20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #285 på: 19. Mai 2006, 18:46 »
Han oppfører seg som en idiot på forumet. Tror han er rene guden. Han klager og syter om noen er usaklige og skriver innlegg uten å argumentere. Han han er faktisk ikke noe bedre selv. Det er det som er så komisk. Om han har gått så langt at han begynner å hive ut folk som er medlemmer tyder det på at mannen holder på å gå på styr.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. Mai 2006, 21:47 »
Sitat fra: "haavesv"
Og Weiseth kaller seg for Newcastle-supporter?  :lol:

Ja han må jo kalla seg det. Tviler på han hadde blitt så godt mottat som Manshit fan.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 19. Mai 2006, 22:41 »
Jaja, skjønte det Benson. Men det var bare litt artig at han snakket negativt om klubben og sjangsene for å få Defoe. Hørtes mer ut som en manshitter-supporter eller noe som ville ha ham til Manshitter enn en Newcastle-supporter.

Sitat fra: "Åsmund Singstad sa at Weiseth sa"
"By the way, hvorfor skal man reise fra London til Newcastle? Fra en klubb som var èn kamp fra å komme til Champions League til en klubb som var èn kamp fra å ikke en gang få spille Intertoto? Realisme, kjære venn!"
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 19. Mai 2006, 23:03 »
Da var jeg kicket fra heggholmen forumet eter å ha sagt jeg var reggistrert på forumet deres. Fikk ikke en forklaring på hvorfor engang.
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #289 på: 19. Mai 2006, 23:23 »
Jeg har sendt mail og forlangt forklaring. Latterlig opplegg, har vært en av de mest aktive der inne og forumbruker i over 3 år! Ble slettet helt uten "forvarsel". Har jo i lang tid vist at man egentlig måtte være medlem. Heggholmem (tidligere webmaster) tok ikke dette så ille opp, men alle kjenner Weisethen!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 20. Mai 2006, 02:33 »
Har spørt om forklaring selv. Fikk ikke noe svar. Det eneste jeg var uenig i var at han mente tottenham var en mye mer attraktiv klubb enn Newcastle. Noe jeg var sterkt uenig i!
Andreas Martins

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 20. Mai 2006, 02:56 »
yeye gutta det er ikkje akkurat så stort tap da. Einaste som er underholdane på det forumet er når Weiseth skriver. Han he så sinnsykt hoven skrivemåte.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #292 på: 20. Mai 2006, 10:58 »
Sitat fra: "amt"
Har spørt om forklaring selv. Fikk ikke noe svar. Det eneste jeg var uenig i var at han mente tottenham var en mye mer attraktiv klubb enn Newcastle. Noe jeg var sterkt uenig i!

Kastet han deg og ut på grunn av det! Komisk!

plebbster

• Gjest
« Svar #293 på: 20. Mai 2006, 12:14 »
Dere må vel skjønne at han kommer til å kaste ut alle oss som skriver på newutd.com for å ikke få slengt kommentarer om den tragiske supporterklubben han driver. Nå har støvsugingen begynt.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #294 på: 20. Mai 2006, 15:54 »
Kan nok være det. Har fått mail av han nå. Spennende. Svarte han og venter i spenning!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 20. Mai 2006, 16:41 »
Hva skrev han?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 20. Mai 2006, 17:45 »
Kopier svaret hans inn her...... :)
iverpool FC

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #297 på: 20. Mai 2006, 18:04 »
Begynner selv å bli lei av newcastle.no. Bestilte en signert drakt av de spillerne som spillte mot Pompey...bestilte og betalte den for 3 mnd siden. No har CW sagt at han sender den på tirsdag og eg skal ha den innen neste uke. Hvis ikke dette skjer så lager eg et helvete.

Og hvis ryktene stemmer om at han forfalsker autografer, så skal eg personlig treffe han og snakke litt "fornuft" med han.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 21. Mai 2006, 12:26 »
Sitat fra: "GMC"
Og hvis ryktene stemmer om at han forfalsker autografer, så skal eg personlig treffe han og snakke litt "fornuft" med han.

Gjør det uansett!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #299 på: 21. Mai 2006, 12:38 »
Hehe. Tør ikke å si for mye hvis han er inne her og spionerer på oss. Vil ikke bli kastet ut fra newcastle.no liksom.