20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #375 på: 27. Juni 2006, 11:37 »
Jeg har også vært medlem, men jeg får ikke noe slikt brev. Det er urettferdig.  :cry:
Toon, Toon,
Black and white army

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #376 på: 27. Juni 2006, 11:44 »
Fikk brevet selv. Urinerte på det før det havnet i søpla.
Attack is the best defence!

Noreng

• Gjest
« Svar #377 på: 27. Juni 2006, 11:49 »
Sitat fra: "nkrystad"
Fikk brevet selv. Urinerte på det før det havnet i søpla.

Hahahhaha :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #378 på: 27. Juni 2006, 23:08 »
Hva i huleste er det de driver med på newcastle.no?

De vil tydeligvis at siden skal se oppdatert ut, men at nyhetene blir lagt ut en dag før den egentlig datoen er vel litt merkelig..

Wenger vil ha Kuyt
Newcastle blir stadig passert av mer attraktive klubber.
28.06.2006, kl. 21.39 | Les mer

Ikke Floyd
Hasselbaink blir ikke Newcastle-spiller.
28.06.2006, kl. 21.30 | Les mer

Tilbake i morgen
Onsdag er ferien tilbake og hardkjøret begynner.
28.06.2006, kl. 21.15 | Les mer

12 ex-Magpies skiftet klubb
Så langt har tolv tidligere Newcastle-spillere skiftet klubb i juni.
28.06.2006, kl. 20.55 | Les mer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #379 på: 27. Juni 2006, 23:26 »
Sitat fra: "Paul Andreas"

12 ex-Magpies skiftet klubb
Så langt har tolv tidligere Newcastle-spillere skiftet klubb i juni.
28.06.2006, kl. 20.55 | Les mer

Den var forresten feil og. Står ingenting om noen Magpies som har skifta klubb der. Du kommer inn på terminlista for neste sesong.  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 28. Juni 2006, 16:04 »
Sitat
Tilbake i morgen
Onsdag er ferien tilbake og hardkjøret begynner.
28.06.2006, kl. 21.15 | Les mer

Andre enn meg som ser feilen her?

Ferien er tilbake ifølge Weiseth, men er det i ferien at hardkjøret starter da? og har det ikke nettopp vært ferie?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #381 på: 28. Juni 2006, 16:26 »
"Ferien tilbake"!  :lol:  Hvor har den vært da? På ferie?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 09. Juli 2006, 00:52 »
Ny leder i nussc  :?:  :o

Ny leder for nussc

Etter 8 år som leder, 44 medlemsblader med cirka 1.800 sider og rundt 10.000 artikler skrevet på newcastle.no er det gledelig å kunne gi stafettpinnen videre. To kandidater gjenstår som potensielle nye ledere for NUSSC og hvem det blir blir offentliggjort til uken, etter en ny intervjurunde som foretas mandag/tirsdag.

Det er ønskelig at den nye lederen overtar et arbeidsdokument og det skal komme fra dere. Dette skal inneholde deres ønsker om hvordan supporterklubben skal utvikle seg videre. Hva er bra? Hva er dårlig? Hva bør utvikles?

Vi ønsker ingen meninger om dette her, da vi ønsker at alle skal tenke selv og sende det til oss på nu@newcastle.no innen 20. juli. Kall mailen for "Forbedringer i NUSSC".

Jeg kan for øvrig legge til at Siw Anita Leinum har blitt med i arrangementskomitèen og at det i løpet av neste uke blir 4-6 nye personer som får en stilling i NUSSC. Nå skjer det mye!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 09. Juli 2006, 02:36 »
Ikke egentlig noen særlig nyhet, Benson. Det har ligget i kortene siden slutten av mai at Weiseth skulle gi seg som leder. Den endelige bekreftelsen har dog ikke kommet før nå.

Når det er sagt, så er jeg spent på den nye lederen, hvem det nå enn blir, men jeg tror ikke vi vil oppleve noen revolusjon av Supporterklubben, og Weiseth vil nok fremdeles være et spøkelse som henger over oss, og passer på at alt går "riktig for seg".

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 09. Juli 2006, 03:11 »
Ja viste vel det. Men virker som han trekk seg heilt ut lizm men er vel bare ønsketenkning...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #385 på: 09. Juli 2006, 13:47 »
Sitat fra: "Benson"
Ja viste vel det. Men virker som han trekk seg heilt ut lizm men er vel bare ønsketenkning...

>> Tro meg: aldri i verden om han gir fra seg melkekua i supporterklubben: reisevirksomheten. Det er der de store inntektene ligger. Jeg har også merket meg at han heller aldri har søkt etter en person som vil overta den delen av supporterklubben; kun alt annet skal utflagges!

Når det er sagt skal mannen ha honnør for at han nå tar signalene, og trekker seg som leder. Jeg tror NUSSC kan ha en fin fremtid med nye personer ombord.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #386 på: 09. Juli 2006, 18:44 »
Han skriver jo at han trekker seg 100% og at han skal drive med andre greier.

Christian Weiseth har vært veldig flink. Se på det han har gjort med supporterklubben! Greit, så hadde han et litt dårlig forhold til Newutd.com, men ellers er det ikke akkurat så fryktelig ille.

Man kan si mye rart om den karen, men norske Newcastlesupportere har mye å takke herr Weiseth for!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 10. Juli 2006, 00:06 »
Jepp, takk for svindel og fanteri!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 10. Juli 2006, 00:31 »
Svindel og fanteri er en svært liten del av Christian H. Weiseths ledertid i NUSSC.

Han har gjort fantastisk mye for supporterklubben, og har lagt et meget godt grunnlag for hvem som enn overtar. Han har gitt supporterklubben en økonomi som sørger for mulig videre drift, selv om noen av pengene har kommet på uærlig vis. Supporterklubben lå nesten brakk og hadde omtrent ikke en krone å rutte med da han overtok. På kort tid sørget for han for et meget godt tilbud om reiser til Newcastle. Han sørget for at det ble solgt massevis av supportereffekter. Selv om det helt sikkert er mulig å skaffe seg dette billigere andre plasser. Men tilbudet er uansett meget godt. Han sørget også for å etablere en god kontakt med NUFC, noe som utvilsomt har hatt stor verdi for tilgangen på billetter og på supportereffekter. Samtidig har vi vært så heldige at Newcastle trakk Vålerengen, og har kommet til Norge, slik at man fikk muligheten til å organisere et supportertreff. Og i lang tid har han drevet et medlemsblad omtrent helt på egenhånd. Og selv om man kan si mye om det medlemsbladet, så er det meget bra forholdene tatt i betraktning.

Selv om han sier han gir seg 100%, så vil han være der som et spøkelse en liten stund til.

Ikke fortell meg at Weiseth ikke har gjort en god jobb, selv om han er en aldri så liten kjeltring på den økonomiske siden. Han kunne helt klart gjort mange ting på en bedre måte, men uten Weiseth er jeg ganske sikker på at supporterklubben ikke hadde vært der den er i dag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 10. Juli 2006, 00:42 »
Ville heller melt meg inn i ingen supporterklubb enn ein klubb som har tatt slike metoder i bruk som nussc.