20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #525 på: 22. Mars 2007, 23:47 »
Joda, jeg vet det Eivind1. Men NUSSC er liksom "hjertebarnet" mitt. Jeg har vært medlem siden det ikke var mye supporterklubb å snakke om, og jeg har vært vitne til hvilken fabelaktig jobb Weiseth gjorde, til tross for all den lyssky virksomheten han drev med i tillegg. At han lurte til seg ekstra kroner her og der og profitterte på å drive supporterklubben. På tross av alt dette utviklet han supporterklubben nesten fra scratch, og det er et veldig godt grunnlag å bygge videre på for ærlige mennesker. Hadde jeg bare følt meg i stand til det skulle jeg veldig gjerne tatt over hele butikken sjøl. Jeg har en nesten grenseløs lojalitet til nussc, og jeg er fullt klar over at det er veldig vanskelig å forstå det for alle som ikke har det. Derfor er det ikke bare bare for meg å melde meg ut av supporterklubben.

Og jeg hadde en grenseløs lojalitet til Eddie Murphy etter rollene hans i "Beverly hills cop" og "48 timer" og påfølgende filmer. Men, etter å ha sett karrierekurven hans peke rett nedover på 90-tallet så tar jeg meg ikke bryet med å kaste bort tid på filmer han medvirker i lenger.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #526 på: 23. Mars 2007, 00:22 »
Jeg laget følgende tråd på newcastle.no nå.

Sitat fra: Magnar Magerøy
Hvorfor er det så hissig debatt/ingen debatt rundt supporterklubben? Jeg synes det virker åpenbart at Thomas Berg ønsker å gi seg. Christian Weiseth har trukket seg ut. Ettersom Weiseth fortsatt står som eier vil ryktene rundt et oppkjøp finne sted. Supporterklubben har også annonsert etter nye ledere og nye ansvarlige for salg av supportereffekter. Det virker også åpenbart at ingen i den nåværende ledelsen vil ta en diskusjon rundt supporterklubben, men heller holde en nedlatende holdning overfor sine medlemmer. Da er det egentlig bedre å holde kjeft, mener jeg. Litt åpenhet og diskusjon skader ikke. NUSSC drives så lukket som stalinistiske Sovjet. Det virker også å fungere etter de samme prinsippene. Kommer man med kritikk av ledelsen blir man utestengt/henrettet. Hvorfor ønsker NUSSCs ledelse å kneble sine medlemmer på denne måten?
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #527 på: 23. Mars 2007, 00:29 »
Og hvor mange minutter tar det til den tråden er slettet?!

Det eneste ledelsen i NUSSC fortjener og forstår(om det skal bli noen gedigne endringer, og det trengs) er en masseutmelding.
Carr har altfor få landskamper for England!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 23. Mars 2007, 00:42 »
Jeg laget følgende tråd på newcastle.no nå.

Sitat fra: Magnar Magerøy
Hvorfor er det så hissig debatt/ingen debatt rundt supporterklubben? Jeg synes det virker åpenbart at Thomas Berg ønsker å gi seg. Christian Weiseth har trukket seg ut. Ettersom Weiseth fortsatt står som eier vil ryktene rundt et oppkjøp finne sted. Supporterklubben har også annonsert etter nye ledere og nye ansvarlige for salg av supportereffekter. Det virker også åpenbart at ingen i den nåværende ledelsen vil ta en diskusjon rundt supporterklubben, men heller holde en nedlatende holdning overfor sine medlemmer. Da er det egentlig bedre å holde kjeft, mener jeg. Litt åpenhet og diskusjon skader ikke. NUSSC drives så lukket som stalinistiske Sovjet. Det virker også å fungere etter de samme prinsippene. Kommer man med kritikk av ledelsen blir man utestengt/henrettet. Hvorfor ønsker NUSSCs ledelse å kneble sine medlemmer på denne måten?
Innlegget ditt står der enda det! Men det spørs vel om det er der imorgen tidlig!

Men hvordan kan man vite at Weiseth har trukket seg ut hvis/om han fremdeles står som eier?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 23. Mars 2007, 01:06 »
Vi får se om noen svarer meg, enten de vil diskutere eller være enige. Eller har de klart å kneble alle medlemmene der?
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #530 på: 23. Mars 2007, 15:20 »
Nå har Berg/Weiseth svart og stengt tråden!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 23. Mars 2007, 15:35 »
Det var ikke overraskende. Men jeg ble ikke utestengt, og han har heller ikke slettet det jeg har skrevet. Det er jo stor framgang. Allikevel ser jeg ikke poenget med å stenge tråden. Hvorfor ikke heller bare si hva det er jeg er så feilinformert om. Da informerer han jo på samme tid alle andre. Problemet er at jeg er svært velinformert.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 23. Mars 2007, 19:49 »
Det du sier er så sant, så sant Magnar.
Det er ikke alle vi som har kritisert supporterklubben i det siste som farer med feilinformasjon. Jeg vet at jeg har mitt stort sett på det tørre. Jeg har vært med såpass lenge. Men jeg har jo blitt kalt løgner og hva verre er jeg også.

For å dra sammenlikninger med et litt mer moderne regime enn Stalins Sovjet, så vil jeg dra sammenligninger med Bush jrs USA. Det er jo ikke lov å si et kvekk som kan oppfattes som kritikk av ledelsen der heller...

Dersom Thomas Berg så mye som én eneste gang kunne ha tatt seg bryet med å opplyse om hva som er "rett informasjon", så kunne jeg forstått det om han hadde tatt den bryske tonen etter ørten andre inlegg som er "feil".

En ting er at en ikke skal kritisere ledelsen, en annen ting er at en ikke får føre en seriøs diskusjon rundt supporterklubben heller. Ledelsen skal styre ALLLE debatter om supporterklubben. Det som har kommet i det siste har vært konstruktiv kritikk. Men selv ikke det er lov.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #533 på: 23. Mars 2007, 20:00 »
Ja, det er der NUSSC gjør den store premietabben.

Er jo faen meg ikke lov å antyde til at noe er litt galt før NUSSC-folka klikker helt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 23. Mars 2007, 20:24 »
Det er heller ikke lov å antyde at Weiseth gjorde noe galt. Selv det er strengt forbudt. Ikke at jeg skjønner hvorfor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #535 på: 23. Mars 2007, 22:06 »
Det skjønner jeg mye av. Weiseth styrer showet fremdeles.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 24. Mars 2007, 03:37 »
Nå har jeg fått flere PMer på det forumet fra folk som gir meg støtte, men ikke tør skrive det på forumet. Det er bekymringsverdig. Først og fremst for supporterklubben.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 24. Mars 2007, 14:08 »
Er det bare meg eller har pågangen på forumet til NUSSC gått kraftig ned i det siste?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #538 på: 24. Mars 2007, 14:26 »
Ser rimelig dødt ut ja!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 24. Mars 2007, 18:37 »
Ja, det er der NUSSC gjør den store premietabben.

Er jo faen meg ikke lov å antyde til at noe er litt galt før NUSSC-folka klikker helt.

Tabbe? Det funker jo. Folk tør ikke si sannheten lengre.