20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle United  (Lest 18696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Wigan - Newcastle United
« på: 02. Okt. 2005, 22:25 »
Dato: 15.oktober 2005

Kampstart: 13:45 (norsk tid)

Sted: JJB Stadion

TV: Canal +

Begynner allerede å se frem til neste kamp mot Wigan. Alt for tidlig til å sette opp lag enda, da mange er skadde og mest sannsynlig kommer tilbake. Men man vet aldri.

Tørr jeg å tippe 2-0 til Newcastle?

molala

• Supersub
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #1 på: 02. Okt. 2005, 23:10 »
Under en tråd om de neste kampene, anså jeg Wigan og City som de vanskeligste lagene blant Newcastles neste motstandere. Det gikk veien mot City, og la oss håpe det går like bra her. Helt riktig at man ikke kan spekulere alt for mye i en startoppstilling til den tid, men Dyer, Emre og Owen er vel mest sannsynlig tilbake, om det ikke skjer forverringer av deres skader. Håper og tror de vil gi oss et løft fra den begredelige kampen i helga, og satser og på en seier. Mitt tips er 1-2 favør Newcastle:)
ancs and Scousers, go to H***!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #2 på: 03. Okt. 2005, 12:48 »
Har trua på seier ja. Tipper vi slår til og vinner 2 eller 3-0. Dyer er i allefall ute... Owen er tilbake og får satse på at også Emre rekker kampen...

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Wigan - Newcastle United
« Svar #3 på: 03. Okt. 2005, 13:46 »
tror det blir 0-0, blir nok en kjedelig kamp dette.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #4 på: 03. Okt. 2005, 18:40 »
Går kampen direkte, eller i opptak? Faen meg typisk om den endelig skulle gå direkte, den lørdagen jeg kommer tilå sitte fast på jobb og ikke benket foran skjermen....

At Wigan er et nyopprykket lag betyr på ingen måte at dette blir en enkel kamp. Men etter 3-0 seieren i Blackburn har vi IKKE tapt, og langt midre, men ennå mer gledelig, IKKE sluppet inn mål. Riktignok mye takket Given mot Portsmouth men....

Ang lagoppstilling... PLEASE Graham Souness, INGEN Shola Ameobi fra start. Vi får for Guds skyld håpe Owen blir klar, hvis ikke fortjener unge Chopra muligheten. Kjenner ikke mye til ham, men etter det Ameobi presterte i helga fortjener Chopra enn mulighet denne gangen, HVIS førstevalget Owen ikke blir klar igjen. Av de på vår lange skadeliste er det Owen jeg aller helst vil se fit for fight til helgen. Det er vel ganske sannsynlig, var vel ingen alvorlig skade han fikk på treningen forrige uke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #5 på: 03. Okt. 2005, 18:50 »
Nei, han spiller dersom han får tillit hos Svennis for England, og det er jo rimelig sansynlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #6 på: 03. Okt. 2005, 18:59 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Nei, han spiller dersom han får tillit hos Svennis for England, og det er jo rimelig sansynlig.

Når spiller England nå da? Onsdag? Vi TRENGER Owen på Lørdag....

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #7 på: 03. Okt. 2005, 23:21 »
En kamp vi i utgangspunktet bør vinne greit, men Wigan har imponert sålangt i år. Dersom vi får Solano, Emre, Owen, Bramble++ tilbake til denne kampen er vi store favoritter.

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Gleder meg sinnsykt til kampen
« Svar #8 på: 04. Okt. 2005, 00:34 »
Kriblende følelse i kroppen, er det flere som får frysninger av å være på st. james?
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Gleder meg sinnsykt til kampen
« Svar #9 på: 04. Okt. 2005, 11:38 »
Sitat fra: "torstein86"
Kriblende følelse i kroppen, er det flere som får frysninger av å være på st. james?

det har jeg (desverre) fortsatt til gode å finne ut...  :(

plebbster

• Gjest
Re: Gleder meg sinnsykt til kampen
« Svar #10 på: 04. Okt. 2005, 13:17 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "torstein86"

det har jeg (desverre) fortsatt til gode å finne ut...  :(

Samme her. Jeg må snart få tatt meg en tur. Skal til Glasgow på torsdag å kjøpe meg den nye bortedrakten til Newcastle!  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #11 på: 04. Okt. 2005, 15:18 »
Sitat fra: "chickenman"
Går kampen direkte, eller i opptak? Faen meg typisk om den endelig skulle gå direkte, den lørdagen jeg kommer tilå sitte fast på jobb og ikke benket foran skjermen....

Gå inn på linken kamper så ser du at den går direkte på Canal Plus. Kamper som går i opptak står ikke oppført der.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

• Supersub
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #12 på: 05. Okt. 2005, 22:25 »
Skal bli godt å se newcastle live igjen nå! men har vel sikkert jobb jeg og den lørdagen:(  Sist kamp jeg så var west ham kampen, og da var jeg ikke akkurat lysten på å se flere newcastlekamper med en gang:P
ancs and Scousers, go to H***!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #13 på: 06. Okt. 2005, 01:00 »
wuhu skal se newc vs ars 10 des, gleder meg, 3 gang jeg er der, det er konge.

Mot wigan blir det 0-2 owen 2x
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #14 på: 08. Okt. 2005, 11:42 »
Spiller Owen idag? Har ikke særlig tro på seier med <<amøba>> på banen...