, 17:16 av geordie-olav »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 04. Juni 2007, 17:48 »
For alt vi vet kan jo jeg være Weiseth "undercover" i en langsiktig plan, der han prøver å få denne såkalte Geordie-Olav til å fremstå som en vinglete debattant, for å få rette så liten mistanke mot seg som overhodet mulig og fremstå som uskyldigheten selv, for deretter å vinne så mye tillitt til å kunne få tilgang til newutds database eller whatever.

Men igjen, det er jo nesten like lite sannsynlig som om han skulle dikte opp andre mennesker.

Det var jo AKKURAT dette han gjorde da... Bare ikke med ditt nick! Så hvis du synes det er lik sannsynlighet, så er jo den ganske stor da... Ifølge deg faktisk...

Om han så skulle vært deg synes jeg han har gjort en meget bra jobb. Mer vinglete, usikker og selvmotsigende debbatant skal man lete lenge etter.

Men, når det er sagt så tror jeg ikke at denne Lene er WC. Det finner uansett medlemmene ut når de har supportertreff ol. Hu har jo til og med lagt ut bilde av seg selv. Men hvis det er sånn at hun aldri møter opp kan man jo begynne å lure. Jeg kommer aldri til å melde meg inn der uansett så driter egentlig i det. NUSSC kommer jeg ALLTID å forbinde med Weiseth.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 04. Juni 2007, 18:17 »
Nei, jeg mente at sannsynligheten for at JEG var Weiseth var like stor.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #596 på: 04. Juni 2007, 19:29 »
Er det noen som har lykkes i få kontakt med henne? Jeg har aldri snakket med henne, men hun gjør nå en grei jobb nå i starten i allefall. Bare forumoppførselen til Berg/CW er i varetatt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #597 på: 04. Juni 2007, 19:40 »
Jeg har ikke pratet med henne personlig, men har hatt litt kontakt med henne pr mail. Ingenting som tyder på at hun har urederlige hensikter. Gi henne litt tid så vil vi nok bli en positiv leder.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #598 på: 05. Juni 2007, 22:25 »
Noen andre enn meg som la merke til at de hadde skrevet at Roeder fikk sparken? Etter det jeg vet trakk han seg men det får nå heller være sånn.

Denne nye lederen virker å være bra, håper hun får til det hun vil og ikke at hun følger i sporet til forgjengerene sine. Et bedre medlemsblad er noe som gjør at jeg gir Newcastle.no 1 nytt år på å overbevise meg.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 05. Juni 2007, 22:41 »
Noen andre enn meg som la merke til at de hadde skrevet at Roeder fikk sparken? Etter det jeg vet trakk han seg men det får nå heller være sånn.

Denne nye lederen virker å være bra, håper hun får til det hun vil og ikke at hun følger i sporet til forgjengerene sine. Et bedre medlemsblad er noe som gjør at jeg gir Newcastle.no 1 nytt år på å overbevise meg.

Jeg la også merke til at Roeder i følge Lene Jensen alias xxx fikk sparken, i medlemsbladet altså.
Jeg er uenig hvis du mener medlemsbladet på noen måte har blitt bedre. Det er det samme gamle kjipe greiene. Et tynt lite blad med 1 mnd gammel informasjon og annet. Hvis det ikke bedrer seg så blir jeg nødt til å melde meg ut. En annen ting og: prisene på supporterutstyr og effekter er skyhøye. Herregud, det koster eksempelvis nesten 1000 kr for en regnjakke som jeg fikk til ca 400 kr en annen plass. Dette er galskap.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg