20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #315 på: 21. Mai 2006, 23:56 »
Sitat fra: "Lasse"
Skjønner ikke helt hvorfor dere sitter på ett annet forum og sutrer over hvor dårlig hans forum er.

Fordi han svindler folk, leverer varer for sent og selger biletter til blodpris.
Han selger vel egentlig alt til blodpris av de "produktene" han selger. Og så kaster han folk ut fra forumet, noen med god grunn, andre med dårlig grunn.

Jeg er vel med i sistnevnte siden jeg ikke er Newcastle supporter. :P

Edit; Når det skal være sagt så er jo ikke han det heller så hvorfor er da han innpå forumet?  :P
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #316 på: 22. Mai 2006, 00:19 »
Jammen handle istedet for å sitte å sutre da! Å ha en tråd på 22 sider, hvor man kan klage over hvor dårlig det andre Newcastle-forumet gjør ikke akkurat dette forumet så innihelvete bedre!

Greit, dere hater denne mannen, og er bitter for at dere er kastet ut. Blir ikke akkurat så jævlig mye bedre av å sutre over det på ett annet forum!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 22. Mai 2006, 12:00 »
Jammen handle istedet for å sitte å sutre da! Å ha en tråd på 22 sider, hvor man kan klage over hvor dårlig det andre Newcastle-forumet gjør ikke akkurat dette forumet så innihelvete bedre!

Greit, dere hater denne mannen, og er bitter for at dere er kastet ut. Blir ikke akkurat så jævlig mye bedre av å sutre over det på ett annet forum!

>> Så lenge det holdes til denne ene tråden ser jeg overhodet ikke problemet...

Dessuten har du misforstått det meste når du skrier "handle istedet for å sutre"... Det er jo nettopp det mange av dem har, men man blir ofte svart med sarkasmer og utestengelser.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 22. Mai 2006, 16:19 »

Er ikkje det denne tråden handler om. Wake up.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #319 på: 22. Mai 2006, 16:31 »
Wake up? Hva heter tråden? Jeg har ikke giddet å lese gjennom 22 sider med sutring, det skal jeg ærlig innrømme.

Men for all del, den sjenerer ikke meg. Skal ikke forstyrre oppe i all denne givende klagingen!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 22. Mai 2006, 16:43 »
Wake up? Hva heter tråden? Jeg har ikke giddet å lese gjennom 22 sider med sutring, det skal jeg ærlig innrømme.

Men for all del, den sjenerer ikke meg. Skal ikke forstyrre oppe i all denne givende klagingen!

Nei logg deg heller inn Hos Weiseth og hjelp til der du. Er jo ingen som skriver innlegg der lenger. Trist  :cry:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #321 på: 22. Mai 2006, 16:53 »
Er det ikke? Da har han jo klart det han ville. Tror CW og Cartman er litt i slekt og CW har åpnet sitt eget cartmanland på forumet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 23. Mai 2006, 17:11 »
Å si at ingen skriver innlegg på newcastle.no lenger er å ta i overkant hardt i. Det skrives fortsatt flere innlegg der flere ganger om dagen.

Av og til er det til og med mer aktivitet enn her.

Og jeg må jo få legge til at jeg er noenlunde enig med Lasse. Kritikken mot Weiseth kan bli overkant useriøs enkelte ganger. Ja, mannen gjør en hel del feil, og har en hel del mangler. Og han er en kar som har lært seg hvordan han skal loppe småunger for penger. Men han har samtidig gjort mye bra for supporterklubben.

Når det gjelder utkastelse fra forumet, så skrev jeg nylig et innlegg på forumet hvor jeg irriterte meg over at han straks noen motsa han i en debatt fikk tusenvis av pm om å oppgi fullt navn og melde seg inn i supporterklubben. Men selvsagt fikk jeg til svar at jeg lyver. Men noe annet hadde jeg ærlig talt ikke forventet. Grunnen til at han mente jeg løy var at tittelen på innlegget var "utkastelse". Han hadde jo ikke kastet ut noen, bare nesten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 23. Mai 2006, 17:15 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Lurer på om han forlanger at uthevne medlemmer skal trygle han om å få lov til å komme tilbake til forumet!

NUSSC omsatte for over 1 million i 2004. Ta en titt på
http://www.purehelp.no

Lurer på kor mykje Som havna i Weiseths lomme  :oops:
Litt Kopipengar til Og trykka medlemsbladet og resten kan e tenka me gjekk til Dubai reiser ol. pleasures.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 23. Mai 2006, 17:20 »
Weiseth tjener over 800 000kr i året han!! Grei jobb han har!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #325 på: 23. Mai 2006, 20:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Å si at ingen skriver innlegg på newcastle.no lenger er å ta i overkant hardt i. Det skrives fortsatt flere innlegg der flere ganger om dagen.

Av og til er det til og med mer aktivitet enn her.

Og jeg må jo få legge til at jeg er noenlunde enig med Lasse. Kritikken mot Weiseth kan bli overkant useriøs enkelte ganger. Ja, mannen gjør en hel del feil, og har en hel del mangler. Og han er en kar som har lært seg hvordan han skal loppe småunger for penger. Men han har samtidig gjort mye bra for supporterklubben.

Når det gjelder utkastelse fra forumet, så skrev jeg nylig et innlegg på forumet hvor jeg irriterte meg over at han straks noen motsa han i en debatt fikk tusenvis av pm om å oppgi fullt navn og melde seg inn i supporterklubben. Men selvsagt fikk jeg til svar at jeg lyver. Men noe annet hadde jeg ærlig talt ikke forventet. Grunnen til at han mente jeg løy var at tittelen på innlegget var "utkastelse". Han hadde jo ikke kastet ut noen, bare nesten.

Jeg er kastet ut og det har jeg svart på kvitt. Det er jo bare og se litt på utviklingen av antall medlemmer på forumet "HANS". Men jeg fikk ikke en advarsel en gang!

Merkelig at du Joakim klarer å ha sympati med typen!

Har nå sendt ny mail til han i håp om at han tørr å svare!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 23. Mai 2006, 21:29 »
Fikk forresten brev i posten om medlemsskap. Sko i tillegg til medlemsblader få eit signert Shearer Bilde. Det stod Nussc hadde sikra seg billettsalget over newcastle sekjonen mot lilelstrøm så ein måtte melda seg inn for å få billet...Nokon andre som har fått ?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #327 på: 23. Mai 2006, 21:32 »
Nei ikke jeg i allefall!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #328 på: 23. Mai 2006, 21:34 »
Sitat fra: "Benson"
Fikk forresten brev i posten om medlemsskap. Sko i tillegg til medlemsblader få eit signert Shearer Bilde. Det stod Nussc hadde sikra seg billettsalget over newcastle sekjonen mot lilelstrøm så ein måtte melda seg inn for å få billet...Nokon andre som har fått ?
Fikk det jeg og.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #329 på: 24. Mai 2006, 16:27 »
Hvis CW har gjort som han skal så er den signerte drakten som eg kjøpte for 3 mnd siden på vei.

Og synes at hvis folk mener og har bevis på at han selger til blod priser, forfalsker autografer og svindler folk så burde folk gå mot han og stoppe det han driver med.

Eks TV2 hjelper deg...når så mangen er i mot han og har ting i mot han så skal det ikke være vanskelig å stoppe organisasjonen hans.

Skal ærlig innrømme, hvis han har svindlet meg som det høres ut som han har gjort...vil ikke si ka eg skal gjøre engang, men ord skal ikke brukes fra min side.