20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #480 på: 11. Mars 2007, 14:28 »
Sitat
NUSSC er verdens største supportklubb for Newcastle United, tett fulgt av en av de engelske.

Sitat
Objektivitet: Denne artikkelens objektivitet er omstridt. Redigeringer som mangler referanser og/eller avviker fra en objektiv fremstilling, kan bli fjernet.

Wikipedia <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 12. Mars 2007, 02:39 »
Husker Nussc skrytte av det når eg blei medlem for mange år siden lol
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #482 på: 20. Mars 2007, 17:01 »
Har registert meg på forumet der nå (igjen). De fortsetter den samme nazi- stilen enda med sletting av innlegg. Thomas Berg og Weisethen virker jo nesten identiske i sin lederstil. Kanskje Thomas er en fiktiv Christian?

Kommer nok aldri til å bli medlem på newcastle.no.

Synes det er ytterst merkelig at Christian faktisk er innvolvert i det meste som skjer enda! Spesielt ansettelsen av ny leder! For noe korrupt dritt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #483 på: 20. Mars 2007, 17:06 »
Har registert meg på forumet der nå (igjen). De fortsetter den samme nazi- stilen enda med sletting av innlegg. Thomas Berg og Weisethen virker jo nesten identiske i sin lederstil. Kanskje Thomas er en fiktiv Christian?

Haha, jeg tenkte faktisk nettopp på det samme. Der verste er at det er sikkert det og!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 20. Mars 2007, 18:23 »

Haha, jeg tenkte faktisk nettopp på det samme. Der verste er at det er sikkert det og!

Har hatt det scenarioet i bakhodet helt siden en god stund tilbake, og jeg må si det faktisk virker mer og mer sannsynlig. I utgangspunktet en ganske svett konspirasjonsteori, men er det noen som er i stand til sånt så må det være han... Har hørt historier om at han har gitt seg ut for å være en annen minst en gang før.  ;D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 20. Mars 2007, 18:55 »
Går bare og gleder meg til de skal sette opp tur til treningsleiren i Danmark jeg. Hooy så gøy det skal bli...

Er sikkert 1000 stykker i Norge som heter Thomas Berg da, så det er vel ikke den vanskeligste personen å dikte opp...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 20. Mars 2007, 22:32 »
Har folk fått pengene igjenn ette banketten?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 20. Mars 2007, 22:37 »
Nope. Vi er en gjeng som har tenkt å ta det til retten, men spørs om det kanskje er litt seint nå...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 20. Mars 2007, 22:58 »
Nope. Vi er en gjeng som har tenkt å ta det til retten, men spørs om det kanskje er litt seint nå...
Er vel ikke for sent før saken er foreldet? Skylder de deg noe, uansett hvor mye eller lite det er, så er det rett og slett en prinsippsak som ikke skal tapes!

plebbster

• Gjest
« Svar #489 på: 20. Mars 2007, 23:05 »
Hvis disse teoriene om dobbeltnavn stemmer, så ville det vært spennende å invitere BÅDE weiseth og Thomas Berg til en eventuell rettsak.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #490 på: 20. Mars 2007, 23:07 »
Ja det hadde vært kjekt. Kanskje vi skal sende Thomas en mail der vi forteller han om konspirasjonsteorien vår" ;D ;D

ndring av styre

Navn/foretaksnavn:   NORDIC NEWCASTLE SUPPORTERS AS
Organisasjonsnummer:   945 913 061
Forretningsadresse:   Bestumveien 42 E
0281 OSLO
Kommune:   OSLO
Organisasjonsform:   Aksjeselskap

Styre:   

Styrets leder:   
Christian Herman Weiseth, Bestumveien 84 N, 0283 OSLO

Styremedlem:   
Kjell Weiseth
   Fratrådt

Varamedlem:   
Karen Munksgaard Weiseth

Foretaksregisteret 07.02.2007

Han er nok involvert i aller høyeste grad enda!
« Siste redigering: 20. Mars 2007, 23:18 av Ã…smund »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 20. Mars 2007, 23:41 »
Jeg har i allefall sendt ganske mange mail med en person som ikke nevnte navnet sitt og ble livredd når jeg snakka om advokat eller forbrukerrådet.

Er jo helt sikker på å vinne saken, men det er jo litt stress å møte i forliksrådet også da...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 20. Mars 2007, 23:53 »
Jeg har i allefall sendt ganske mange mail med en person som ikke nevnte navnet sitt og ble livredd når jeg snakka om advokat eller forbrukerrådet.

Er jo helt sikker på å vinne saken, men det er jo litt stress å møte i forliksrådet også da...
Stress og stress, de gjør jobben sin uansett. Det blir vel bare et møte for deg, i tillegg til noen brev i posten. Kjedlig å gi bort penger til folk som bløffer for å få de. Få hjelp av TV2 hjelper deg, det hadde vel vært noe?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 21. Mars 2007, 00:21 »
Klarer meg fint selv, og gidder ikke på tv. Av den jussen jeg selv kan vet jeg at vi kommer til å vinne saken. Har også vært i kontakt med forbrukerrådet (eller noe i den dur) og advokat som sier vi har riktig. Det var jo ingen overaskelse siden jeg vet at vi har riktig.

Det er jo snakk om under 1000 kroner, så det er jo ikke pengene som er drivkraften, mer lysten på at de ikke skal slippe unna med slik simpel svindel. Så tror vi kommer til å ta affære før påske hvis det ikke er for seint da. Tror foreldesesfristen er 3 år, spørs hvilken lov/krav saken kommer under...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #494 på: 21. Mars 2007, 00:25 »
Thomas Berg og Christian Weiseth er ikke samme person. Thomas Berg er avhengig av råd fra Weiseth for hver ting han skal gjøre. Derfor ser vi bare sporadiske innslag fra Berg. Weiseth er fortsatt eier av NUSSC. Det er liten tvil om at han fortsatt er sterkt involvert.

Når det gjelder et eventuelt søksmål tror jeg det er akkurat det rette tidspunktet nå.
Toon, Toon,
Black and white army