20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #450 på: 25. Sep. 2006, 22:26 »
Nettopp. Og skal vi virkelig la alle sammen finne ut om dette "the hard way"?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 26. Sep. 2006, 16:58 »
Men hvis de medlemmene du snakker om Mack, ikke er aktive nettbrukere, hvordan i all verden skal vi da få dem inn på newutd.no, når de sannsynligvis bare vet om newcastle.no?

Den skjønner ikke jeg. Sjansen for å oppdage newutd.no via newcastle.no er vel egentlig fremdeles ganske liten. Selv om vi ikke blir kastet ut av å nevne ordet lenger da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #452 på: 26. Sep. 2006, 18:07 »
Jeg snakker ikke om noen protestaksjoner. Men det gjør ingenting om folk jevnlig blir fortalt om hva slags organisasjon NUSSC er og har vært. Jeg kommer ikke til å starte noen store aksjoner, men om folk skulle spørre, er jeg villig til å svare på spørsmål.

Underlig at du som rabulist ikke er mer for noen revolusjon.  :lol:
Toon, Toon,
Black and white army

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #453 på: 27. Sep. 2006, 11:38 »
Sitat fra: "Christian"
Istaden for å bruke tid på å kaste dritt om newcastle.no, bruk heller tid på å forbedre vår kjære newutd.no.

For å sei det rett ut, det hjelper ingen ting å sitte å skrive masse dritt om newcastle.no her. For sida vil forsatt bli der, det skal mykje til å få dei 1000 medlemane i newcastle.no til å bytte over til newutd.no.

Ha forsatt ein fin dag alle sammen ;)

hvordan skal vi "ikke moderatorer" forbedre newutd.no???

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 27. Sep. 2006, 14:30 »
Sitat fra: "lucky_luque"

hvordan skal vi "ikke moderatorer" forbedre newutd.no???

Vi har jo et forum kalt "tilbakemeldinger". Der er det fullt lovlig å komme med forslag til hvordan forbedre newutd.no.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #455 på: 07. Mars 2007, 19:23 »
Nå har faktisk den nye Lederen trekkt seg allrede, var vel ikkje noke og henta..
Men dette er positivt for no er det gode muligheter for Nussc endelig kan få ein brukandes leder.
Men huff misunner ikkje noken den jobben, har litt av kvart og rette opp i =/
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #456 på: 07. Mars 2007, 21:38 »
Ja Benson, nå har Thomas Berg trukket seg med umiddelbar virkning, det er riktig det. I den forbindelse er det flere av de aktive på forumet til newcastle.no som har begynt å pønske på fremtiden. Håper virkelig klubben nå blir drevet på nullprofitt prinsippet og at det kan bli litt bedre forhold mellom de forskjellige leirene i norge.. Blir spennende i fremtiden nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 07. Mars 2007, 21:51 »
Slå sammen de to sidene, for guds skyld! Vi er ikke mange nok til å drive på to forskjellige sider! La newutd.no være hjemmesiden, mens bladet gis ut som vanlig. Kan jo ikke være så forbanna vanskelig?

plebbster

• Gjest
« Svar #458 på: 07. Mars 2007, 22:57 »
Er det mulig at det går an å ansette en mann som har kompetanse nok i hodet til å åpne forumet for alle igjen?

Kan tenke meg at det er livlig der nå som alle er blitt tvunget over hit.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 07. Mars 2007, 23:15 »
Slå sammen de to sidene, for guds skyld! Vi er ikke mange nok til å drive på to forskjellige sider! La newutd.no være hjemmesiden, mens bladet gis ut som vanlig. Kan jo ikke være så forbanna vanskelig?
Enig EivindI, hadde vært bra om "noen" hadde tort å tatt første skritt i å forene de 2 leirene. Hadde ikke vært dumt med en samlet gjeng.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 07. Mars 2007, 23:18 »

Tja
Har du prøvd og diskutere med Weiseth eller Berg ?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 07. Mars 2007, 23:19 »
er det noen som henger på newcastle.no enda? husker mange fine stunder derfra før jeg ble kicka for ett år siden eller noe. hvor mange brukere har de og hvor flittig blir forumet brukt? hvertfall helt idiotisk de reglene om at man må være medlem for å få være med på forumet

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 07. Mars 2007, 23:30 »

Tja
Har du prøvd og diskutere med Weiseth eller Berg ?

Nå er vel ikke noen av de 2 personene der lenger etter hva jeg har fått med meg. Trenger bare noen "viktige" personer som tar initiativ, så kan vi stå sterkere samlet!

Men er enig i at Weiseth var/er en "grisk" type! Han andre har jeg ikke noen formening om!!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 07. Mars 2007, 23:41 »
Å ikke la "utenforstående" bli medlem av forumet til NUSSC må være noe av det mest idiotiske de har gjort. Tipper de mistet sin kanskje viktigste rekrutteringskilde der. Lurer på om det er folk som faktisk melder seg inn i klubben nå for tiden?

Den nye lederen i supporterklubben har uansett skapt mye ufrivillig humor med innleggene sine. Det skal han ha.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 07. Mars 2007, 23:43 »
Men litt tidlig og sei om det er grunnlag for og få til eit samarbeid med Nussc enda. Men det er spennende