20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vi kan ikke bare skylde på skader for at sesongen vår er i ferd med å gå til helvete nok en gang. Ja, for ni poeng på de kampene som er spilt til nå er egentlig 9 poeng for lite. Vi har nemlig tre uavgjortkamper som helt klart burde vært seire, om ikke laget hadde spilt ræva, og Souness ikke hadde gjort en dritt for å score vinnermålet.Ja, vi har klassespillerne som ble kjøpt inn i sommer på skadelista, men det hjelper så lite. Resultater må leveres på en eller annen måte uansett. Resultatene jeg forventer har ikke kommet, og jeg synes vi har spilt elendig i hver jævla kamp vi har spilt i år. Skyldes elendig spill en lang skadeliste?Dårlig innsats kan ikke unnskyldes på noen som helst måte.Fortsetter vi å spille dårlige kamper, selv med en lang skadeliste, så kan vi ikke gjøre annet enn å hive Souness over bord.
Kan vi si at laget ga 100% mot West Ham og Portsmouth? Det har alltid vært enkeltspillere jeg føler har gjort en generelt dårlig jobb. Dessverre er kapteinen vår en av dem. Jeg synes faktisk innsatsen har vært heller laber. I de to kampene vi har vunnet har den vært bra. Og vi hadde tydeligvis stå-på-vilje mot Fulham, ettersom vi greide å komme tilbake å få uavgjort. Men mot West Ham var det elendig fra start til slutt. Kan heller ikke rose Parker nevneverdig for den avslutningen himmelhøyt over mål fra fem meter like før slutt mot Hammers.Og etter mine rapporter var det heller skralt også mot Portsmouth. Det virker på meg som om spillerne ikke gadd å jobbe spesielt mye, ettersom Owen og alle våre andre kreative spillere (minus en svak N'Zogbia) var ute.Vi jobbet vel brukbart defensivt, i og med at vi ikke slapp inn mål. Men igjen, det er jo hovedsaklig Givens fortjeneste. Og da kan umulig forsvaret ha gjort sin beste kamp heller.Hvis alle er villig til å yte 100% i hver eneste duell, så vil vi jo automatisk få muligheter fremover på banen. Selv om vi ikke har spesielt mange kreative sjeler på banen.Det er mulig å vinne fotballkamper selv uten våre beste spillere. Det beviste kampene mot Blackburn og Man City. Men det er ting å sette fingeren på der også, som jeg mener ikke bare har med å gjøre at de beste er skadet.
Jeg sier ikke at Parker ikke gir 200%, men jeg synes avslutningen mot West Ham var gjennomført elendig.Og jeg kan ikke skjønne hvordan innsatsen er på topp når laget går helhjertet inn for IKKE å vinne mot Portsmouth. For det må de ha gjort når vi knapt nok skaper en halvsjanse og knapt nok har et eneste angrep med avslutning på mål.
Sitat fra: "Joakim"Jeg sier ikke at Parker ikke gir 200%, men jeg synes avslutningen mot West Ham var gjennomført elendig.Og jeg kan ikke skjønne hvordan innsatsen er på topp når laget går helhjertet inn for IKKE å vinne mot Portsmouth. For det må de ha gjort når vi knapt nok skaper en halvsjanse og knapt nok har et eneste angrep med avslutning på mål.Skal man snakke om elendige avslutninger kan man liste opp 99,9% av alle Premier League spillere. Hva med den ene avslutningen til Owen mot City f.eks?Så du mener at Newcastle ikke gikk inn for å vinne mot Pompey. At du kan si noe slikt uten å ha sett kampen er for meg en gåte.