20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #495 på: 21. Mars 2007, 00:34 »
Godt mulig. Kanskje vi skal gjøre det da. Hadde jo vært ganske gøy egentlig. Har noen artige mailer jeg har fått fra NUSSC, uten at det står hvem det er fra. Tror egentlig det er fra Weiseth. Hadde jo vært ikke vært særlig realt og kommet med søksmål etter de har fått nye eiere heller...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 21. Mars 2007, 00:36 »
Godt mulig. Kanskje vi skal gjøre det da. Hadde jo vært ganske gøy egentlig. Har noen artige mailer jeg har fått fra NUSSC, uten at det står hvem det er fra. Tror egentlig det er fra Weiseth. Hadde jo vært ikke vært særlig realt og kommet med søksmål etter de har fått nye eiere heller...
Nye eiere? Er det snakk om at noen andre skal kjøpe supporterklubben?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 21. Mars 2007, 10:58 »
Ja. Den er visst lagt ut til salg for 1000 kroner....

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #498 på: 21. Mars 2007, 11:58 »
Kanskje han frykter søksmålet ditt og vil kvitte seg med dritten!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 21. Mars 2007, 12:39 »
Regner med det ja. Ville jeg gjort om jeg var ham i allefall :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 21. Mars 2007, 16:23 »
Thomas Berg er i aller høyeste grad styrt av Weiseth.
Det ble nylig staret en tråd på forumet om hva som har skjedd med supporterklubben, hvorfor folk hater Weiseth og hvorfor Berg trakk seg som leder.

Jeg og andre har påpekt fakta, og Ulf-Johnny av alle, snakket frempå om å starte hele supporterklubben på nytt, som en fri og uavhengig supporterklubb. Det ble for drøy kost for Berg, som kalte det hele personangrep og slettet tråden.

Jeg er ikke overrasket, men jeg er irritert over at noe så uskyldig skal slettes uten særlig grunn.

Tålmodigheten min er i ferd med å ta mer og mer slutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #501 på: 21. Mars 2007, 17:26 »
Trist egentlig alt sammen. Skal ha klart det når man får så mange supportere om mot seg.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #502 på: 21. Mars 2007, 17:32 »
Problemet på newcastle.no er at det er berre"forum gjengen" som vet om problemt. det vil sei omlag 250 stykk. Skal ikkje forundre meg om resten går rundt og ikkje aner en dritt  og trur klubben er vellstyrt. Kjenner iallefall en...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 21. Mars 2007, 17:36 »
Thomas Berg er i aller høyeste grad styrt av Weiseth.
Det ble nylig staret en tråd på forumet om hva som har skjedd med supporterklubben, hvorfor folk hater Weiseth og hvorfor Berg trakk seg som leder.

Jeg og andre har påpekt fakta, og Ulf-Johnny av alle, snakket frempå om å starte hele supporterklubben på nytt, som en fri og uavhengig supporterklubb. Det ble for drøy kost for Berg, som kalte det hele personangrep og slettet tråden.

Jeg er ikke overrasket, men jeg er irritert over at noe så uskyldig skal slettes uten særlig grunn.

Tålmodigheten min er i ferd med å ta mer og mer slutt.
Hadde ikke vært så dumt å starte supporterklubben på nytt, og må jo si at om den er til salgs for 1000 kr er jo det bare småpenger. Poenget med hele greia må jo være å få en ledelse supporterne er fornøyd med, og ikke minst klare og holde det man lover. Ikke en som prøver å tjene penger på oss suppoortere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #504 på: 21. Mars 2007, 17:48 »
Problemet på newcastle.no er at det er berre"forum gjengen" som vet om problemt. det vil sei omlag 250 stykk. Skal ikkje forundre meg om resten går rundt og ikkje aner en dritt  og trur klubben er vellstyrt. Kjenner iallefall en...

Ja, enig.

Men husk, man trenger ikke alltids være medlem av forumet der for å finne ut at supporterklubben der ikke er velstyrt.  ;)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #505 på: 21. Mars 2007, 18:12 »
Hadde ikke vært så dumt å starte supporterklubben på nytt, og må jo si at om den er til salgs for 1000 kr er jo det bare småpenger. Poenget med hele greia må jo være å få en ledelse supporterne er fornøyd med, og ikke minst klare og holde det man lover. Ikke en som prøver å tjene penger på oss suppoortere!

Weiseth har et oppriktig ønske om å selge supporterklubben for 1000 kroner. Men hvor mange vil du anbefale å kjøpe gjeld?

Jeg synes One United illustrerer veldig tydelig Weiseth og Bergs hensikter med supporterklubben.
Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 21. Mars 2007, 18:25 »

Weiseth har et oppriktig ønske om å selge supporterklubben for 1000 kroner. Men hvor mange vil du anbefale å kjøpe gjeld?

Jeg synes One United illustrerer veldig tydelig Weiseth og Bergs hensikter med supporterklubben.
Supporterklubben kan da vel umulig ha gjeld? Kan ikke tro at noen tar opp lån på en supporterklubb!?

Tror du One United bare er noe vås?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #507 på: 21. Mars 2007, 19:40 »
NUSSC er et as så det er mulig å ta opp lån ja!
Det der one united greiene er jo et latterlig prosjekt for å hente raske penger. Vil jo ikke lønne seg om alle hadde blitt "one united"!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 22. Mars 2007, 00:13 »
For første gang har jeg faktisk blitt virkelig provosert av NUFC-lederen nå. På spørsmål om oppkjøp av supporterklubben fra en eller annen fyr skriver han:

Sitat
Vi har søkt etter ny leder og fristen er nå utgått. Dermed er vi i en fase hvor vi nå intervjuer de aktuelle kandidatene. Alt annet som skrives her inne er fri fantasi fra forumsmedlemmer som bare er ute etter å skrive dritt og vås. Jeg kunne stengt de ute, men hver gang noen stenges ute blir det rabalder, så det tar jeg som et tegn på at dere ønsker alle disse fantasi-figurene her inne, uten at jeg helt kan forstå det. Mer info følger når ny leder er på plass. Supporterklubben har for øvrig ingen gjeld, den har blitt drevet profesjonelt i mange år og er svært veldreven. Jeg setter nå pris på om jeg får bruke tiden på å få på plass ny leder og ikke måtte gå inn her hver eneste dag og lese fantasi-innlegg som oppkjøp, gjeld etc. Alternativt må vi stenge forumet til ny leder er på plass og vi er nå svært nærme den beslutningen.

Tråden oppkjøpet ble nevnt i er selvfølgelig slettet nå, sammen med en haug andre, men det er vel ikke bare jeg som husker at fantasifiguren han snakker om her er seg selv.  ::)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #509 på: 22. Mars 2007, 00:24 »
Jeg er hellig overbevist om at Christian H Weiseth vil forsøke å lure en eventuell kjøper av supporterklubben. Jeg vil derfor sterkt anbefale alle interesserte kjøpere å tenke seg om flere ganger før de skriver under på noe. Dette på tross av at jeg virkelig ønsker en ny eier for NUSSC. Antakelig vil vi aldri se en ny eier av supporterklubben, og jeg er redd Weiseth må legge ned, og noen andre må starte fra bunnen av. Det er svært trist, men sånn er det bare. Så får vi bare håpe at newcastlefansen i Norge får en supporterklubb de kan være stolte av, og som de kan samles rundt seinere.
Toon, Toon,
Black and white army