20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Skulle likt å se Man Utd uten Giggs, Ronaldo, Keane, RVN og Scholes, eller LFC uten Gerrard, Alonso, Garcia, Sissoko og Cisse
Sitat fra: "Asbjørn"Skulle likt å se Man Utd uten Giggs, Ronaldo, Keane, RVN og Scholes, eller LFC uten Gerrard, Alonso, Garcia, Sissoko og CisseVi vet alle at dette ikke skjer, men er det egentlig så tilfeldig at det skjer med Newcastle hvert bidige år, uansett om vi gjør det bra eller dårlig?
Skal vi virkelig legge all skyld på et hypermoderne, gedigent treningsannlegg? Ja, det har garantert sine svakheter, og det vil sikkert være riktig å forkaste det. Men har det all skyld? Overhodet ikke. Det er et eller annet som gjøres feil på treningsfeltet, eller på behandlingsrommet. Middlesbrough har alltid vært et stykke bak oss på tabellen, men de har aldri hatt de samme skadeproblemene som vi har hatt. Og det er ikke bare de siste tre årene at vi har hatt skadeproblemer. Det vet vi utmerket godt. Hvorfor ikke? Jeg innbiller meg at Boro er veldig bevisste på dette med skadeforebygging, og hvordan trene riktig. Det kan ofte være veldig lurt å være detaljfreak i fotball. Særlig sånn som fotballen er nå.Et moderne treningsanlegg et topplag i PL verdig kan umulig være så dårlig at det er hovedårsaken til mange skader. Det nekter jeg å tro.Jeg foreslår at vi spanderer på klubbens sportslige ledelse en studietur til Riverside eller til San Siro. Vi kan ha mye å lære.
Jeg foreslår at vi spanderer på klubbens sportslige ledelse en studietur til Riverside eller til San Siro. Vi kan ha mye å lære.
At ikke Souness har vært heldig i alt han har foretatt seg er en ting, en annen ting er at han faktisk har hentet inn mange profilerte spillere til en klubb som ikke lå helt i toppen på tabellen i angitt tidspunkt, faktisk på nedrykk
Å hente Owen, Loque, Solano på et sånt tidspunkt er ikke annet å gjøre enn å bøye seg i støvet for
I England så er det vel bare Chelsea, Arsenal, Scum og Liverpool som har et større navn enn oss. .
Sitat fra: "Rolfern"I England så er det vel bare Chelsea, Arsenal, Scum og Liverpool som har et større navn enn oss. .tottenham har vel større navn en oss...