20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 175883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #390 på: 10. Juli 2006, 07:10 »
Jeg ser fortsatt ingen plass at CW selger seg ut av NUSSC. Han og familien hans eier jo fortsatt hele syllamitten. Hvordan skal han loese dette? Legge ned NUSSC eller selge det? Eller vil han bli igjen som en syvende far i huset?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 10. Juli 2006, 21:17 »
Jeg er redd Weiseth vil bli en syvende far i huset.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 10. Juli 2006, 21:33 »
Han vil nok trekke seg tilbake men forsatt eige Nussc slik kan han hente ut overskuddet og bruke det på ferier verden rundt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #393 på: 11. Juli 2006, 11:23 »
Ja mens det sliter 5-10 ekte newcastlefans med aa dra inn pengene til han. Det beste er bare aa glemme hele nussc og satse paa andre alternativer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 11. Juli 2006, 20:09 »
Det ble opprettet en tråd på newcastle.no om opplysningene i artikkelen her på newutd.com. Tråden har blitt slettet, og jammen fikk ikke jeg en småsint pm fra Weiseth som sier at "du har ikke blitt holdt for narr fordi vi selger en pakke som inneholder så mye mer". Jeg gidder ikke krangle med mannen, når det faller på sin egen urimelighet. Forøvrig spurte jeg hvordan det hadde seg at kampbilletten kostet 150 kroner, mens pakken til nussc koster 395, når de kun lover et arrangement på et utested i Oslo. "Koster det over 200 kr. å komme inn på et utested i Oslo Sentrum
", spurte jeg. Og selvfølgelig fikk jeg ikke svar.

Uff. Håper han trekker seg lengst mulig ut av alle krinker og kroker i supporterklubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #395 på: 11. Juli 2006, 20:45 »
Da jeg hørte om denne saken på vei til jobb i dag ble jeg overlykkelig.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122702

Synd politiet ser ut til å sette en stopper for det som hadde vært en definitiv slutt på CWs tvilsomme virksomhet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 11. Juli 2006, 20:56 »
Sitat
Trond Giske vil sammen med idretts - og kultur- Norge forby salg av billetter på svartebørs. Politiet mener forslaget er tullete.

Tullete? Kanskje ikke 100% gjenomførbart men å finne noen tiltak bør da strengt tatt være mulig. F.eks at man må søke tilattelse før man kan selge biletter og diverse så man forhindrer overprising? Blir kanskje vanskelig men jeg føler at politiet var altfor avisende i denne samenhengen. Burde i det minste komt med et annet - bedre? - forslag før man så og si aviser hele ideèn.
iverpool FC

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #397 på: 11. Juli 2006, 21:10 »
Det er rett og slett håpløst av suporterklubben å selge billetter til kr 395,- når LSK selger dem for kr 150,-.
Og enda værre er det når de i tillegg prøver å late som om de er de eneste som selger billetter til Newcastle delen av Åråsen til denne kampen. Dette er det jo bevist at er bare sprøyt da alle billetter til denne kampen er unummererte.
Og da hjelper det heller ikke å komme med argumenter om at det også er inngang til et supportertreff inkludert i prisen. Kr 150,- for kampbillett og da altså kr 245,- for å komme inn på et supportertreff med andre ord!

Jeg håper de fleste har hatt is i magen nok til å vente med å kjøpe billetter til LSK la ut billettene denne uken, og ikke har latt seg lure av CW og hans trang til å tjene seg noen gode og ekstra penger på ivrige Newcastle supportere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 11. Juli 2006, 21:25 »
Dette skjer jo kver gong oxo det må da snart vere nok til og ta denne supporterklubben snart!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 11. Juli 2006, 22:39 »
Sitat fra: "Benson"
Dette skjer jo kver gong oxo det må da snart vere nok til og ta denne supporterklubben snart!

han gjør jo ingen ting som strider imot Norsk lov da. Det eneste han gjør er å svindle folk på en lovlig måte..

Her er annonsen på newcastle.no

Sitat
Alternativ 1)
* Kampbillett Lillestrøm - Newcastle på Åråsen, med Toon Army.
* Inngang supportertreff i Oslo med ulike aktiviteter, konkurranser og premier.
* Toon-musikk over musikk-anlegget.
* Newcastle-filmer på storskjermen.
* Flott mulighet til å møte andre Toon Fans, også den engelske.
Pris kr. 395,- (Vi kommer tilbake med mer info om supporter-treff cirka 12 juli).

Her skriver man aldri at det er bare via Newcastle.no man kan kjøpe biletter for å sitte sammen med Toon Army - selv om det er mulig at han har skrevet det en annen plass - og det er jo sant at dersom du kjøper biletter fra Newcastle.no så vil du få mulighet til å være med Toon Army. Slik jeg ser det fører Weiseth Newcastle.no på en feil, negativ måte og viser større innteresse for penger enn Newcastle. Og han lurer folk til å betale katastrofale summer MEN det han gjør er ikke ulovlig, desverre!
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #400 på: 12. Juli 2006, 00:00 »
Han har nå fjernet teksten der han hevder at den eneste muligheten til å få billetter sammen med Toon Army er gjennom NUSSC. Jeg har den teksten på PCen hjemme i en MSN-logg med Nordin. Jeg kan sakse den hit om noen skulle være interessert. Grunnen til at dette nå er fjernet er nok Weiseths møte med Frank Grønlund i dag. Tror ikke Grønlund var så imponert over den teksten. Det virket i alle fall ikke slik da jeg snakket med han.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 12. Juli 2006, 00:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Det ble opprettet en tråd på newcastle.no om opplysningene i artikkelen her på newutd.com. Tråden har blitt slettet, og jammen fikk ikke jeg en småsint pm fra Weiseth som sier at "du har ikke blitt holdt for narr fordi vi selger en pakke som inneholder så mye mer". Jeg gidder ikke krangle med mannen, når det faller på sin egen urimelighet. Forøvrig spurte jeg hvordan det hadde seg at kampbilletten kostet 150 kroner, mens pakken til nussc koster 395, når de kun lover et arrangement på et utested i Oslo. "Koster det over 200 kr. å komme inn på et utested i Oslo Sentrum
", spurte jeg. Og selvfølgelig fikk jeg ikke svar.

Uff. Håper han trekker seg lengst mulig ut av alle krinker og kroker i supporterklubben.

Det er ganske sensasjonelt at Joakim tar så sterke ord i sin munn om NUSSCs leder. Og det er vel ikke så sensasjonelt at den tråden ble slettet. Opplysning tar alltid knekken på slike røverstreker.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 12. Juli 2006, 00:12 »
Sitat fra: "Mack"
Han har nå fjernet teksten der han hevder at den eneste muligheten til å få billetter sammen med Toon Army er gjennom NUSSC. Jeg har den teksten på PCen hjemme i en MSN-logg med Nordin. Jeg kan sakse den hit om noen skulle være interessert. Grunnen til at dette nå er fjernet er nok Weiseths møte med Frank Grønlund i dag. Tror ikke Grønlund var så imponert over den teksten. Det virket i alle fall ikke slik da jeg snakket med han.

:)

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #403 på: 12. Juli 2006, 01:22 »
Hand over the evidence, Mack. Ikke det at jeg ikke tror deg men det kan være lurt å la alle se svart på hvitt hvordan supporterklubben til klubben deres drives..
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 12. Juli 2006, 02:17 »
Jeg beklager! Det var ikke i MSN-logg med Nordin, men med Arild. Men nok om det.

Sitat fra: "Dette var teksten de fjernet fra sine nettsider etter møtet med Frank Grønlund"
Vi gjør oppmerksom på at du må ha kjøpt billetten din gjennom NUSSC for å kunne komme inn i Newcastle-seksjonen. Billetter kjøpt andre steder gjelder kun med LSK-supportere til tross for at de er unummerert.
Toon, Toon,
Black and white army