20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #540 på: 27. Mars 2007, 15:55 »
Folk sier sannheten mer enn aldri før, Bernsten. Og den siste tråden har ikke Thomas Berg slettet, så det er nå åpen diskusjon på nufc.no sitt forum, noe som selvfølgelig er positivt. Men jeg syntes da vi kunne vente med den diskusjonen til en ny leder er kommet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #541 på: 27. Mars 2007, 17:30 »
Tråden er nå stengt og mitt siste innlegg som kunne tolkes som kritikk av ledelsen der borte har blitt fjernet!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #542 på: 05. April 2007, 11:38 »
Nesten hver gang jeg går inn på nussc-forumet, står det øverst i venstre hjørne: det er 1 bruker i forumet...

HERLIG :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 09. April 2007, 22:13 »
Det er ikke spesielt herlig nei. Det er svært synd at det er blitt sånn. Det er positivt at flere og flere medlemmer har turt å tale ledelsen midt i mot, til tross for at ledelsen forsøker å kneble dem. Men ledelsen lykkes stort i å hindre aktiviteten på forumet. Og det er veldig synd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #544 på: 08. Mai 2007, 14:43 »
Vet ikke om det har vært postet noen andre steder her inne, men det er nå visstnok ansatt ny leder i klubben. Navnet er Lene Jensen. Hun skal etter sigene fra Mr.Berg presentere seg selv på nussc forumet i løpet av dagen. Så får man se hvilke endringer hun legger opp til. Skal Nussc ha den MINSTE sjanse til å overleve må ting skje...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 08. Mai 2007, 14:46 »
Vet ikke om det har vært postet noen andre steder her inne, men det er nå visstnok ansatt ny leder i klubben. Navnet er Lene Jensen. Hun skal etter sigene fra Mr.Berg presentere seg selv på nussc forumet i løpet av dagen. Så får man se hvilke endringer hun legger opp til. Skal Nussc ha den MINSTE sjanse til å overleve må ting skje...

Greit nok at det blir ansatt en ny leder, men dette har ingenting å si så lenge Christian Weiseth eier NUSSC. Så lenge han gjør det, trenger jeg ikke engang å vurdere å melde meg inn igjen...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #546 på: 08. Mai 2007, 15:44 »
Stakkars dame som tar over ansvaret for denne skakkjørte supporterklubben. Hun har litt av hvert å rydde opp i. Blant annet blir det en utfordring å få ordne dette med livstidsmedlemsskapene som sleipingen(e) foran henne har stikket av med pengene fra.

Jeg ønsker Lene Jensen lykke til og håper at NUSSC blir drevet som en "for supportere - av supportere"-klubb fremover.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 08. Mai 2007, 16:11 »
Jeg har overhode ikke trua på at NUSSC skal bli en skikkelig supporterklubb med fornøyde medlemmer... I allefall ikke oppegående medlemmer :) Ser ikke bort i fra at "mafiaen" fortsatt trekker i trådene, og at dette er et siste forsøk på å tyne penger ut av supportere... Det skal i allefall store forandringer til før jeg kommer til å melde meg inn.

Når det skal sies så håper jeg at det er en ærlig, dyktig og oppegående person som har tatt over supporterklubben nå, og at hun klarer å få supporterklubben på bena igjen...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #548 på: 08. Mai 2007, 17:30 »
Det er du absolutt ikke alene om å ønske. Samtlige som er inne på nussc forumet med jevne mellomrom ønsker (og forventer) nettopp at ting tar en helt ny vending nå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 08. Mai 2007, 19:12 »
Har ikkje noke tru på det blir noke bedre sålenge Weiseth er den som velger  lederne
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #550 på: 08. Mai 2007, 22:14 »
"Jeg kommer til å bruke et par uker på å bli kjent med supporterklubbens historikk og kommer tilbake med mine tanker rundt fremtiden i løpet av kort tid."

Skriver hun i sitt første innlegg på Newcastle.No.

Får håpe hun ikke graver altfor dypt, Weiseth?  ;)
Leit hvis hans nyervervelse skulle trekke seg etter et par dager etter å ha funnet ut hvordan bakmennene er. Men det skjer vel ikke.

djmattis

• Gjest
« Svar #551 på: 10. Mai 2007, 19:21 »
Har noen fått penger tilbake for den spillerbanketten eller?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 11. Mai 2007, 09:20 »
Jeg har ikke fått ei krone, i hvertfall.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #553 på: 11. Mai 2007, 09:38 »
Stakkars dame som tar over ansvaret for denne skakkjørte supporterklubben. Hun har litt av hvert å rydde opp i. Blant annet blir det en utfordring å få ordne dette med livstidsmedlemsskapene som sleipingen(e) foran henne har stikket av med pengene fra.

Ja akkuratt det der luktet svindel fra dag 1 for oss som kjenner til NUSSC. Håper ikke det er så mange som har slukt agnet. Er det noen som har noen konkrete tall?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #554 på: 11. Mai 2007, 09:41 »
Enten har hun blitt lurt eller så er hun en lurendreier. Det gjenstår å se.
Toon, Toon,
Black and white army