20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glen Johnson - noe for oss?  (Lest 2204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glen Johnson - noe for oss?
« på: 28. Sep. 2005, 13:38 »
Et rykte som går for tiden er at West Ham United skal være klar til å by £ 3 000 000 for Chelsea sin høyreback, som sliter med å spille fast på Stamford Bridge. Southampton ryktes også å være interessert, men lider nok av at laget er i Championship.

£ 3 000 000 for Johnson høres ut som en god deal synes jeg. Carr er skadeforfulgt, og G. Johnson viste i tida i West Ham og perioder i Chelsea at han er en meget god høyreback. Han er langtfra ferdig utviklet, og han kan bli en høyreback som holder et høyt internasjonalt nivå. Ferdighetene er det ingenting i veien med, men så lenge han ikke får spille regelmessig er det vanskelig å prestere jevnt og godt.

Chelsea betalte £6 000 000 for Johnson i 2003. At Chelsea kan være villig til å la han gå er i mine øyne ikke urealistisk når man har Ferreira og Geremi som også blir brukt her. Dessuten har jo Chelsea solgt mange spillere med tap etter at Roman tok over klubben.

Bridge blir jo også nevnt, kanskje får vi denne fireren fra og med januar:

G.Johnson/Carr - Boumsong - Bramble - Bridge. I bakhånd har man kanskje Helguera, Taylor, Babayaro og Carr/Johnson. Nå bør vi kanskje ikke handle inn spillere i øst og vest, men dette var bare en tanke. Og, jeg synes en slik forsvarsfirer med deres reserver virker meget sterk, i alle fall på papiret.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 28. Sep. 2005, 13:44 »
Jatakk, og jeg mener jeg har lekt med tanken om å hente Glen Johnson i en annen tråd her inne. Helt klart en mann jeg gjerne ser inn, som er ung og har et særdeles stort potensiale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Sep. 2005, 15:32 »
Glen Johnson er en god spiller ja... Få inn ham eller Willy Sagnol, så kan Carr være backup, det han passer best til :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Sep. 2005, 15:37 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Glen Johnson er en god spiller ja... Få inn ham eller Willy Sagnol, så kan Carr være backup, det han passer best til :)

Glen har ikke imponert meg i Chelsea trøya. Jeg mener Carr er en bedre høyreback pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Sep. 2005, 15:40 »
Det er mulig... Håper mest på Willy Sagnol jeg da... Han er jo bedre...
Men Johnson har jo spilt høyreback for England og gjort det tidvis greit i Chelsea. Han er vel kanskje mer en spiller for framtiden...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Sep. 2005, 16:10 »
Med Glen Johnson har vi uansett en spiller for fremtiden som kan utfordre Stephen Carr om førstelagsplassen. Han har helt klart potensiale, og vil ha mye bedre plattform for å utvikle seg videre på Tyneside sammenligna med på Stamford.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Sep. 2005, 17:24 »
På mange måter... Mulig han har blitt spilt litt god av Terry og co også... Og at svakhetene hans vil komme bedre fram sammen med Taylor for eks...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. Sep. 2005, 23:51 »
Tenk det at det er en særdeles stor sannsynlighet for at Wayne Bridge, Glen Johnson OG Gallas hadde blitt Newcastle-spillere før den russiske satan kom til lekegrinda si i London.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Sep. 2005, 21:01 »
De kunne kanskje blitt det om ikke den godeste Stalin jr. tok turen til England, og snublet over Stamford Bridge. Men du formulerer deg litt feil, Kristoffer.

Glen Johnson er absolutt en spiller vi må konkurrere om å få. Meget god spiller, og vi trenger en mann som kan konkurrere med Carr.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Sep. 2005, 15:02 »
Om Newcastle må prioritere en av backene når transfervinduet åpner igjen, ser jeg helst at vi kjøper en ny venstreback. Der har vi en lite solid Babayaro, mens vi kun har Elliot og i verste fall Ramage som backup. Ramage er ikke noe venstreback.

Men Carr er mer stødig enn Baba. Han er riktignok en jævel i trøyeholding, men han er bedre. Der har vi også mulighet for å stille bra backup i Taylor og Ramage. Det er på denne backen Ramage kan spille om han skal gå bort i fra sin midtstopperrolle.
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Sep. 2005, 15:03 »
Om Newcastle må prioritere en av backene når transfervinduet åpner igjen, ser jeg helst at vi kjøper en ny venstreback. Der har vi en lite solid Babayaro, mens vi kun har Elliot og i verste fall Ramage som backup. Ramage er ikke noe venstreback.

Men Carr er mer stødig enn Baba. Han er riktignok en jævel i trøyeholding, men han er bedre. Der har vi også mulighet for å stille bra backup i Taylor og Ramage. Det er på denne backen Ramage kan spille om han skal gå bort i fra sin midtstopperrolle.

Så jeg satser på et scoop på Wayne Bridge!:)
ancs and Scousers, go to H***!!