20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Woody skjønner jg at vi solgte.. Han var mye skada og vi fikk mye penger for han(burde kanskje fått litt mer).. Men Nobby var den eneste høyre vingen vår, og derfor måtte Bellamy spille der, og det var han ikke akkurat noe glad for.. Så vi kan jo ogsåsi at Bellamy gikk fra klubben pga at Nobby gjorde d..
Hvorfor solgte egentlig Bobby Gary Speed??Han er en rutinert sentral midtbane spiller som gjør ALTfor laget.. Han scorte til og med i dag for bolton!! Vi har gjort mye dumt i det siste året... Jeg mener ALT er pga Bobby.. Han skulle gått av tidligere.. Han kjøpte noen bra spillere som Woody, men så solgte han Noby, og derretter Woody og Speed... Noen meninger?
Det du sier på slutten pluss masse bruk av ?? gjør denne posten dårlig i min mening, du tapte masse på det, fikk nesten lyst til å ikke lese den, eller gi et saklig svar.
Sitat fra: "BegBie"Det du sier på slutten pluss masse bruk av ?? gjør denne posten dårlig i min mening, du tapte masse på det, fikk nesten lyst til å ikke lese den, eller gi et saklig svar. Det var da voldsomt. Jeg er heller ingen stor fan av massiv bruk av diverse tegn, men du kunne sagt det til ham på en annen måte.
Det var heilt ok å selge Speed. Eg savnar ikkje han, synst Faye gjere jobben mykje bedre. Og ikkje minst Faye er mykje yngre. Av og til må du sleppe til yngre krefter og selge dei gamle "stjerne".
Hverken Faye eller Butt har vært sikre i pasningsspillet i det siste. Men det var heller ikke Speed den siste tiden.