20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #510 på: 22. Mars 2007, 00:50 »
Er sikkert en eller annen naiv superidiot som kommer til å kjøpe selskapet...

Det beste hadde jo vært og startet en ny supporterklubb slik at Weiseth ble sittende med den jævla klubben sin, avtaler og forpliktelser i fred, men det er vel svært vanskelig å få til i realiteten. Synes oppriktig synd på de stakkars sjelene som lar seg lure til å jobbe frivillig for NUSSC...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #511 på: 22. Mars 2007, 10:36 »
Ingen gjeld? I utgangen av 2005 hadde NUSSC en gjeld på nesten 100'000 i følge deres egne regnskapstall
http://www.proff.no/proff/search/keyFigures.c?freeText=&bc=-2&c=&org=945913061

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #512 på: 22. Mars 2007, 11:13 »
Disse tallene er garantert mye verre nå.
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #513 på: 22. Mars 2007, 12:20 »
Kanskje vi skulle spleiset på alle regnskapstallene?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 22. Mars 2007, 12:32 »
Synes det var noen vanvittig rare tall som er oppført der. Gikk jo fra 19000 kr i driftsinntekter i år 2000, til over 1,2 millioner i 2004! Isåfall er det noe kluss der!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #515 på: 22. Mars 2007, 14:13 »
Opprettet kanskje selskapet på slutten av 2000?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #516 på: 22. Mars 2007, 15:19 »
Legg ned newcastle.no også kan Newutd.no ta over som den nye offisielle norske supporterklubben til Newcastle! Er ikke det et godt forslag da ;D
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #517 på: 22. Mars 2007, 15:20 »
Er det noen som har enerett på det å være den offisielle supporterklubben? Og hvorfor i all verden tror du at NUSSC er det?
Toon, Toon,
Black and white army

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #518 på: 22. Mars 2007, 15:35 »
Det var litt ironi i det innlegget der. Er sikkert ikke så lett å skjønne men.. La meg forklare. Det er synd at NUSSC skal være bilde utad til newcastle-supportere i Norge, når de holder på sånn som de gjør. Det er dem som står oppført på supporterunion.no, der mange norske supportere går for å finne hjemmesiden til sine respektive lag.. Da kan dem like gjerne putte på oss ;) Jeg synes vi skal bli mer synlig, ved at vi kanskje møter opp på Canal+ når Castle er hovedkampen(nå vet jeg ikke om dere har prøvd elns, men det er bare et forslag).
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 22. Mars 2007, 17:21 »
Jeg begynner faktisk for første gang å helle mot at Newutd skal prøve å etablere seg som en supporterklubb, ikke bare en internettside. Det siste innlegget fra Thomas Berg irriterer meg så fryktelig at jeg ikke kan få satt ord på det. Hvis han så mye som våger å skjelle ut supporterklubbens medlemmer og kalle meg, og de andre med meg, som er litt kritiske til supporterklubbens arbeid, for fantasifigurer igjen, da er begeret nådd og jeg sender oppsigelsesbrev umiddelbart. Jeg skulle så gjerne ha skrevet dette på newcastle.no, men det er det ingen vits i. Inlegget vil bli slettet umiddelbart, og jeg vil trolig bli kastet ut (greit nok, det er jo ikke verdens undergang, men likevel ingen ønskesituasjon).

Jeg prøver å si til meg selv at jeg skal holde ut til en ny leder er kommet på plass og fått etablert seg, men jeg er jammen ikke så sikker på om jeg vil ta sjansen på det.

Tilbake til saken. Newutd må begynne å profilere seg mer offentlig igjen nå. Vi må rett og slett begynne å bevege oss i retning av å opptre som en supporterklubb, og ikke bare en nettside. NUSSC kan bare ikke fortsette et sånt tyranni. Unge newcastlesupportere som ikke er bekjent med supporterklubben fortjener ikke å havne i et sånt helvete.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #520 på: 22. Mars 2007, 17:23 »
*klapp, klapp*

Newutd må se lengre. Det virker som at alle her er enige om det. Men det er klart at dette ikke er noe småprosjekt heller for Nordin&Co.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 22. Mars 2007, 17:26 »
Første steg for at newutd.no skal ta over tronen er at folk som deg melder seg ut av newcastle.no, Joakim. Uten medlemmer- ingen fortjeneste, og det er jo tross alt målet til newcastle.no - penger, penger, penger...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 22. Mars 2007, 17:34 »
Joda, jeg vet det Eivind1. Men NUSSC er liksom "hjertebarnet" mitt. Jeg har vært medlem siden det ikke var mye supporterklubb å snakke om, og jeg har vært vitne til hvilken fabelaktig jobb Weiseth gjorde, til tross for all den lyssky virksomheten han drev med i tillegg. At han lurte til seg ekstra kroner her og der og profitterte på å drive supporterklubben. På tross av alt dette utviklet han supporterklubben nesten fra scratch, og det er et veldig godt grunnlag å bygge videre på for ærlige mennesker. Hadde jeg bare følt meg i stand til det skulle jeg veldig gjerne tatt over hele butikken sjøl. Jeg har en nesten grenseløs lojalitet til nussc, og jeg er fullt klar over at det er veldig vanskelig å forstå det for alle som ikke har det. Derfor er det ikke bare bare for meg å melde meg ut av supporterklubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 22. Mars 2007, 18:36 »
Jeg har meldt meg ut av NUSSC (tviler sterkt på at jeg noen ganger kommer til å bli medlem igjen), og går fortsatt med store planer om å ta dem til retten etter den supre banketten i sommer....

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 22. Mars 2007, 18:41 »
Jeg begynner faktisk for første gang å helle mot at Newutd skal prøve å etablere seg som en supporterklubb, ikke bare en internettside. Det siste innlegget fra Thomas Berg irriterer meg så fryktelig at jeg ikke kan få satt ord på det. Hvis han så mye som våger å skjelle ut supporterklubbens medlemmer og kalle meg, og de andre med meg, som er litt kritiske til supporterklubbens arbeid, for fantasifigurer igjen, da er begeret nådd og jeg sender oppsigelsesbrev umiddelbart.
Ja, kor mange gangar han har kalt medlemmer uvitne det har eg ikkje talet på.