20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #300 på: 21. Mai 2006, 12:44 »
Å bli kastet ut fra Newcastle.no er ikke verdens undergang.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 21. Mai 2006, 12:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Å bli kastet ut fra Newcastle.no er ikke verdens undergang.

geordie-olav du er og på newcastle.no ikke sant?

Bruker ikke navnet mitt her men MÅ jo det på det andre forumet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 21. Mai 2006, 12:50 »
Jeg er med på forumet på Newcastle.no ja. Jeg har ikke fått en advarsel om at jeg burde bytte navn i det siste, noe som er rart, siden nesten alle andre har fått det.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #303 på: 21. Mai 2006, 12:53 »
Ikke fått noe selv, men nå bruker eg navnet mitt og er medlemm. Men har kranglet litt med CW pga den drakten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 21. Mai 2006, 16:17 »
Sitat fra: "Christian Weiseth"
Alle som oppfører seg på forumet (og andre steder) og ikke sprer usannheter etc. om supporterklubben eller enkeltpersoner får bli på forumet. Alle du nevner har brutt reglene på forumet og er mest opptatt av å spre løgner om NUSSC her eller andre steder. Slike personer har ingenting her å gjøre, men de er alle velkomne tilbake hvis de ønsker å endre sitt adferdsmønster.

De kan i så fall ta kontakt med NUSSC på nu@newcastle.no og gjøre opp for seg.

Yup, he is watching us :wink:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 21. Mai 2006, 17:15 »
_Isolert_ sett kan jeg forstå reaksjonen hans.

Problemet er bare at han angriper problemene sine på en veldig feil måte. I to-tre år nå har NUSSC og Weiseth vært vært offer for en kanonkade med berettiget kritikk. Men i stedet for å ta opp tråden med sine tidligere og nåværende medlemmer i forhold til hva som bør gjøres bedre i supporterklubben osv., har han innført en sykelig sensur på forumet sitt og avvist all kritikk med sarkasmer, slettede innlegg og/eller bannlysing av brukere.

Det blir naturligvis en helt feil måte å gjøre ting på. Det er nettopp kritikk som er grunnlaget for læring og utvikling. Weiseth gir i stedet faen, og fortsetter å male i samme spor til tross for medlemsflukt og tapte inntekter.

Weiseth og NUSSC har nå kommet inn i en negativ sirkel. Jo lengre han fortsetter med å svare på kritikk med å slette innlegg og bannlyse medlemmer, jo vanskeligere blir det for ham å komme ut av sirkelen. Tiltakene hans slokker nemlig ikke kritikken og motstanden: de bare mobiliserer og utvidere det ytterligere!

Weiseth bør være jævla mye mer ydmyk ovenfor sine medlemmer. På meg virker det som at han tror det er medlemmene som er til for NUSSC. Noen bør forklare ham at det fungerer stikk motsatt!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #306 på: 21. Mai 2006, 17:58 »
Han og NUSSC skulle vært utfyldig rapportert til Supporterunionen med anklager om alle mulige ting jeg ikke orker å gjenta her (de er blitt nevnt av andre før meg), og hvis det går som jeg håper kan jo på sikt Newutd bli Newcastles offisielle supporterklubb i Norge!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #307 på: 21. Mai 2006, 18:52 »
Jarle skriver noe helt vesentlig her. Weiseth skal være en LEDER for supporterklubben. Også ledere må være beredt på kritikk. Og ledere skal ha all mulig rett til å forsvare sine standpunkt. Men da er det så grusomt viktig å ta den debatten. For det trenger jo ikke å være farlig om man har de rette argumentene.
Toon, Toon,
Black and white army

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #308 på: 21. Mai 2006, 19:00 »
På meg virker det ikke som om godeste Weiseth har de rette argumentene...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 21. Mai 2006, 19:05 »
Hehe, det blir morsomt når det bare er Weiseth selv igjen på forumet fordi han har kaster ut alle som er uenige med ham!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #310 på: 21. Mai 2006, 19:49 »
Lurer på om han forlanger at uthevne medlemmer skal trygle han om å få lov til å komme tilbake til forumet!

NUSSC omsatte for over 1 million i 2004. Ta en titt på
http://www.purehelp.no

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 21. Mai 2006, 20:12 »
Mye av kritikken finner han sannsynligvis upassende fordi han "tross alt sitter alene med hele ansvaret". Der ligger nemlig kjerneproblemet i forhold til å utvikle NUSSC i riktig retning: han vil sitte og ruge alene på det. Selvsagt har det hele et økonomisk perspektiv: å drive sulamitten alene betyr at han slipper å dele inntektene med andre. Dette ville han sannsynligvis forsøkt å få til også om NUSSC hadde hatt et medlemstall på høyde med Liverpools supporterklubb.

Hvis det stemmer at NUSSC hadde en omsetning på over 1 million i 2004, bare bekrefter det hvilken formidabel gullgruve dette har blitt for ham...

For å gjøre NUSSC til en god supporterklubb bør han først og fremst skaffe et fast apparat rundt seg; et apparat som selvsagt får økonomiske godtgjørelse for arbeidet de gjør. Med det mener jeg noe annet enn frivillige tenåringer som skriver et innlegg nærmest på kommando i ny og ne.

En ekte supporterleder (supporter, i ordets rette forstand), hadde utvidet horisonten for lengst. Her ser vi derimot at utsiktene til økonomiske gevinster har skakkjørt hele supporterklubben. Heldigvis vil det kun ramme ham selv: til neste sesong kommer newutd.com forhåpentligvis til å gi ham enda større konkurranse!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #312 på: 21. Mai 2006, 20:40 »
Satser på det ja!
Er det noe spesielt på trappene til neste sesong?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #313 på: 21. Mai 2006, 23:47 »
Jeg ser ikke helt hvorfor folk gidder å diskutere aktivt på forumet med han som leder, han virker som ett grusomt menneske, selv om jeg ikke kjenner han som person da...  :)
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #314 på: 21. Mai 2006, 23:49 »
Skjønner ikke helt hvorfor dere sitter på ett annet forum og sutrer over hvor dårlig hans forum er.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.