20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #555 på: 11. Mai 2007, 13:33 »
Jeg har ikke fått ei krone, i hvertfall.

Jeg og en gjeng andre vurderte lenge og gå til sak, men det rant bare ut i ingenting. Men jeg er overbevist om at vi hadde fått tilbake pengene om vi hadde gjort det. Jeg fikk tilbud om 5 års gratis medlemskap og noe div cder og supporterutstyr i kompensasjon.

I begynnelsen ble jeg kalt både det ene og det andre. En usaklig fyr som ikke hadde noe jeg skulle sagt. Så snart jeg nevnte at jeg hadde vært i kontakt med advoktat og hadde tenkt å gå til forbrukerrådet fikk pipa en annen lyd. Da var de veldig kjapt interessert i å inngå et forlik...

djmattis

• Gjest
« Svar #556 på: 11. Mai 2007, 13:58 »
Jeg skjønner ikke åssen dere turte å kjøpe de billettene i førstehånd.
Er ikke de ganske kjent for å lure folk?
Personlig så hadde jeg aldrig bare latt det rinne ut i sanden, på en eller annen måte skulle jeg hatt de penga, finnes alltid måter.
Syns det er så utrolig synd at det finnes mennesker her i Norge som utnytter en hobby og glede for å lure folk, snart kan man jo ikke være sikker på noe som hellst.
Eneste siden jeg noen gang kommer til å stole på når det gjelder slike tilbud må være denne siden her faktisk, så det må dere ta til dere som driver siden, dere skal ha masse ros for all arbeid dere gjør!
Allt virker veldig genuint.

Syns ikke dere burde gitt opp så lett men livet går jo videre.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #557 på: 13. Mai 2007, 01:13 »
Enten har hun blitt lurt eller så er hun en lurendreier. Det gjenstår å se.

Eller så har hun faktisk rent mel i posen...DJIIIZØS er det rart det er krig i verden?  ::)

Hvis NUFC noen gang skal få en Norsk supporterklubb som er av en sånn størrelse at vi kan få fordeler med mediaNorge, da er vi pokka nødt til å samarbeide. Dette MÅ skje før eller siden, og jeg håper at dere som har vært her lenge, kan gi Lene Jensen ro til å komme i gang før dere betviler hennes intensjoner.

Det er mange her nå som bare henger seg på og skaper skarpere og skarpere bruddkanter i forholdet mellom de to klubbene, og det er bare barnslig. Skjerp dere!

Jeg har sagt det før, og jeg gjentar det igjen: det koster tid og krefter å runne en sån klubb, og jeg har ingenting imot at lederne tjener noen kroner som kompensasjon, men allt med måte selvsagt...

Nå har Lene allerede tilbydd oss den nye hjemmedrakt atil Kr 499, og det synes jeg er bra pris.Hun har også satt ned foten for kostnadsdrivende prosjekter, og sagt at hun vil prioritere å holde kostnadene nede. Det er gode toner fra en NUSSC leder...

Jeg ber dere nok en gang om å glemme historien, og heller prøve å finne fremtidig samarbeidsgrunnlag. (Bare så det er sagt, så har jeg INGEN funksjon i NUSSC, annet enn at jeg er betalende medlem og ivrig på forumet)

La oss alle sammen huske at det er Newcastle United FC vi holder med, ikke supporterklubben...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #558 på: 13. Mai 2007, 01:43 »
Helt enig med deg BjørnI- Gi Lene sjansen til å overbevise om at hun har hederlige hensikter.

Prisen på drakta er MEGET bra, ingen som helst tvil om det. Prisen på SJP/NUFC DIRECT er £40( ca.NOK 480,- i tillegg kommer toll..) Med nr er prisen på SJP/NUFC DIRECT £50 (ca.600,- + toll), så dette er en god deal!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 13. Mai 2007, 02:03 »
og navn/nummer på drakta koster ikke mindre enn 299!!!

skal vi bare glemme historien fordi det har kommet ei dame inn i ledelsen?? klubben har jo drevet med ren svindel i mange år! føler de just ansatte en annen tulling som skulle gjøre alt så mye bedre. hvorfor er det så annerledes nå?

djmattis

• Gjest
« Svar #560 på: 13. Mai 2007, 02:21 »
Blir som et parti på stortinget, bare fordi det kommer ny person in i bildet så blir allt så veldig mye bedre.
Syns ikke man skal oppføre seg dårlig mot en person generellt, men de som jobber der må skjønne hvorfor folk faktiskt er sykt irritert og skuffet.
Å bli lurt for penger er noe som svir uansett hvem som gjør det mot en.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #561 på: 13. Mai 2007, 02:32 »
At folk er skeptiske til NUSSC er da bare helt naturlig. Alt skulle jo bedres da denne "Berg" tok over for noen måneder siden også. Vi så hvordan det gikk.

Å tro at alt er fryd og gammen bare fordi klubben angivelig har fått en ny leder for andre gang på kort tid, blir litt vel naivt. Jeg anbefaler alle om å være skeptiske i begynnelsen for å se om klubben virkelig drives inn på rett kurs. Det er ikke lenge siden det ble annonsert plaster på såret-/oppreisings-tilbud for å bevise at NUSSC hadde gjort opp med seg selv. Jeg kan blant annet nevne disse livstidsmedlemsskapene og det "fantastiske" pakketilbudet til treningskampen mot Norwich i fjor sommer (som ble annonsert TO dager før kampstart).

Når det er sagt så håper jeg virkelig at NUSSC ledes inn på riktig kurs igjen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #562 på: 13. Mai 2007, 10:32 »

skal vi bare glemme historien fordi det har kommet ei dame inn i ledelsen?? klubben har jo drevet med ren svindel i mange år! føler de just ansatte en annen tulling som skulle gjøre alt så mye bedre. hvorfor er det så annerledes nå?

Prisen for å få navn/nr på drakta, hva koster det andre steder?? Kom med eksempler takk! både internett og butikkpriser er av interesse...

Bestiller du fra den offisielle butikken på nett koster det "bare" £10 ekstra.. Men i tillegg kommer frakt (£15) og toll på forsendelsen.. Da er du kjapt på 1000 kr eller mer for ei drakt!

Så de som ikke har mulighet til å reise på kamp, og på den måten kan kjøpe den er tilbudet sånn jeg ser det fullt ut akseptabelt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #563 på: 13. Mai 2007, 10:42 »
Blir som et parti på stortinget, bare fordi det kommer ny person in i bildet så blir allt så veldig mye bedre.
Syns ikke man skal oppføre seg dårlig mot en person generellt, men de som jobber der må skjønne hvorfor folk faktiskt er sykt irritert og skuffet.
Å bli lurt for penger er noe som svir uansett hvem som gjør det mot en.

Dummeste jeg har hørt.
en ny leder setter som oftest sitt eget preg på en organisasjon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #564 på: 13. Mai 2007, 10:45 »

Alle forbrytere er evige forbrytere. Ingen fortjener en ny sjangse hvis de driter på draget? Skal alle forhåndsdømmes for potensielle fremtidige feil?

Alt jeg ber om er at man har en positiv innstilling til samarbeid mellom klubbene.
Hårsåre folk er gjerne langsinte, men det blir bare håpløst når man skal gå rundt og være grinete resten av livet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #565 på: 13. Mai 2007, 13:14 »
Enten har hun blitt lurt eller så er hun en lurendreier. Det gjenstår å se.

Eller så har hun faktisk rent mel i posen...DJIIIZØS er det rart det er krig i verden?  ::)

Jeg skrev jo det. Men da er det hun som har blitt lurt. Hva som er tilfellet gjenstår å se. Men det kommer jeg til å stå fast på lenge. Enten har hun blitt lurt eller så er hun en lurendreier!

Hvis NUFC noen gang skal få en Norsk supporterklubb som er av en sånn størrelse at vi kan få fordeler med mediaNorge, da er vi pokka nødt til å samarbeide. Dette MÅ skje før eller siden, og jeg håper at dere som har vært her lenge, kan gi Lene Jensen ro til å komme i gang før dere betviler hennes intensjoner.

Det er mange her nå som bare henger seg på og skaper skarpere og skarpere bruddkanter i forholdet mellom de to klubbene, og det er bare barnslig. Skjerp dere!

For Newutd.no er ikke samarbeid aktuelt på det nåværende tidspunkt. Det er heller ikke noe tema enda.

Nå får vi håpe at Lene Jensen er en skikkelig jente som kan det å drive en supporterklubb på riktig måte. Det er ingen i newutd.no som er motstander av Lene Jensen. Ikke på noen som helst måte. Men vi kan ikke forandre holdning til NUSSC før vi har sett en endring i kursen de holder. Det har ikke Lene Jensen rukket å vise oss enda. Det tar tid.

Et samarbeid er derfor ikke noe samtaleemne enda. Og det har ingenting med Lene Jensen å gjøre.
Toon, Toon,
Black and white army

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 13. Mai 2007, 13:56 »

Prisen for å få navn/nr på drakta, hva koster det andre steder?? Kom med eksempler takk! både internett og butikkpriser er av interesse...

ta kontakt med forskjellige leverandører av sportsklær da. feks scantrade (umbro). det tar dem noen få minutter å printe på hva enn du vil ha. aldri om de vil ta 300kr per trykk

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 13. Mai 2007, 14:04 »

Alle forbrytere er evige forbrytere. Ingen fortjener en ny sjangse hvis de driter på draget? Skal alle forhåndsdømmes for potensielle fremtidige feil?

Kommer aldri til å godta NUSSC hvis Weiseth sitter i kulissene. Glemmer ikke hans patetiske forsøk på å komme seg inn på dette forumet under dekknavn for så å prøve å bli moderator eller noe sånt. Han skulle vel bare fucke opp. Og da vi oppdaget han, registrerte han seg med sitt eget navn og begynte å rakke ned på newutd. Er vel ingen tvil om at NUSSC ser på newutd som en trussel i fremtiden. Jeg takker hvertfall gledelig nei til samarbeid. Kanskje hvis vi blir lovet bankett med newcastle spillerne der vi kan prate med dem i flere timer skal jeg vurdere det!  :D

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #568 på: 13. Mai 2007, 14:05 »
Christian er ute av bildet, så begynn å vurder det! ;)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #569 på: 13. Mai 2007, 14:13 »
Christian er ute av bildet, så begynn å vurder det! ;)

Har du dokumentasjon på det, eller er det bare noe du tror?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!