20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle United  (Lest 18767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Wigan - Newcastle United
« Svar #15 på: 08. Okt. 2005, 13:10 »
Sitat fra: "chickenman"
Spiller Owen idag? Har ikke særlig tro på seier med <<amøba>> på banen...

Owen spiller i dag ja. For England. Ameobi er vel ikke tatt ut.

Newcastle-Wigan spilles neste helg  8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #16 på: 09. Okt. 2005, 12:25 »
Sitat fra: "NUFCern"
Sitat fra: "chickenman"
Spiller Owen idag? Har ikke særlig tro på seier med <<amøba>> på banen...

Owen spiller i dag ja. For England. Ameobi er vel ikke tatt ut.

Newcastle-Wigan spilles neste helg  8)

hehe, ja, jeg begynner vist å miste grepet på mine gamle dager. Trodde det var PL i helgen å landskamp for England til uka....  :roll:

Men... rart at ikke Amøba var tatt ut...  :lol:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Wigan - Newcastle United
« Svar #17 på: 09. Okt. 2005, 15:46 »
hvorfor er ikke ameobi med på tufte il?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #18 på: 09. Okt. 2005, 15:48 »
Hvis du savnet din "amøbe" Ameobi, så fikk du vel egentlig et worst case scenario i form av Peter Crouch hvis du så kampen. Skjønner ikke hva den karen gjør på landslaget. Han får jo Ameobi til å fremstå som en klassespiss. England spilte bare med ni spillere etter at Beckham ble utvist. Grunnen er at Crouch ikke teller. Alt han fikk til i løpet av 90 minutter var en meget svak heading rett i klypene til østerrikes keeper. Hvordan Svennis greide å ta ut Owen vel ti minutter før slutt, er for meg uforståelig. Han var jo Englands eneste spiss i går. Måtte jo gjøre Crouches jobb i tillegg til sin egen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Wigan - Newcastle United
« Svar #19 på: 09. Okt. 2005, 20:24 »
Tro det eller ei, men Peter Crouch ble faktisk kåret til banens beste av en respektert avis (husker ikke hvilken). Så NOE bra måtte han da ha gjort. Løp i de riktige rommene. Ville nok valgt Crouch istedenfor Ameobi any day. Men jeg synes Owen spilte godt i går. Skaffet England straffe, og burde hatt ett til.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #20 på: 09. Okt. 2005, 20:49 »
Denne kampen må vi vinne, sjølv om det blir tøft. Med forhåpentligvis Owen, Emre, Bramble og Solano SKAL dette blir seier! Så pass må vi kreve...

Men for all del, Wigan liggjer jo foran oss på tabellen, så lett kamp blir det nok ikkje. Vertfall ikkje viss vi stiller med samme lag som sist! :!:

Mitt tips er:

0-2

eller 0-0 med samme lag opstilling som sist gang
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #21 på: 09. Okt. 2005, 22:30 »
Er vel ikke bestandig Crouch sin feil når managerne han spiller under velger å la han være mutters aleine på topp.
Jeg hadde gladelig bytta Crouch mot Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #22 på: 12. Okt. 2005, 23:26 »
Håper virkelig ikkje Parker pådrar seg eit gult kort mot Wigan. Det vil seie at han må stå over neste kamp mot Mackems :!:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #23 på: 12. Okt. 2005, 23:30 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Håper virkelig ikkje Parker pådrar seg eit gult kort mot Wigan. Det vil seie at han må stå over neste kamp mot Mackems :!:

Parker skal slippe å pådra seg gult mot Wigan. Vi skal spille på en sånn måte at Parker normalt sett skal slippe å måtte utsette seg for slike farer. Man vet riktignok aldri med dommerne i PL, men hvis Parker slipper å utføre livsnødvendige, halsbrekkende taklinger på Wigan-spillere, uten at han har den minste sjanse til å nå ballen, så skal ikke det være noe problem. Hvis Parker evt. måtte leve litt farlig, gi Bowyer den defensive jobben, og sett inn Emre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #24 på: 13. Okt. 2005, 15:41 »
Souness har vel uttalt at Emre starter på benken i helga og at Solano peiler seg inn på Sunderland kampen... Blir vel Zoggy, Parker, Bowyer og Clark igjen da?

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #25 på: 13. Okt. 2005, 17:41 »
hmm har lest det jeg å. satser på at Emre kommer inn for Clark litt ut i 2. omgang. Vi trenger sårt kreativiteten hans.....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #26 på: 13. Okt. 2005, 18:26 »
Der er nok en relativt høy risiko for at Parker kan få gult i denne kampen. Han er en spillertype som lett pådrar seg gule kort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #27 på: 13. Okt. 2005, 19:00 »
Ja. Det er jo umulig å gå på banen å gå inn for å unngå gult kort også. Det går ikke. Vil heller bytte ham av banen om vi leder klart. Men Sunderland skal vi vel slå uansett?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #28 på: 13. Okt. 2005, 21:15 »
Blir spennende å se kampen mot Wigan i helgen, for tilogmed jeg er vel oppdatert nå?
At midtbanen var fortsatt bare er så godt som annenrangs er en ting, men heldigvis er Owen med. Kan vi slå Balckburn & City med Bowyer, Parker, Clark & N'Zogbia kan vi vel slå Wigan å. Klage over skader må vi godt gjøre. Men uansett er det viktigste å fokusere på kampene som kommer og gjøre en best mulig innsats med de spillerne som er tilgjengelige!
Og jaggu har jeg ikke klart å lure meg til fri på Lørdag og skal sitte godt til rette klokken 13:45.

Seier blir vanskelig som i samtlige andre kamper i sessongen, kanskje ikke av de vanskligste, men enkelt blir det ikke. Men muligheten er der, og særlig når Owen er klar igjen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #29 på: 14. Okt. 2005, 11:26 »
Souness ombestemer seg angående Emre?

Souness said: "All the internationals came back OK. Emre was the only one that wasn't in yesterday, as he never got back to Turkey until 4am.
"I wasn't best pleased that he went, but it's resulted in the best possible scenario. He played 45 minutes, his hamstrings held out.
"Whether he starts or not, I'm not sure yet. We could bring him on for the second half, and the fact that he's played 45 minutes is great for us."
Albert Luque, meanwhile, is stepping up his rehabilitation from a hamstring tear, while the likes of Nolberto Solano, Kieron Dyer and Titus Bramble are all at least a week away.
Souness added: "He's the only one back, we'll maybe have Nobby Solano back next weekend. Kieron Dyer's two weeks away. Luque's still a month away. He started running yesterday, and has been going well. Titus is next week."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."